Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pirunpeli 2025 Official

Vierailija
17.09.2025 |

Mystinen uutuussarja Pirunpeli alkaa MTV3-kanavalla keskiviikkona 17. syyskuuta. Ennakkoon on kerrottu, että kyseessä on psykologinen ja sosiaalinen selviytymisreality, jossa 12 julkisuudesta tuttua pelaajaa muuttaa asumaan saman katon alle.

Mukana Pirunpelissä ovat mediapersoona Niko Saarinen, sometähti Nelli Orell, näyttelijä Miitta Sorvali, muusikko ja malli Kim Herold, sometähti Dosdela, ex-jääkiekkoilija Niklas Hagman, artisti Berta, näyttelijä Timo Lavikainen, näyttelijä Samuel Glassar, lääkäri ja kirjailija Emilia Vuorisalmi, toimittaja ja juontaja Henry Tikkanen ja mediapersoona Vivian Nick.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011453974.html

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011451948.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Pirunpeli - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (404)

Vierailija
221/404 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huokailua tässäkin ohjelmassa.

Vierailija
222/404 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkohan nämä TV-yhtiöt alkavat ymmärtää että aika monella alkaa olla mitta täynnä näitä ohjelmasta toiseen kiertäviä turhiksia vaikka muuten tositv kisoista pitävätkin.

Tämä valitus "turhista julkkiksista" aina huvittaa. Miksi fiksut ja älykkäät ihmiset lähtisivät telkkariin itseänsä nolaamaan?

Turhikset on tottuneet julkisuuteen, heille ei tule p*skaa fiilistä, kun joku sanoo heitä tyhmäksi, lihavaksi tai turhaksi.

Ja jos ei ole mielestäsi tarpeeksi suuri julkkis, niin miten se eroaa taviksesta, joka on vain tästä ohjelmasta tuttu?

Kyllä näistä vanhoista, loppuun piiskatuista hevosistakin löytyy aina uusia puolia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/404 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 jaksoa katsottu. Ihan ok, mutta ihan erilainen, mitä luulin. Odotin, että tässä ohjelmassa ratkaistaan kaikenlaisia kinkkisiä pulmapelejä ja joutuvat todella käyttämään aivojaan. Nyt tuntuu pelkkä juoniminen ja äänestäminen olevan ohjelman keskiössä. Toivottavasti ongelmanratkaisu ja oikeat pelit alkaa sitten kun yläkerran ja kellarin joukkueet on kasassa. Milloin muuten tippuu ensimmäinen pelaaja? Itsestäänselvyyksiä laukovat sohvaperunapanelistit vähän turhia. Sointu dominoi, Lina jää ihan syrjään. 

Ratko haastavia pulmapelejä tuolla castingilla?

Vierailija
224/404 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävästi tuli BB mieleen tosta, kun mennään matkalaukun kanssa yksitellen, "oonx mä eka", yhteismakuuhuone, sohvalla istumiset, äänestämässä käynnistämiset. Tiesin näistä osallistujista vain puolet, eli Miitan, Niklaksen, Nikon, Emilian, Kimin ja Lavikaisen.

Vierailija
225/404 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vähän eri mieltä, että nuoren naisen pitäisi tuntea Miitta Sorvali. Näyttelijöitä on satoja. Itse hänet kyllä tunnistin, mutta en nyt kokenut mitään myötähäpeää, kun Nellin ikäinen ei häntä tunnistanut. Ei se nyt mikään skandaali ollut. Miittakin suhtautui reippaasti, koska luulen, että hän pitää itseään näyttelijän ammattia harjoittavana ihmisenä, ei  enempää, ei vähempää. 

Vierailija
226/404 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on paljon sellaisia, jota en tunne.

No niinpä. Eniten nämä "vaikuttajat", ihan nevö.hööd. Osaakohan tuo vaikuttaja-Orell sanoa jotain muuta kuin OMG. Eikä tunnistanut Miitta Sorvalia🙈, vähänkö noloa! No, Miittakaan ei varmaan tunnistanut häntä, koska näitä vaikuttajia on 13 tusinassa.

Mitäs noloa siinä on jos ei kato mummojen sarjoja? Sorvalihan on ihan ikäloppu

Vierailija
227/404 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niko Saarisella saattaa olla suurta hyötyä BB:hen osallistumisesta kun tässäkin asutaan yhdessä kontrolloidussa ja suljetussa talossa yhdessä. Niko Saarisella on siis kokemusta vastaavasta. 

Lokakuussa 2008 Big Brother -talossa lensi viinilasi. Se sinkosi asukkaana ollutta Mariannea kohti ja pirstaloitui lattiaan punaviinin lentäessä ympäriinsä. Lasin heitti parikymppinen Niko Saarinen, joka oli juhlinut syntymäpäiväänsä ja tulistunut talon uusista asukkaista ja Mariannen käytöksestä.

Vierailija
228/404 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson tässä eka jaksoa, kannattaako katsoa jatkoja.

Alku nauratti ,

Miitta Sorvali tuli taloon ja tämä tuntematon Nelli Orell kysyy näyttelijä Miitta Sorvalilta; ai mitäs sinä teet työksesi ?  Noloooo , mistä junttilasta Nelli on kotoisin kun ei tunne Miitta.

Nämä some julkkikset luulee olevansa maailman napoja, vaikka heitä ei tunne kukaan.

Heitäpä ulkomuistista kaikki "maailman napa" -statuksen saavuttaneet elokuva/TV/teatteriproduktiot viimeisen 10 vuoden ajalta, joissa rouva Sorvali on ollut mukana? Niinpä...

Vierailija
229/404 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kamala, en oo tätä aiemmin nähnykään

Vierailija
230/404 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alku nauratti ,

Miitta Sorvali tuli taloon ja tämä tuntematon Nelli Orell kysyy näyttelijä Miitta Sorvalilta; ai mitäs sinä teet työksesi ?  Noloooo , mistä junttilasta Nelli on kotoisin kun ei tunne Miitta.

Nämä some julkkikset luulee olevansa maailman napoja, vaikka heitä ei tunne kukaan.

Heitäpä ulkomuistista kaikki "maailman napa" -statuksen saavuttaneet elokuva/TV/teatteriproduktiot viimeisen 10 vuoden ajalta, joissa rouva Sorvali on ollut mukana? Niinpä...

mä en muista ko sen yle areenan Siskokset vai mikä se sarja onkaan, jossa näyttelee sitä äitiä. Siskoksina Sanna Stellans, Pirjo ..., Krisse Salminen ja akuhirviniemen ex

Vierailija
231/404 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vähän eri mieltä, että nuoren naisen pitäisi tuntea Miitta Sorvali. Näyttelijöitä on satoja. Itse hänet kyllä tunnistin, mutta en nyt kokenut mitään myötähäpeää, kun Nellin ikäinen ei häntä tunnistanut. Ei se nyt mikään skandaali ollut. Miittakin suhtautui reippaasti, koska luulen, että hän pitää itseään näyttelijän ammattia harjoittavana ihmisenä, ei  enempää, ei vähempää. 

Nojoo totta. Ja muutenki parempi näissä mitä vähemmän tuntevat toisiaan ennestään.

Vierailija
232/404 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui kamala, en oo tätä aiemmin nähnykään

No mut toivotaan et on ees vähän parantanu tapojaan.

Vierailija
233/404 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alku nauratti ,

mä en muista ko sen yle areenan Siskokset vai mikä se sarja onkaan, jossa näyttelee sitä äitiä. Siskoksina Sanna Stellans, Pirjo ..., Krisse Salminen ja akuhirviniemen ex

Sepä se onkin anoa, eikä todellakaan ole parikymppiselle suunnattu sarja.

Niina Lahtinen on mun vinkkelistä parhaiten ansainnut omat kannustimensa omalla nimellään kuin aku hirviniemen ex. ;) Sarjahan siis oli Rakkaat siskot.

Vierailija
234/404 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alku nauratti ,

Jaa, miten se Nellin maalman napuus tuli ilmi? Mun mielestä tilanne oli hyvä ja ns raivo rehellinen. Miitta oletti nuoren olevan influensseri ja Nelli kyseli, että mitäs sä teet? Aivan luonnolinen ja kohtelias kohtaaminen. 

Itse tunnen Miitan, kun olen vanha räähkä kuten Miittakin. Nellin taas tiedän Roni Bäck piilosta ohjelmasta. Oli Nelli vissiin jossain toisessa realityssäkin tässä vasta. Kun yhdessä on ollut, nii tuotanto kyllä mielellään pyytää uudestaan toiseenkin.

N53

Vierailija
235/404 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut viisi minuuttia jo tuo paneeli riepoo jo. Aivan turha! Eiköhän katsoja osaa itse ajatella.

Vierailija
236/404 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneeli pois! Normaaliälyinen ymmärtää kyllä, mitä ohjelmassa tapahtuu, ilman että se hänelle vielä uudelleen rautalangasta väännetään. Haloo.

Vierailija
237/404 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli Orell, VAIKUTTAJA? Mikä ihmeen vaikuttaja ja jokapaikan höylä on, naurettavaa.

Vierailija
238/404 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin katsomisen kesken. Turhanpäiväistä kuunnella itsestäänselvyyksiä pudottelevaa kolmikkoa vähän väliä.

Vierailija
239/404 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alku nauratti ,

Surullista, että nämä infliensserit tienaa minimaalisella työpanokasella triplasti enemmän kuin Miitat ja muut näyttelijät.

Kiva, että Miitta innostui lähtemään mukaan.

Vierailija
240/404 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelli Orell, VAIKUTTAJA? Mikä ihmeen vaikuttaja ja jokapaikan höylä on, naurettavaa.

No on vaikuttaja kuitenkin parempi termi kuin some/media persoona, joka kai käytännössä meinaa ettei osaa mitään muuta kuin hakeutua keinolla millä hyvänsä julkisuuteen. Aiemmin näitä kyllä kutsuttiin kattavammin ja kuvaavammin vain turhiksi julkkiksiksi. Nellin osaamisista ei minulla kyllä ole mitään tietoa, eikä sinänsä kiinnosta pätkän vertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi