Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paraneeko Imovanen teho kun on käyttänyt pitempään?

Vierailija
17.09.2025 |

Lekuri määräsi tilapäisesti Imovanen läheiselle. Teho on heikko. Tämä on eka rauhoittava/unilääke jota läheinen on käyttänyt. Paraneeko teho kun on hetken käyttänyt vai täytyykö vain todeta ettei se auta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitemmässä käytössä unilääkkeitten teho heikkenee.

Vierailija
2/6 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imovane auttaa unettomuuteen yhtä hyvin kuin nielaisisit riisin jyvän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihtaa se Tsolpidemiin. Toimii paljon paremmin, eikä maistu metalli suussa aamuisin. Itse olen käyttänyt Stilnoctia (tsolpideemi) jo 16 vuotta putkeen lähes joka ilta. Teho ei ole silti merkittävästi heikentynyt.

Joskus testailin tuota Imovanea (tsopikloni). Kyllähän se asiansa ajaa, mutta ei yllä teholtaan tsolpideemin tasolle. Näin ainakin itsellä ollut. Jollekin sopii joku toinen lääke toista paremmin.

Vierailija
4/6 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan pikemminkin heikkenee koska toleranssi kasvaa

Vierailija
5/6 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vaihtaa se Tsolpidemiin. Toimii paljon paremmin, eikä maistu metalli suussa aamuisin. Itse olen käyttänyt Stilnoctia (tsolpideemi) jo 16 vuotta putkeen lähes joka ilta. Teho ei ole silti merkittävästi heikentynyt.

Joskus testailin tuota Imovanea (tsopikloni). Kyllähän se asiansa ajaa, mutta ei yllä teholtaan tsolpideemin tasolle. Näin ainakin itsellä ollut. Jollekin sopii joku toinen lääke toista paremmin.

Puhut ihan asiaa. Imovanista olin lievässä pillerihumalassa aamulla. Soitin lääkäriin että se lääke pitää vaihtaa mun pitää olla ajokunnossa aamulla. Stinocilla ei muuta ongelmaa kun sitäkään ei saisi käyttää krooniseen unettomuuteen. 

Vierailija
6/6 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei 1 kpl Imovanea nukuta niin johan on. Täysin töötiksi siitä menee joka tapauksessa jos hereillä pysyy. Seuraavana aamuna on pää kuin märkä pahvilaatikko. Lisäksi mukana koukku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän