Kehu lähimpänä asuvaa naapuriasi vilpittömästi
ei piilokettuillen vaan ihan vilpittömän myönteisesti.
Kommentit (54)
Meillä on kyllä oikeasti käynyt aika hyvä lykkyä naapurien kanssa. Sekä kotona että mökillä.
Asun Helsingissä kerrostalossa. Taloyhtiössä on yksi vähän valittamiseen taipuvainen mutta muut on rentoja ja kivoja. Olemme hyviä tuttuja ja taloyhtiö pitää joskus yhteisiä talkoita ja jopa juhlia.
2 naapuria kerroksessa, toinen aina poissa, toista näen n kahden vuoden välein. Itsekin puolet vuodesta poissa. Unelmakerros !
Erittäin hiljainen ja huomaamaton. On liikkeellä outoihin aikoihin mutta niin, että hissi usein odottaa valmiiksi meidän kerroksessa kun olen lähdössä.
(Meidän rapussa on vain 2 huoneistoa per kerros.)
Rauhallinen ja hiljainen, ehkä vähän ujo kuusikymppinen mies. Tykkää urheilla, kulkee aina portaat seitsemänteen kerrokseen eikä siis varaa hissiäkään!
Kiva, mutta ei tuppaudu.
Tosi ihana!
Muutti pois kolme vuotta sitten.
Tuo toinen on kanssa heti ihana kun vie sen räkyttävän rakkinsa piikille!
Mun kauhunaapuripariskuntaa ei vaan pysty kehumaan. Molemmat rähisee mulle aina kun näkee, mies on jopa itkettänyt mua ja nimitellyt rumasti. Käyn nykysin postilaatikolla ja roskiksilla kadun kautta. Lisäksi sieltä kuuluu järjetöntä kolinaa aamusta iltaan, onneksi ei sentään öisin. Ja multa ei kuulu meteliä. Kehun niitä sitten kun ne muuttaa pois tai kuolee;)
Rakas naapuri. Emme ole koskaan tavanneet enkä ole koskaan kuullut suunnaltasi pihaustakaan. Paras naapuri koskaan, rakastan!
En tunne naapureitani, mutta moikatessa vaikuttavat hyvin ystävällisiltä ja iloisilta ihmisiltä. Eivät metelöi. Viereisestä asunnosta ei kuulu koskaan mitään. Toinen lähinaapuri on taloyhtiömme hallituksessa ja hallitus on toiminut mallikkaasti.
Näin Tapiolassa
Saan nauttia kaukomaiden ruoanhajusta 24/7, pitää aina huolta turvallisuudestani ovisilmän kautta, pitää huolen etten nuku liian monta tuntia vuorokaudessa, parvekkeelleni leijuu uskomattomia aromeja, antaa vaimolleen kannustavia käyttäymisohjeita kuuluvalla äänellä, vaimo lienee hieman huonokuuloinen ym.
En osaa sanoa onko yläkerran naapuri vai seinänaapuri lähempi.
Olet mukavan hiljainen, asutko edes siellä?
Häntä ei kuulu, ei näy