Ensitreffit alttarilla Arttu ei tykkää Julian ulkonäöstä.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/8bfe0510-2053-41b1-a0a4-fae8e14…
Mies menee mokaamaan kaiken kommentoimalla toisen ulkonäköä. Naiset muka nirsoja vaikka mies heti kommentoi naisen ulkonäköä.
Kommentit (229)
Olisin nusassut heti Juliaa. Arttu on varmaan homoäijä.
Vierailija kirjoitti:
Ja miehet ihmettelee mikseivät saa naista.
Yksi Arttu=miehet.
Olen samaa mieltä. Ihan järkyttävää kritisoida toisen ja kenenkään ulkonäköä. Tällä minun elämänkokemuksella, sitä muistaa ikuisesti, jos joku on kritisoinut minun ulkonäköä tai luonnetta. Kyllä tuollainen kritisoiva ihminen nostaa itsensä jalustalle ja on narsistinen. Ja mikä surullisinta, sellaiset ihmiset eivät useinkaan näe sitä virheeksi ja he eivät muutu.
Höpö höpö se Arttu niin sanonut. Sehän oli väärin ymmärrys Julialta ja Arttu vielä sanoi, että Julia on kaunis sisältä ja ulkoa kaikilla hiustyyleillä. Ja että hän ei ole tarkoittanut loukata. Arttu on sitä paitsi söpö kuin mikä! Ihanat silmät ja näyttää ihan James Bondilta!
Arttu on ruma, kouluttamaton, köyhä, tyhmä ja nyt myös valehtelija.
Eikö hänellä ole peiliä kotonaan?!
Onneksi tämä surkimuksen tila ja käytös paljastui TV:ssä, niin ei kukaan normaali nainen enää ole hänen kanssaan.
Taustalla tällä kunnolla voi olla paljon enemmän pahaa, eiköhän asiat julkisuudessa tule ilmi ajan myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttäviä kommentteja.
Täällä on kirjoitettu paljon ikävämpiä asioita kuin mitä Arttu sanoi.
Ovatko alanuolettajat eri mieltä?
🤣 Mun edesmennyt äitini tarkoitti yhtä kivaa asiaa sanalla - alanuolettaja😋
ihmeen miesvihamielinen ympäristö tämä, onko tämä jokin lepakkoluola...
Sitä se on. Tämä kyseinen hiirulainen on yrittänyt omaakin naisystävääni lähestyä viestein. Ei voi kun nauraa.
Miksi sarjaseikkailijoita valitaan hääohjelmaan, jossa pitäisi sitoutua loppuelämäksi?
En onneksi katso tätä, mutta luin vähän matkaa ketjua..