Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä on kun pitää ängetä perseeseen kiinni kaupan kassajonossa??!!

Vierailija
17.09.2025 |

Voisitteko hyvät ihmiset jättää vähintään puolentoista metrin turvavälin?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ängetessä perseeseen kiinni piereminen ei ole hätävarjelun liioittelua. 

Vierailija
22/71 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen rauhallinen ihminen, mutta tänään ärsytti, kun takanatulija tökki selkääni koko ajan kärryillään. Kun menin maksamaan, niin tämä rouva yritti väkisin ängetä kärryineen ohitseni. Mikä ihmeen paniikki jollain on ?  Vai ovatko he dementiasta kärsiviä, jotka eivät vain  ymmärrä, miten käyttäydytään? Tätä näkee useasti nykyään. Taitaa johtua terveydenhoidon alasajosta, kun ei ole enää hoitajia/ palveluita tarpeeksi kaikille. Dementikot ja mielenterveyspotilaat on jätetty yksin selviytymään. Hallitus on tuhonnut yhteiskunnan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, enpä tiedä kun ei ole tuollaista koskaan käynyt.

Haiset niin pahalta ettei kukaan halua lähellekään sua 😆

Vierailija
24/71 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä jännä juttu kun miettii, että ollaan Suomessa. Täällä pidetään tuntemattomiin ihmisiin neljän metrin turvaväliä kaikkialla muualla paitsi kaupan kassajonossa, jossa ollaan melkeinpä ihossa kiinni.

Osa tunkee ne kärryt puoleen väliin sisään perseeseen ja osa pökkää vauhtia niillä . Kerran mun äidin selkään työnnettiin niin, että sitä sattui ja sillä on selkäranka reuma ja paljon välilevyn pullistumia jotka kivuliaita. Suutuin ja huusin, että et pääse yhtään nopeammin kassalla vaikka tunkisit ne kärryt mun äidin perseeseen tai hyppäisit meidän kärryihin.

Vierailija
25/71 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät varmaan niin homolta.

Vierailija
26/71 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona rouva ei anna persettä. Pakko sitten tulla liki sinun.

M56

Vierailija
27/71 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen rauhallinen ihminen, mutta tänään ärsytti, kun takanatulija tökki selkääni koko ajan kärryillään. Kun menin maksamaan, niin tämä rouva yritti väkisin ängetä kärryineen ohitseni. Mikä ihmeen paniikki jollain on ?  Vai ovatko he dementiasta kärsiviä, jotka eivät vain  ymmärrä, miten käyttäydytään? Tätä näkee useasti nykyään. Taitaa johtua terveydenhoidon alasajosta, kun ei ole enää hoitajia/ palveluita tarpeeksi kaikille. Dementikot ja mielenterveyspotilaat on jätetty yksin selviytymään. Hallitus on tuhonnut yhteiskunnan. 

Tuilla loisiva liiman imppaaja sai tämänkin langan aiheen väännettyä oikeistohallituksen syyksi 😆

Vierailija
28/71 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttä!! Kun olen nostanut ostoskorin sille varatulle tasolle ja siirrän siitä tavaroita hihnalle, ja sitten se ilmeisesti sokea takanaseisojani on tunkenut oman korinsa ostoskoripinoon. En siis saa omaani sinne ja pitää etsiä sille joku paikka korille takanaolevan sormisuussa ihmetellen asiaa.

Vierailija
29/71 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä aamuna töihin kävellessä joku nainen valehtelematta käveli ihan hipaisu etäisyydellä musta. Työpaikan pukuhuoneeseen pitää laskeutua usea porrasväli, niin eiköhän tuo sa atanan niskaan hönkijä tullut ne portaatkin pers eessä kiinni. Ihme tyyppi 

Vierailija
30/71 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? 1,5 metriä on aika paljon. Tulee pitkät jonot.

Ehkä se on paljon kaltaisellesi nee kerille, joka ei ole omaksunut suomalaisia tapoja.

😄 Mitäh?

Vierailija
31/71 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kärryt itsesi ja seuraavan väliin. Niillä on hyvä pökkiä tilaa "ihan vahingossa" lisää ympärilleen. 

Vilket är alternativet till att ha kärran mellan sig själv och nästa? Har folk hos er kärran på huvudet eller står de i dem, då kärran mellan dig och följande person är unikt?

Vierailija
32/71 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jees. Itselläni on näitä kärryillä selkääntökkijöitä ollut. Ei se jono mene nopeampaa kun tökit mua kärryillä!!!%%%*&@@

Ja ihan kantiksia. Yksi rouva oikein loukkaantui kun sanoin, että "voisitko lopettaa"?

Ja huom. Kaupassa mun kärryt on mun. Jos ne ovat tiellä siirrän ne, jos pyydät. Älä itse ala viemään niitä nenäni edestä, kiitos.

Ai sun kärryt? Onko myös sun käytävä, jonka tukit sillä kärrylläsi?

Kuka tuollaisen moukan kanssa jaksaa jäädä keskustelemaan? Ei kukaan. Nopeasti ohi vaan.

Vierailija
33/71 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, enpä tiedä kun ei ole tuollaista koskaan käynyt.

Haiset niin pahalta ettei kukaan halua lähellekään sua 😆

De som kommer för nära märker inte mycket av andras odörer.

Vierailija
34/71 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä jännä juttu kun miettii, että ollaan Suomessa. Täällä pidetään tuntemattomiin ihmisiin neljän metrin turvaväliä kaikkialla muualla paitsi kaupan kassajonossa, jossa ollaan melkeinpä ihossa kiinni.

Osa tunkee ne kärryt puoleen väliin sisään perseeseen ja osa pökkää vauhtia niillä . Kerran mun äidin selkään työnnettiin niin, että sitä sattui ja sillä on selkäranka reuma ja paljon välilevyn pullistumia jotka kivuliaita. Suutuin ja huusin, että et pääse yhtään nopeammin kassalla vaikka tunkisit ne kärryt mun äidin perseeseen tai hyppäisit meidän kärryihin.

Kuulostat tosi elegantilta tyypiltä!

Vierailija
35/71 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuolla tavoin saa vauhtia siihen naapurin Pirkko joka yrittää omia koko kassan omaa käyttöön loppupäiväksi 

Vierailija
36/71 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä myös tuijottaa mitä korista nostat liukuhihnalle yksi kerrallaan herkeämättä. Ja jos siinä seisoessa kääntää päätään käden ulottuvilla oleviin purkkapaketteihin, niin heti heille tulee tarve rykiä etuilemaan. Vaan ootappa kun ovat kassan toisessa päässä niin kiire loppui ja seisovat siinä. 

Vierailija
37/71 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttä!! Kun olen nostanut ostoskorin sille varatulle tasolle ja siirrän siitä tavaroita hihnalle, ja sitten se ilmeisesti sokea takanaseisojani on tunkenut oman korinsa ostoskoripinoon. En siis saa omaani sinne ja pitää etsiä sille joku paikka korille takanaolevan sormisuussa ihmetellen asiaa.

Haa, jo yksi sokea takanajonottaja ilmottautunut peukuttamalla alaspäin!

Vierailija
38/71 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita kärryt itsesi ja seuraavan väliin. Niillä on hyvä pökkiä tilaa "ihan vahingossa" lisää ympärilleen. 

Vilket är alternativet till att ha kärran mellan sig själv och nästa? Har folk hos er kärran på huvudet eller står de i dem, då kärran mellan dig och följande person är unikt?

Ojdå, du kan prata svenska! Jag är så väldigt imponerad nu! Tyvärr kan jag inte hjälpa dig förstå vad du kan eller inte kan göra med kärran 🤷

Vierailija
39/71 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää se, ettei töki kärrillä perseeseen. Ärjähdän aina!

Vierailija
40/71 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ku sielä on saatana peli alkamassa telkkarista!!