Miksi ruokarobotit on niin söpöjä?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Nämä robotit ovat häirinneet kävelyäni, itse olen kulkenut luotisuoraan ja robo ajoi päin, veti jarrut kiinni vasta aivan kohdalla että sentti jäi pelivaraa osumaan. Koneen on väistettävä ihmistä eikä päinvastoin!
Polkupyöräilijän tavat niillä.
Vierailija kirjoitti:
Jutussa kerrotaan miten ne on muotoiltu söpöiksi.
Terminaattorin näköiset robotit voitaisiin kokea uhkaaviksi.
Mitä vtun söpöä niissä on? Pelkkiä muovilaatikoita jotka kuskaa läskeille epäterveellistä moskaa!
Vierailija kirjoitti:
Nämä robotit ovat häirinneet kävelyäni, itse olen kulkenut luotisuoraan ja robo ajoi päin, veti jarrut kiinni vasta aivan kohdalla että sentti jäi pelivaraa osumaan. Koneen on väistettävä ihmistä eikä päinvastoin!
Jospa robotin asimovpiirit olivat vialliset eikä sen noudattanut robotiikan lakeja.
1. Robotti ei saa vahingoittaa ihmisolentoa tai laiminlyönnein saattaa tätä vahingoittumaan.
2. Robotin on noudatettava ihmisolentojen sille antamia määräyksiä, paitsi jos ne ovat ristiriidassa Ensimmäisen pääsäännön kanssa.
3. Robotin on suojeltava omaa olemassaoloaan, kuitenkin siten, että sen toimet eivät ole ristiriidassa Ensimmäisen ja Toisen pääsäännön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää sitten kun venäläiset hyödyntävät söpöjen robojen keräämiä tietoja ja lähettävät taistelurobottinsa tänne.
Ei ketjua ilman venäjää.
Minulla on hankittuna useita isoja punaisia sydäntarroja ja jokainen robotti jonka kohtaan tulee saamaan sen kylkeensä🥰🥰
Nöyryys ja ahkeruus on ihmisistä hellyttävää. Jos nämä laitteet olisivat isoja, näyttäviä ja menisivät auton nopeutta, niin tuskin monikaan pitäisi söpönä.
Vierailija kirjoitti:
Ne näyttää söpöiltä , kun päässä on vikaa.
Minun näkemykseni on, että niiden kohdalla on tuotekehitys onnistunut. Näyttävät niin sympaattisilta, ei niitä kuulemma häiriköidä. Saavat toimittaa asiansa rauhassa.
Ne on pieniä ja sieviä ja kilttejä.
Vierailija kirjoitti:
Nöyryys ja ahkeruus on ihmisistä hellyttävää. Jos nämä laitteet olisivat isoja, näyttäviä ja menisivät auton nopeutta, niin tuskin monikaan pitäisi söpönä.
Mut eihän mikään söpöys tai vilpittömyys ole muodissa.
Nurkan takaa saat kuraa, p-sC aa ja potkun persuksiin. Tolle nauretaan. 😛
Aina kun kohtaan robotin, alan lässyttää sille jotakin. Itseänikin asia huvittaa.
Sitten vielä jotkut kiusaa niitä enkä voi ymmärtää miksi.
Vierailija kirjoitti:
Nivalassa noitakin söpöjä ruokarobotteja juntit mopopojat kiusasi. Ajoivat sellaisen ympärillä, niin ettei se päässyt liikkumaan ollenkaan :(
No ei tuollaisessakaan tilanteessa mun sitä robottia käy sääliksi, vaan ärsyttää sen puolesta joka joutuu odottelemaan ostoksiaan.
Vierailija kirjoitti:
No niinpä. Välillä on näkynyt kun ne menee ihme siksakkia kävelytien laidasta laitaan, mikseivät voi mennä vaan suoraan oikeaa laitaa, kun esteitäkään ei ole tiellä...
Musta ne on herttasen säälittäviä. Kerran oli 2 parkkeerattuna s-marketin seinustalle. Tänään näin 4 kiitämässä jalkakäytävällä, valot päällä. Väkisinkin hymyilyttää.
Vierailija kirjoitti:
Nivalassa noitakin söpöjä ruokarobotteja juntit mopopojat kiusasi. Ajoivat sellaisen ympärillä, niin ettei se päässyt liikkumaan ollenkaan :(
Hyi! Todella junttia.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun kohtaan robotin, alan lässyttää sille jotakin. Itseänikin asia huvittaa.
Minä moikkaan ja toivotan hyvää päivää.
Ne on suunniteltu söpöiksi. Tästä oli juttu, muistaakseni Ylellä.
Vierailija kirjoitti:
No eikö ole mukavaa että robotit on söpöjä? Ihmiset tykkää söpöistä asioista. Olisihan sekin että olisi kunnon haistapaska robotteja jotka vilkuttaa valoja ja soittaa räikköjä kun paloauto. Kuka sellaisia haluaa?
Niin totta ja jos vielä huutaisivat yhtä rumia lauseita kun niiden kannet avaa kuin tällä palstalla mölistään.