Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohta alkaa taas Auerin oikeudenkäynti

Vierailija
16.09.2025 |

Jännittävää, mitenhän päättyy.

Kommentit (3337)

Vierailija
141/3337 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö se ole kaikkien etu, jos oikeudenkäynti käydään uudestaan. Syyttäjät arvioivat että materiaalissa oli sellaisia asioita, jotka viittaavat hyväksikäyttöön ja että tuomion suhteen nämä lasten kertomusten painoarvo oli vähäinen? En muista tarkalleen. Yleisen edun vuoksi on hyvä että oikeudenkäynti käydään uudelleen. 

Ei mitään muita perusteita kuin UV-valolla löydetyt "naarmut" joita löytyi ulkopuolisistakin lapsista yhtä paljon!

Naapurin lapsiakin oli raiskattu mennen tullen taloyhtiön jumppatilojen orgioissa, lapset eivät tienneet itse tästä mitään.

Tapaus on osa saatanapalvonta ja ped hysteriaa. Kun asiaan lisätään vielä tukahdutettuja muistoja palauttanut terapeutti (=koulutukseltaan lähihoitaja), juttu noudattaa ihan normaalia noitavainokonseptia.

Tutustukaa thomas quickin tapaukseen ja satanismikohuun jonka kirkko loi.

Vierailija
142/3337 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee työpäivä harakoille, kun en pysty olemaan vilkuilematta ja kommentoimatta tätä ja muita keskusteluita sekä uutisointia aiheesta. Juuri kun olin saanut itseni vieroitettua rikosfoorumien Auer-jankkauksista.

Ja tätäkö jatkuu ensi vuoden helmikuulle.

ot ja veri sori siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/3337 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle Annelista on tullut oikea seksisymboli näiden vuosien varrella kun hän on osoittanut tuollaista luonteenlujuutta ja asennetta. Jännittäisi jo olla hänen lähellä.

Vierailija
144/3337 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten tämä on edes mahdollista?

Kai noiden lasten puheiden lisäksi on ollut jotain muuta näyttöä kyseisistä teoista ennen kun tuomio on annettu.

Ja miten on muka mahdollista että kukaan lapsista ei ole möläyttänyt missään kuulusteluissa mitään tyyliin että "X käski minun sanoa näin, ei äiti oikeesti ole satuttanut".

Omaan korvaan lasten kanssa kaiket päivät työskentelevänä pidän kyllä kummana että kuulustelijat eivät ole mitään huomanneet että lapset heille puhuvat paskaa päin naamaa.

ei lapsia käsketty sanomaan tiettyjä asioita, vaan heidät vietiin pitkälle purjehdusmatkalle jonka aikana heitä manipuloitiin keksimään näitä juttuja. Manipulointi tapahtui palkitsemalla lapsia kun he keksivät juttuja hyväksikäytöstä ja rankaisemalla kun he sanoivat ettei mitään ollut tapahtunut. Pienet lapsethan ei ymmärrä mitä tarkoittaa, että joku asia on totta, vaan heille oikea vastaus mihin tahansa kysymykseen on se, mitä he ajattelevat kysyjän haluavan kuulla. Jos työskentelet lapsien kanssa niin tämän asian luulisi olevan sinulle arkipäivää. 

Siinä vaiheessa kun lapsia kuultiin rikosprosessissa niin he varmaan uskoivat itsekin näihin juttuihin.

Vierailija
145/3337 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö se ole kaikkien etu, jos oikeudenkäynti käydään uudestaan. Syyttäjät arvioivat että materiaalissa oli sellaisia asioita, jotka viittaavat hyväksikäyttöön ja että tuomion suhteen nämä lasten kertomusten painoarvo oli vähäinen? En muista tarkalleen. Yleisen edun vuoksi on hyvä että oikeudenkäynti käydään uudelleen. 

Ei mitään muita perusteita kuin UV-valolla löydetyt "naarmut" joita löytyi ulkopuolisistakin lapsista yhtä paljon!

Naapurin lapsiakin oli raiskattu mennen tullen taloyhtiön jumppatilojen orgioissa, lapset eivät tienneet itse tästä mitään.

Tapaus on osa saatanapalvonta ja ped hysteriaa. Kun asiaan lisätään vielä tukahdutettuja muistoja palauttanut terapeutti (=koulutukseltaan lähihoitaja), juttu noudattaa ihan normaalia noitavainokonseptia.

Tutustukaa

Sosiaalipsykologin vaimo Anneli oli kyllä perehtynyt itse noihin saatananpalvonta yms. juttuihin, joista oli julkisuudessa aikoinaan paljon kirjoitettu. Hänen oli helppo keksiä lapsille näitä leikkejä, joiden tiesi sekoittavan lasten mieliä, jos he joskus paljastaisivat tietävänsä jotain isän murhasta. Juuri niin kävikin, ja lasten kertomuksiin ei uskota. Ei pidä aliarvioida Auerin mielikuvituksen ja älyn käyttöä. 

Vierailija
146/3337 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan uskonut niitä lasten tarinoita edes silloin aikoinaan. Asiantuntijat totesivat ne myös valheiksi. UV-valolla ei löydetty mitään sen kummempaa kuin muiltakaan lapsilta. Immenkalvot oli ehjät.

Vierailija
147/3337 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi asiaa pysyy Suomessa: toinen on Väykkä politiikassa ja toinen Anneli Auer oikeudessa.

Vierailija
148/3337 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on aika tehdä lakiin tarvittavat muutokset joilla syyttäjän mielivaltainen toiminta lopetetaan. Ei voi olla että syyttäjä ja poliisi saavat jatkaa loputonta ajojahtiaan. 

Tästähän on hyvinä esimerkkeinä myös Päivi Räsäsen vainoaminen ja siinä Raaseporin tasoristeysonnettomuudessa olleen varusmieskuljettajan vainoaminen. Kuvottavaa, että Suomessa oikeuslaitos voi toimia näin. Kuitenkaan ei tutkita esim. niiden Haaviston Syyriasta hakemien akkojen toimintaa, vaikka muualla maailmassa heidänkin rikoksiaan on selvitelty.

Rikokset selvitellään siinä maassa, missä ne tapahtuvat noin niinku pääsääntöisesti. Jos sinulla on tietoa ja näyttöä Syyriasta haettujen naisten Suomessa tekemistä rikoksista, niin ilmoita poliisille, hukkaan menee itku t

äällä.

Kummasti esim. Saksassa on tutkittu ja rangaistu niiden akkojen tekemät hirmutyöt ja orjuuttamiset. 

Mitä kummaa siinä on, että lait ovat erilaisia eri maissa, hyvänen aika sentään. Ja jos on jo Saksassa rangaistu, niin eihän samasta voi enää Suomessa rangaista ja tuomita. 

Vierailija
149/3337 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle Annelista on tullut oikea seksisymboli näiden vuosien varrella kun hän on osoittanut tuollaista luonteenlujuutta ja asennetta. Jännittäisi jo olla hänen lähellä.

Anneli toivoisi, että kaikki aineisto paljastetaan ja media näyttäisi myös Jensin hallusta löytyneen kuvan hänen paljaasta pyllystään. Siinäpä sinulle. 

Vierailija
150/3337 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anneli toivoisi, että kaikki aineisto paljastetaan ja media näyttäisi myös Jensin hallusta löytyneen kuvan hänen paljaasta pyllystään. Siinäpä sinulle. 

Joko Anneli on avannut onlyfansin? Ainiin eihän sen tarvitse kun sai murhaamisestaan miljoonakorvaukset 

Vierailija
151/3337 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä karismaattinen.

Muistan, kuinka ylen? uutiskuvaaja zoomasi Auerin farkkupeppuun joskus jo ekassa oikeudenkäynnissä, kun käveli salissa paikalleen. Ikinä en ole sellaista nähnyt ennen enkä jälkeen iltauutisissa ainakaan.

Vierailija
152/3337 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että materiaali on tulossa julkiseksi tavalla tai toisella.

Vierailija
153/3337 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai noiden lasten puheiden lisäksi on ollut jotain muuta näyttöä kyseisistä teoista ennen kun tuomio on annettu.

Ja miten on muka mahdollista että kukaan lapsista ei ole möläyttänyt missään kuulusteluissa mitään tyyliin että "X käski minun sanoa näin, ei äiti oikeesti ole satuttanut".

Omaan korvaan lasten kanssa kaiket päivät työskentelevänä pidän kyllä kummana että kuulustelijat eivät ole mitään huomanneet että lapset heille puhuvat paskaa päin naamaa.

ei lapsia käsketty sanomaan tiettyjä asioita, vaan heidät vietiin pitkälle purjehdusmatkalle jonka aikana heitä manipuloitiin keksimään näitä juttuja. Manipulointi tapahtui palkitsemalla lapsia kun he keksivät juttuja hyväksikäytöstä ja rankaisemalla kun he sanoivat ettei mitään ollut tapahtunut. Pienet lapsetha

Oletpa kovin sinisilmäinen. Miten selität lasten ikäkaudelleen epätyypillisen tietämyksen seksistä, ellei kyse ollut Jensin kanssa katsotusta p*nosta? 

Vierailija
154/3337 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että materiaali on tulossa julkiseksi tavalla tai toisella.

Eikö tuosta farssista jo tiedetä aika paljon sen edellisen dokumentin perusteella?

Vierailija
155/3337 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. UV-valo.

UV-valo, tarkoitatko sillä sitä, että valolla katsottiin ihon pintaa. Lapsillako ei ole minkää

Lapset itse näyttivät, mihin kohtiin heitä oli satutettu. Ne sopivat yhteen sen kanssa, mitä heiltä löydettiin. Nyt aikuisina he eivät ole pystyneet selittämään näitä löydöksiä. 

Niin, siis mystisellä valolaitteella löydettiin näitä näkymättömiä arpia niistä kohdista, mistä niitä etsittiin. 

Vierailija
156/3337 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan uskonut niitä lasten tarinoita edes silloin aikoinaan. Asiantuntijat totesivat ne myös valheiksi. UV-valolla ei löydetty mitään sen kummempaa kuin muiltakaan lapsilta. Immenkalvot oli ehjät.

Ei niiden mielikuvituksellisimpien tarinoiden mukaan tuomiota annettukaan. 

Auerin puolustajien peruste on se, että jos on vähän tarinaa ja liioittelua seassa, kaikki on valetta lasten puheissa.

Niinhän se ei men, minkä kaikkien lasten kanssa koskaan tekemisissä olevien ymmärtävät ja tietävät.

Vierailija
157/3337 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei lapsia käsketty sanomaan tiettyjä asioita, vaan heidät vietiin pitkälle purjehdusmatkalle jonka aikana heitä manipuloitiin keksimään näitä juttuja. Manipulointi tapahtui palkitsemalla lapsia kun he keksivät juttuja hyväksikäytöstä ja rankaisemalla kun he sanoi

Koska heille esitettiin johdattelevia kysymyksiä? 'no tapahtuiko sitten niin ja näin?' lapsi tajuaa nopeasti että aikuinen haluaa hänen sanovan kyllä ja alkaa itsekin keksiä lisää juttuja. Lapsethan on itse sanoneet, että mitä hullumpia juttuja keksivät, sitä parempi vastaanotto sijaisvanhemmilta. 

Vähän vaikea uskoa, että lapset, joita äiti ja tämän miesystävä ovat raiskanneet lukuisia kertoja, alkaisivat perua aikuisena puheitaan. 

Vierailija
158/3337 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedätte näitä, vai oliko tsoukki.

Vierailija
159/3337 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet näköjään sitä mieltä, että Santtila on asiantuntevampi kuin lapsia haastatelleet psykologit. Hän on kyllä kovin puolueellinen asiassa, koska hän puolusteli Aueria julkisuudessa myös syyttömäksi murhaan. Taisipa kirjoitella jopa m*nfoon. Hänen asiantuntevuutensa koki kolauksen kyllä siinä, kun hän esitteli oikeudessa kaksi huonosti tehtyä pikkututkimustaan murhan tiimoilta. 

Vierailija
160/3337 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei lapsia käsketty sanomaan tiettyjä asioita, vaan heidät vietiin pitkälle purjehdusmatkalle jonka aikana heitä manipuloitiin keksimään näitä juttuja. Manipulointi tapahtui palkitsemalla lapsia kun he keksivät juttu

Vanhinhan väitti vastaan jo tutkinnon aikana. Melkein täysi-ikäisenä yritti antaa haastattelun mutta viranomaiset tuli väliin.