Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten ei tarvitse käyttää rintaliivejä. Säälin naisia.

Vierailija
17.09.2025 |

Miehenä säälin naisia kun rintaliivejä niiden täytyy käyttää. Keskusteluissa naiset puhuvat, että rintaliivit painavat ja lukko on hankala ja painaa ihoa. Onneksi miehillä ei näitä juttuja. Ei tartte rintaliivi kaupoille lähteä. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, olet ihan oikeassa. Lisäksi hyvät liivit maksavat todella paljon. Puhumattakaan sitten kuukautissuojista. Kyllä on oikeasti helpompaa olla mies.

Niin on siis varmasti helpompaa olla hoikka mies. On se paljo, jos ne maksaa, siis kunnolliset, sadan euron kahta puolta.

Halpakaupasta saa 15-20 eurolla

Vierailija
22/26 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi haluan rinnat pois! Ärsyttää käyttää liivejä kun ne puristaa ja painaa. Joudun käyttämään mahdollisimman löysiä ja isoja paitoja kun muuten ottaa rintoihin. Muutenkin rinnat roikkuvat tiellä ja ovat rumat turhat pas kat. Elämä olisi paljon mukavampaa ilman näitä stanan heiluvia rasva-palloja. 🤬

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän minulla on isot manboobsit ja rintaliivit pitävät ne tukevasti paikoillaan.

T: Mies 40v.

Vierailija
24/26 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi haluan rinnat pois! Ärsyttää käyttää liivejä kun ne puristaa ja painaa. Joudun käyttämään mahdollisimman löysiä ja isoja paitoja kun muuten ottaa rintoihin. Muutenkin rinnat roikkuvat tiellä ja ovat rumat turhat pas kat. Elämä olisi paljon mukavampaa ilman näitä stanan heiluvia rasva-palloja. 🤬

Sama täällä. Leikkautin pienemmäksi mutta helpompaa olisi olla kokonaan ilman. Turhaa päänvaivaa aiheuttaa tuo vaatetus, varsinkin kesällä. Ihanaa kun voisi vaan laittaa t-paidan päälle miettimättä rintoja, kuten miehet. Tai toki voisi nytkin, mutta kyllä minua vaatteen läpi piirtyvät nännit hävettävät. 

Vierailija
25/26 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nää milään nautinto ole kantajalleen. Mä olen aina ajatellut, että jos tulee rintasyöpä ja rinta pitää poistaa, niin en ainakaan ottaisi implanttia. 

Vierailija
26/26 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milläs kivikaudella ne sinun naisystäväsi elävät, jos rautaliivejä käyttävät? Sporttisukupolvella on ihan muut kujeet.

On ne rintaliivit ikävät kapistukset. Onneksi olen niin pienirintainen, että en niitä tarvitse ja olen lopettanut käyttämisen. Vaikka olen hoikka, on vaikeaa löytää sellaisia, jotka eivät paina tai hierrä tai tunnu muuten epämukavalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä