Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten seksihalut

Vierailija
16.09.2025 |

Nainen kuinka paljon haluat seksiä viikossa? Kerro perään myös ikäsi. Tehdään tämmöinen gallup.

Seksin määrä viikossa, jonka haluat?

Vaihtoehdot

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuseminen suuhun puolin ja tousin. Mitään muuta ei tapahdu. Säästetään, sano mies. 🤣

Nam😋 onko muita mieltymyksiä?

En usko että olisi jotain mihin en olisi valmis.

T. Kolmas ehdokas

Vierailija
22/30 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin 2-4 kertaa viikossa mutta oikeastaan se on vain arvailua. Mies on meistä haluttomampi ja seksiä meillä on noin kerran kahdessa viikossa. Puutteessa tietysti haluaisi koko ajan ja joka päivä mutta toisaalta tiedän että jos seksiä olisi joka päivä niin laukeaminen olisi mulle vaikeampaa. 2-4 kertaa viikossa olisi itselleni ihanteellinen määrä, luulen. 

N48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon haluttomia miehiä.

Vierailija
24/30 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja näyttäsi olevan yhtä paljon menopausaalisia seksipetoja. Mutta, se on vain wanharouva Tyhjäpää joka niitä tehtailee.

Vierailija
25/30 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näyttäsi olevan yhtä paljon menopausaalisia seksipetoja. Mutta, se on vain wanharouva Tyhjäpää joka niitä tehtailee.

Tuleeko yllätyksenä että seksipalstalla vierailee seksistä kiinnostuneet naiset? 

Vierailija
26/30 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh mä olen tällä hetkellä umpirakastunut, eli vähintään kerran päivässä. Mutta jos en olisi, varmaan kerran kuukaudessa. Ikää 36.

Vierailija
27/30 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole oikeaa vaihtoehtoa, niin en vastaa galluppiin. Oikeastaan ei juuri koskaan tee mieli, mutta mies alkaa muuttua liian ärsyttäväksi jos ei saa, niin pari kertaa kuussa on ihan maksimi.

Vierailija
28/30 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaihtoehto "ei ikinä"?

Vihaan miehiä ja seksiä

Vierailija
29/30 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v nainen ja vastasin 2-4 kertaa. Tapailen kolmea eri miestä seksin merkeissä. Kahden kanssa on monipuolista normiseksiä, yhden kanssa bdsm-meininkiä. Jokaisen kanssa seksi on hyvää, siksi he ovatkin vakiintuneet tapailumiehiksi.

Välillä jos aikataulut menevät niin, ettei vaikka viikkoon ole seksiä, niin kyllä siinä jo ehtii turhautua. Tosin kyllä se odotus tekee tapaamisesta helposti sähköisemmän.

Vierailija
30/30 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on kyllä mielessä monta kertaa päivässä, mutta käytännön tasolla naimapuuhiin pääsee toisaalla asuvan miesystävän kanssa viikonloppuisin, pari krt päivässä sen vkl ajan. Paitsi ovulaatioviikon aikana kyläillään myös arkiöitä, jonka lisäksi muutaman kerran päivässä omat huiput yksin. Muina kierron viikkoina riittää vähempi oma kivakin. 😅 Ikä 47, ei ainakaan vielä tunnu siltä että koko aihe olisi hiipumassa mielen päältä tai ovishalut ois vähenemään päin.