Mitä teet arki-iltaisin?
Kerro rutiinisi. Olet sitten työssä tai työtön. Kiitos!
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Töiden jälkeen nukun päiväunet ja selaan sitten nettiä lopuniltaa.
Sama juttu. Töiden jälkeen on niin kuolemanväsynyt aikaisten aamuherätysten takia, että on pakko nukkua päikkärit, ettei ole yliväsynyt zombie, mikä estää yöunet. Päikkäreiden ansiosta piristyn edes sen verran, että illalla taas väsyttää ja nukahdan kymmenen aikaan. Siinä välissä yleensä makoilen sohvalla, ei kiinnosta nousta ylös, kun kohta pitää jo taas nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Imen bongia ja paijaan kissaa. Naapuri jättää heippalappuja rappukäytävään, luulee rapun muhammetilaisen hashiksenpolttajaksi. Minä kiltti nörtti, kukaan ei usko pahaa.
Voi kauhia mitä teet. Onhan tuo vähän mustaa huumoria kun naurattaa ketä epäillään. Nykyään voi epäillä ketä vaan on se niin yleistä. Sen saisi laillistaa kun mitään syytäkään kieltoon ei ole.
Nettiä ja telkkaria kuten aina. Aina.
3x viikossa salilla, maanantaisin kävelylenkki/jumppa kotona, siivoilua, ruoanlaittoa, lapsen kanssa touhuamista. Yleensä puol kympiltä nukkumaan
Ei mulla ole rutiineja, kun teen vuorotyötä. Tänään aamuvuoroon jälkeen ensin kotona pienet huilit, sitten vähän syömistä ja sitten siivousta. Sitten illaksi kuntosalille, sitten nopeasti ksuppaan ja nyt haen tytärtä junalta. Kohta kotiin, suihkuun, iltapalaa ja nukkumaan. Aamulla töihin klo 7.30.
Käyn sudittelemassa Toyotallani Vantaalla. Joskus yritän vokotella naisia kyytiin!
Käyn melkein joka ilta tarkistamassa Prisman ilta-alet. Samalla näkee ihmisiä.
Eipä itsellä mitään erityisiä rutiineita ole. Nyt iltaviikko töissä. Työt loppu 19:30. Junalla muutama pysäkinväli, ja loppumatka autolla kotiin. Kotintultua suihkuun, ja nyt tässä kuuntelen musiikkia, nukkumaan varmaankin vähän ennen puoltayötä.
Samaa kuin viikonloppuisin: joko juoksen, treenaan tai ryyppään. Harvoin teen muuta. Tai no toisinaan kävelen tai pyöräilen.
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä ja niiden jälkeen niin uupunut, että nukun muutaman tunnin ja sitten vähän palstailen. Muuta en ehdi ja jaksa. On myös sairaus, jonka lääkitystä ei ole saatu kuntoon ja se on todennäköisesti yksi loputtoman väsymyksen syy.
Minulla on sama; lääkitys väsyttää, etenkin nyt, kun yhtä lääkettä lisättiin. Töiden jälkeen lähden usein kävellen tai pyörällä kauppaan, jotta en nukahtaisi. Sen jälkeen teen ruokaa, katson tv:tä, kudon, teen ristikkoa, tai luen. Nyt, kun nuorinkin lapsista muutti opiskelemaan, ei tarvitse ottaa huomioon kuin omat ja kissan tarpeet. Viimeistään klo 23 menen nukkumaan, aamulla kuuden jälkeen on herätys.
Keitän kahvit, juttelen lapsen kanssa, harrastan liikuntaa, käyn kaupassa, teen ruokaa, syömme, siivoan keittiön, pesen pyykkiä, puhun puhelimessa, käyn suihkussa, luen palstaa tai kirjaa, menen nukkumaan 22 paikkeilla.
Imen bongia ja paijaan kissaa. Naapuri jättää heippalappuja rappukäytävään, luulee rapun muhammetilaisen hashiksenpolttajaksi. Minä kiltti nörtti, kukaan ei usko pahaa.