Pirunpeli 2025 Official
Mystinen uutuussarja Pirunpeli alkaa MTV3-kanavalla keskiviikkona 17. syyskuuta. Ennakkoon on kerrottu, että kyseessä on psykologinen ja sosiaalinen selviytymisreality, jossa 12 julkisuudesta tuttua pelaajaa muuttaa asumaan saman katon alle.
Mukana Pirunpelissä ovat mediapersoona Niko Saarinen, sometähti Nelli Orell, näyttelijä Miitta Sorvali, muusikko ja malli Kim Herold, sometähti Dosdela, ex-jääkiekkoilija Niklas Hagman, artisti Berta, näyttelijä Timo Lavikainen, näyttelijä Samuel Glassar, lääkäri ja kirjailija Emilia Vuorisalmi, toimittaja ja juontaja Henry Tikkanen ja mediapersoona Vivian Nick.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011453974.html
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011451948.html
Katso lähetysajat : Pirunpeli - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1070)
Tässä ohjelmassa tuotanto saa päättää etukäteen, kuka voittaa. Kun mitään tiedossa olevia sääntöjä ei ole, niin "mysteerikäänteiden" varjolla "sääntöjä" muutellaan heti, jos pelaajat näyttävät onnistuvan kääntämään suunnan. Esim nyt kun Niklas voitti koskemattomuuden, niin kaskas, yllätys olikin, että koskemattomuus piti antaa jollekin toiselle.
TampioTV-tuotantoa vesipäille.
Olipa röyhkeää heittää Niklas ulos kisasta ja vielä röyhkeämpää oli jättää Niklas palkitsematta voittaessaan kisan.
Palkintosummakin oli huomattavasti pienempi kuin edellisellä viikolla kun Berta voitti.
Tasan ei käy onnen lahjat.
Olipa hyvä, kun Nelli tippui, tippui vaikka Nelli anoi Niklakselta saada koskemattomuutta.
Nelli on aiemmin huijannut kilpailijoita, niin ei häneen olisi voinut luottaa.
Mutta tuo Saarinen kyllä joutaisi kisasta pois, olisi joutanut jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmää ettei Niklas saanut itse pitää voittamaansa koskemattomuutta.
Todellakin röyhkeää. Viime viikolla Berta sai huomattavasti isomman summan rahaa, kuin Niklas nyt.
Voittaja kuuluisi palkita muutenkin, kuin heittämällä hänet ulos.
Kyllähän kisavoitosta tullut koskemattomuus olisi ehdottomasti pitänyt tulla voittajalle, sen lisäksi olisi voinut olla toiselle kilpailjalle annettava koskemattomuus.
Vaikka Pirunpeli ei ole reilu, niin joku järki tässä pitäisi olla. Olisiko palkinto ollut sama jos Vivian olisi kerennyt painaa nappia? Tai vaikka Miitta? Ehkä palkinnon laatu olisi kannattanut kertoa jo etukäteen, koska onhan tässä vähän vilunkipeliä nyt. Näyttää vahvasti siltä että tuotanto pelaa omaa tyyppiään voittoon. Finaalissa jos voittaja on väärä, niin tuotanto puuttuu peliin että voittajan pitää antaa voitto toiselle ja itseään ei saa valita.
Onko Vivianille jo tulossa maikkarille joku oma ohjelma? Salmisen ja Valpurin oma show mahdollisesti ja nyt halutaan nostetta?
Vierailija kirjoitti:
Tässä ohjelmassa tuotanto saa päättää etukäteen, kuka voittaa. Kun mitään tiedossa olevia sääntöjä ei ole, niin "mysteerikäänteiden" varjolla "sääntöjä" muutellaan heti, jos pelaajat näyttävät onnistuvan kääntämään suunnan. Esim nyt kun Niklas voitti koskemattomuuden, niin kaskas, yllätys olikin, että koskemattomuus piti antaa jollekin toiselle.
Mä luulen, että se olisi saanut pitää sen ellei olisi huijannut pelissä
Miisa ja Hamadi? kivoimpia pelaajia.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ohjelmaa sä katsot xD
Voi harmi kun Nelli tippui! Ainoa pelaaja, joka pelasi älyllä. Mutta Berta, tahdoton lammas, määki muitten mukana, nätti naama vaan kun se ei riitä. Liian rehti oli Niklas. Ja Niko sievistelee niin että äklötyksen väristykset karsivat selkäpiissä. Tää on inhottava peli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ohjelmaa sä katsot xD
Sori , Miitta
Hitto mitä hiiriä on pelaamassa. Vikisevät vain ja antavat Vivianin ja Nikon johtaa koko peliä. En kestä mitä nössöjä on valittu pelaamaan.
Niklaksen ja Nellin pudottua jäljelle jääneestä porukasta ei löydy minulle suosikkia. Hanab ja Miitta ovat vapaamatkustajia, en käsitä miten noin tylsät ja pelin kannalta hyödyttömät ihmiset ovat päässeet näin pitkälle. Bertakin on aika plääh, mutta häntä ei voi sanoa vapaamatkustajaksi, koska on päässyt pitkälle voittamalla pelejä. Mielestäni on outoa miten kenelläkään ei ole hyvään hetkeen käynyt edes mielessä pudottaa Nikoa tai Viviania.
Vierailija kirjoitti:
Olipa röyhkeää heittää Niklas ulos kisasta ja vielä röyhkeämpää oli jättää Niklas palkitsematta voittaessaan kisan.
Palkintosummakin oli huomattavasti pienempi kuin edellisellä viikolla kun Berta voitti.
Tasan ei käy onnen lahjat.
Tämähän on Pirunpeli, eikä reiluudesta ole tietoakaan. Jos peli olisi reilu, se ei olisi Pirunpeli.
Vierailija kirjoitti:
Hööööhhhh Nelli mun lemppari tippu. Ihan tyhmä peli tämä. Höh. Onneks Niko on vielä mukana. Vaikka kuinka alapeukutatte, niin Nellin ja Nikon kaltaiset persoonat tekee tästä edes jotenkin seurattavaa. Tylsä ja harmaa Miitta saisi tippua tuolta jo.
Nikosta mä en enää piittaa, vaikka alkuun tykkäsin, mutta Nellin tippuminen vei kyllä pelistä parhaan kärjen pois. Jotenkin tuntui, että sinne jäi ihan harmaa porukka. Miitta nyt lähtee seuraavaksi ja olisi joutanut lähteä nyt ja Nelli olisi voinut jäädä.
Mua harmittaa Nellin puolesta ja vaikka Nellistä ei täällä näköjään tykätä, niin oli kyllä paras ja värikkäin pelaaja. Toivottavasti noista nyt jäljellä olevista Berta ja Hanad on kilpailemassa viimeisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hööööhhhh Nelli mun lemppari tippu. Ihan tyhmä peli tämä. Höh. Onneks Niko on vielä mukana. Vaikka kuinka alapeukutatte, niin Nellin ja Nikon kaltaiset persoonat tekee tästä edes jotenkin seurattavaa. Tylsä ja harmaa Miitta saisi tippua tuolta jo.
Nikosta mä en enää piittaa, vaikka alkuun tykkäsin, mutta Nellin tippuminen vei kyllä pelistä parhaan kärjen pois. Jotenkin tuntui, että sinne jäi ihan harmaa porukka. Miitta nyt lähtee seuraavaksi ja olisi joutanut lähteä nyt ja Nelli olisi voinut jäädä.
Mua harmittaa Nellin puolesta ja vaikka Nellistä ei täällä näköjään tykätä, niin oli kyllä paras ja värikkäin pelaaja. Toivottavasti noista nyt jäljellä olevista Berta ja Hanad on kilpailemassa viimeisinä.
Mä kyllä tykkäsin Nellistä alusta asti. Ihmisiä tuntuu ärsyttävän kieroilu, vaikka sehän on koko pelin juttu. Hän itsekin sanoi eilisessä jaksossa, että hän ei ota henkilökohtaisesti esimerkiksi sitä, että Bertta äänesti häntä, koska tuohan on vain peliä. Sellaisella asenteella soisi kaikkien olevan mukana. Tylsempää mielestäni on katsoa jotakin Miittaa, joka ei oikein tee mitään, ei pärjää peleissä eikä taktikoi. Tuntuu, että häntä on pidetty mukana lähinnä säälistä.
Voi Berta minkä teit! Nelli oli koko pelin sielunkantaja ja sopivasti häijy ja sinut B olisi pitänyt tervata ja kierittää höyhenissä, senkin löllömöllö! Yritä häijyyntyä ja pudota Niko. Eikä Miitallakaan tee mitään pelissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä
Harmittaa kyllä, että Nelli tippui. Hän oli todella hyvällä asenteella pelaamassa ja ehdin jo innostua siitä, että Niko/Vivian tiimi saataisiin uhan alle. Pidän Nikostakin, koska hän on todella kiero ihmiskuiskaaja.
Tää ohjelma oli alkuun tosi jännä ja odotin innolla uutta jaksoa. "Pelaajat" ovat vaan ihan vässyköitä ja lampaita.
Joka jaksossa alustetaan isoa käännettä ja twistiä, mutta aivan joka kerta se ennakolta heikoimmilla oleva äänestetään pois, eikä kukaan pelaa.
Nelli ja Niklas yrittivät pelata, mutta nyt jäljellä on vain kuningaspari ja heidän uskolliset palvelijansa.
Huoh.