Naisten seksihalut
Nainen kuinka paljon haluat seksiä viikossa? Kerro perään myös ikäsi. Tehdään tämmöinen gallup.
Kommentit (30)
Muutaman kerran viikossa. Mies on todella kiltti ja taitava sängyssä. Jos mieltymykset eivät kohtaisi, niin tuskin olisi kovinkaan usein.
N42
Enintään kerran kuukaudessa on sopiva.
N43
Olen jo 45v, en halua olla enää missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Jokapäivä, ja useastikin.
Millainen seksi kiinnostaa sinua?
Välikommenttina mieheltä, että ex-vaimo halusi maksimissaan kerran kuussa. Nykyinen naisystävä noin kerran päivässä. Elämä on jälleen mahtavaa.
N44, emme harrasta seksiä koska mies ei kykene eikä ole kiinnostunut (lihava ja sairas). Itsellä kovat halut edelleen, minulla on salarakas.
En halua mutta pakko sietää...
N41
Miehen tahtiin mennään, odotan vaan että loppuis.
n42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokapäivä, ja useastikin.
Millainen seksi kiinnostaa sinua?
Kaikenlainen, ja rakastan tuottaa miehelleni suura nautintoa, ja hän myös mulle. Oltu iät ja ajat yhdessä, mutta ei vaan halut vähene.
Oletpa onnellisessa asemassa. Olen iloinen puolestasi.
Onko joitakin suosikki juttuja? Jotakin joka ei missään nimessä käy?
Joka päivä. Kahden eri miehen kanssa. Joo tykkään olla panopuu ja halpa ilman tunteita
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä. Kahden eri miehen kanssa. Joo tykkään olla panopuu ja halpa ilman tunteita
Olen 33 ja haluan sellaisen maineen.
Saan tyydytystä kun salailen molemmilta panoilta toisiaan. Työkaveri voisi tulla kolmantena päivänä niin tulisi vielä hutsumpi olo.
Otan hyödyn molemmilta miehiltä. Välillä likanen olo kun edellisen miehen mehut vielä seuraavana päivänä sisällä. Sit on kieltäydyttävä ja keksittävä syy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 33 ja haluan sellaisen maineen.
Saan tyydytystä kun salailen molemmilta panoilta toisiaan. Työkaveri voisi tulla kolmantena päivänä niin tulisi vielä hutsumpi olo.
Otan hyödyn molemmilta miehiltä. Välillä likanen olo kun edellisen miehen mehut vielä seuraavana päivänä sisällä. Sit on kieltäydyttävä ja keksittävä syy
Kuulostat mielenkiintoiselta. Onko sinulla mieltymyksiä seksin suhteen? Haluatko että sinua nöyryytetään?
T. Kolmas ehdokas
Vastasin 5-7, mutta se kun vaihtelee. Välillä 7krt/viikko ei riitä mihinkään, kun 4krt saatan haluta yhden päivän aikana ja sitten saattaa olla viikko että kerta riittää.
Kuseminen suuhun puolin ja tousin. Mitään muuta ei tapahdu. Säästetään, sano mies. 🤣
Miksi siinä ei ole nollaa?
Eivät naiset ole seksuaalisia olentoja, asian voi todentaa jokaisessa ketjussa jossa puhutaan haluttomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä. Kahden eri miehen kanssa. Joo tykkään olla panopuu ja halpa ilman tunteita Ootko Kontulaska?
Vierailija kirjoitti:
N62, emme harrasta seksiä koska mies ei kykene eikä ole kiinnostunut. Itsellä kovat halut edelleen, minulla on salarakas. Ollut vuodesta 2018.
Joka päivä ja joskus useammastikin vähintään itse teen itselleni orgasmin. Onneksi on vielä toistaiseksi viriili mieskin, jonka kanssa ei asuta yhdessä mutta seksiä on aina kun nähdään eli 3-4 kertaa viikossa. Olen aina ollut halukas.
N48