Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pirunpeli 2025 Official

Vierailija
17.09.2025 |

Mystinen uutuussarja Pirunpeli alkaa MTV3-kanavalla keskiviikkona 17. syyskuuta. Ennakkoon on kerrottu, että kyseessä on psykologinen ja sosiaalinen selviytymisreality, jossa 12 julkisuudesta tuttua pelaajaa muuttaa asumaan saman katon alle.

Mukana Pirunpelissä ovat mediapersoona Niko Saarinen, sometähti Nelli Orell, näyttelijä Miitta Sorvali, muusikko ja malli Kim Herold, sometähti Dosdela, ex-jääkiekkoilija Niklas Hagman, artisti Berta, näyttelijä Timo Lavikainen, näyttelijä Samuel Glassar, lääkäri ja kirjailija Emilia Vuorisalmi, toimittaja ja juontaja Henry Tikkanen ja mediapersoona Vivian Nick.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011453974.html

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011451948.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Pirunpeli - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1070)

Vierailija
881/1070 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti Berta tai Vivian voittaa koko pelin. Siltä näyttää.

Toivottavasti ei, ei ainakaan Nelli.

Vierailija
882/1070 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa parasta, kun se Nelli tippui. Miten se voi olla joku somevaikuttaja? Kuka tuota hauaa katsella?  Hä=

En ymmärrä mikä on some vaikuttaja, joku höpöhöpö ajanviete. Sama juttu sisällöntuottaja, eihän se voi olla kuin ihminen ja siltä sitä sisältöä tulee 

nimittäin takapuolesta ja se on ulostetta, se on sisällön tuottaja, vihdoin sen tajusin. Paitsi ei se ole ammatti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1070 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttääkö muita tää kuiskailu. Tosi rasittavaa. 

Tuo kuiskailu on ärsyttävää, minua sieppaa myös tuo juoniminen, ei joka ohjelmassa saa edes kuiskailla.

Vierailija
884/1070 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on tullut seurattua aika tiiviisti, vaikka tosi-tv ei normaalisti mua kiinnosta.

Mulla ei oikein ole enää suosikkeja, nyt kun Timokin äänestettiin pihalle.

Vivianista ihmettelen miten on onnistunut nostamaan joillakin niin kovasti tunteita pintaan. Luulen, että ne "mean girls"-vibat tulevat siitä, että hän ei ole samanlainen hihittelijä kuin muut talon nuoret naiset ja ehkä hänellä on luonnostaan tylyt kasvot. Minulle on ennemmin jäänyt hänestä vähän hajuton ja mauton kuva. En pidä häntä edes erityisen taidokkaana pelaajana, lähinnä hännystelee Nikoa.

Miitta on vähän raasu. Tuntuu itsekin tiedostavan sen, että uhkaa jäädä ulkopuolelle. Ihan hyvä, että hänellä on pokkaa kyseenalaistaa se suoraan. Toivoisin, että hän ymmärtäisi vähän etsiä liittolaisia oman "joukkueensa" ulkopuolelta, mutta kai hän kokee oman asemansa niin häilyväksi, ettei viitsi keinuttaa venettä.

Bertasta ehkä pidän kaikkein vähiten, en pidä häntä erityisen viihdyttävänä/kiinnostavana seurattavana. Hän onnistuu peleissä ja todennäköisesti se on ainoa syy miksi hän on pysynyt tuolla näinkin pitkään.

Nellistä pidin aluksi paljonkin, nyt ehkä hieman vähemmän, vaikka toisaalta ymmärrän miksi alunperin käänsi selkänsä kellariporukalle. Varsinkin Kim suhtautui häneen todella alentuvasti ja epäluottavaisesti, joten Nelli varmasti tulkitsi sen niin, että hänellä ei ole paikkaa siinä joukkueessa ja hänet heitetään nopeasti bussin alle jos ei löydä liittolaisia muualta. Toisaalta harmi, että hän ei sitten Kimin pudottua enää luottanut esimerkiksi Timoon ja Henryyn.

Rasittavinta tässä seuraamisessa on ollut se, että on ollut niin typeriä pudotuksia ja huonoja päätöksiä. Leukani putosi lattiaan, kun kellariporukka jostakin syystä äänesti Hanadin joukkueeseensa sen sijaan, että olisi äänestänyt Samuelin tai Emilian. 

Sitten kun myöhemmin kellarijengillä oli aivan täydellinen paikka äänestää pihalle joku oikea uhka, niin äänestivät Samuelin, joka oli ihan harmiton tyyppi. Ja sitten kun olisi voinut äänestää pihalle Hanadin ja Vivianin, niin lähtivät Emilia ja Henry, joista olisi molemmista voinut olla etua kellariporukalle. Nuo jotkut päätökset ovat olleet niin järjettömiä, että itsekin välillä kallistun ajattelemaan, että tätä on käsikirjoitettu tai jotenkin ulkopuolelta ohjailtu, ettei ne viihdyttävimmät (mm. Niko) putoa pitkään aikaan. Nikohan on todella viihdyttävä. Mutta mua olisi kyllä kiinnostanut kuulla lisää esim. Henryn teorioista ja vähän harmittaa, ettei hän oikein päässyt kunnolla peliin kiinni. 

Vierailija
885/1070 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttääkö muita tää kuiskailu. Tosi rasittavaa. 

Tuo kuiskailu on ärsyttävää, minua sieppaa myös tuo juoniminen, ei joka ohjelmassa saa edes kuiskailla.

Katsoin eilen kokeeksi hetken josko olisi parantunut alun jälkeen. Puhuttiin kuiskaillen päät yhdessä, juoniminen ja liitoutumiset olivat aiheina, ei kiitos. Kuka jaksaa seurata olkoon niin, mutta minä en jaksa. Todella rasittavaa ja ärsyttävää. 

Vierailija
886/1070 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä on tullut seurattua aika tiiviisti, vaikka tosi-tv ei normaalisti mua kiinnosta.

Vivianista ihmettelen miten on onnistunut nostamaan joillakin niin kovasti tunteita pintaan. Luulen, että ne "mean girls"-vibat tulevat siitä, että hän ei ole samanlainen hihittelijä kuin muut talon nuoret naiset ja ehkä hänellä on luonnostaan tylyt kasvot. Minulle on ennemmin jäänyt hänestä vähän hajuton ja mauton kuva. En pidä häntä edes erityisen taidokkaana pelaajana, lähinnä hännystelee Nikoa.

Miitta on vähän raasu. Tuntuu itsekin tiedostavan sen, että uhkaa jäädä ulkopuolelle. Ihan hyvä, että hänellä on pokkaa kyseenalaistaa se suoraan. Toivoisin, että hän ymmärtäisi vähän etsiä liittolaisia oman "joukkueensa" ulkopuolelta, mutta kai hän kokee oman asemansa niin häilyväksi, ettei viitsi keinuttaa venettä.

Bertasta ehkä pidän kaikke

Berta on todennäköisesti autisminkirjolla. Tästä kertoo esim. se kun kertoi näkevänsä värit ja tavarat sävelinä ja musiikkina. Tällaisethän ovat autistisilla yleisiä piirteitä. Muutenkin käytös viittaa tuollaiseen. Vivian vaikuttaa todella pinnalliselta, ylimieliseltä,kylmältä ja kovalta, helppoon luksuselämään tottuneelta, jolla ei ole ollut elämässään suuria vaikeuksia tai oikeita ongelmia. Erilaiset toimenpiteet ja käsittelyt ovat luultavasti muokanneet kasvoja ja tehneet niistä tuollaiset. Vivian on ollut aikaisemmin mukana ainakin Someäidit-nimisessä realityssä, joka on yhä MTVKatsomossa. Tuossakin Vivianista sai kuvan juurikin itsekkäänä, ylimielisenä, itseään muita parempana pitävänä pinnallisena helppoon luksuselämään tottuneena naisena. Tuon sarjan alussa Vivian oli vielä töissä jossakin helpossa ja siistissä paljon työsuhde-etuja sisältäneessä markkinointityössä, mutta jätti sen somen takia. Työhön sisältyi mm. jotain ihan ihmeellisiä luksusmatkoja ulkomaille, joilla sarjassa kehuskeli.

Vierailija
887/1070 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huonoa viihdettä. Outo, hölmöistä hölmöin ohjelma. Formaatti alunperin Koreasta. 

Vierailija
888/1070 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella huonoa viihdettä. Outo, hölmöistä hölmöin ohjelma. Formaatti alunperin Koreasta. 

Kyllähän tämä sentään voittaa toisen uutuuden, The Box*in. Hyvänä puolena, että sääntöjä voidaan mukauttaa niin, etteivät liitoumat ratkaise häädettäviä.

Vierailija
889/1070 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko lopettaa katsominen kesken. Se ääni sillä pirunnyrkillä on TODELLA kauhee. Ei kestä yhtään enää kuunnella .

Vierailija
890/1070 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen kovalla koko ajan musiikki puheen päällä

Vierailija
891/1070 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerääkin typerämpi peli

Vierailija
892/1070 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisänäyttö siitä että Norjasta tulee enimmäkseen sutta ja sekundaa, ehkä vielä enemmän kuin viikinkien aikoinaan perustamasta Venäjän valtakunnasta. Schibsted ASA on ilmeisesti vaatinut että ohjelmassa on mahdollisimman ainakin sukunimeltään muita kuin suomenkielisiä osanottajia, mieluiten indoeurooppalaisen sukunimen omaavia:

Orell, Herold, Hagman, Glassar, Nick, Hassan (Borg, Schiffer).

Vierailija
893/1070 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voittoa ainkaan Nelli ja Vivian. 

Vierailija
894/1070 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni olisi vähän tylsää jos Niko voittaisi, koska se olisi niin ennalta-arvattavaa. Ennemmin haluaisin nähdä Miitan tekevän ryhtiliikkeen ja alkavan kieroilemaan ihan kunnolla. Hanad ei mielestäni ole voittoa ansainnut, hän on ollut aika plääh tähän mennessä.  

Vierailija
895/1070 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Berta on kyllä niin ihanan kaunis nainen. Vaimomateriaalia.

Vierailija
896/1070 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kuin tämä peli ei olisi tasapuolista kaikille.

Vierailija
897/1070 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viviannilla on samanlainen ylimielinen ilme kasvoillaan kuin Roopella

Vierailija
898/1070 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miitta on vähän raasu. Tuntuu itsekin tiedostavan sen, että uhkaa jäädä ulkopuolelle. Ihan hyvä, että hänellä on pokkaa kyseenalaistaa se suoraan. Toivoisin, että hän ymmärtäisi vähän etsiä liittolaisia oman "joukkueensa" ulkopuolelta, mutta kai hän kokee oman asemansa niin häilyväksi, ettei viitsi keinut

Tää alkaa mennä yli. Berta on muusikko. Se, että hän hyödyntää omia kykyjänsä peleissä ei tarkoita että hän olisi autistinen

Vierailija
899/1070 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sibelius näki musiikin väreinä.

Vierailija
900/1070 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esa-Pekka Salonen näkee musiikin väreinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi