Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ruokarobotit on niin söpöjä?

Vierailija
16.09.2025 |

Nehän on vain robotteja! 😆

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä robotit ovat häirinneet kävelyäni, itse olen kulkenut luotisuoraan ja robo ajoi päin, veti jarrut kiinni vasta aivan kohdalla että sentti jäi pelivaraa osumaan. Koneen on väistettävä ihmistä eikä päinvastoin!

Vierailija
22/67 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä robotit ovat häirinneet kävelyäni, itse olen kulkenut luotisuoraan ja robo ajoi päin, veti jarrut kiinni vasta aivan kohdalla että sentti jäi pelivaraa osumaan. Koneen on väistettävä ihmistä eikä päinvastoin!

Polkupyöräilijän tavat niillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/a/74-20138076

Jutussa kerrotaan miten ne on muotoiltu söpöiksi.

Terminaattorin näköiset robotit voitaisiin kokea uhkaaviksi.

Vierailija
24/67 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vtun söpöä niissä on? Pelkkiä muovilaatikoita jotka kuskaa läskeille epäterveellistä moskaa!

Vierailija
25/67 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa robotin asimovpiirit olivat vialliset eikä sen noudattanut robotiikan lakeja.

1. Robotti ei saa vahingoittaa ihmisolentoa tai laiminlyönnein saattaa tätä vahingoittumaan.

2. Robotin on noudatettava ihmisolentojen sille antamia määräyksiä, paitsi jos ne ovat ristiriidassa Ensimmäisen pääsäännön kanssa.

3. Robotin on suojeltava omaa olemassaoloaan, kuitenkin siten, että sen toimet eivät ole ristiriidassa Ensimmäisen ja Toisen pääsäännön kanssa.

Vierailija
26/67 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää sitten kun venäläiset hyödyntävät söpöjen robojen keräämiä tietoja ja lähettävät taistelurobottinsa tänne.

Ei ketjua ilman venäjää.

Vierailija
27/67 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hankittuna useita isoja punaisia sydäntarroja ja jokainen robotti jonka kohtaan tulee saamaan sen kylkeensä🥰🥰

Vierailija
28/67 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöyryys ja ahkeruus on ihmisistä hellyttävää. Jos nämä laitteet olisivat isoja, näyttäviä ja menisivät auton nopeutta, niin tuskin monikaan pitäisi söpönä. 

Vierailija
29/67 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne näyttää söpöiltä , kun päässä on vikaa.

Minun näkemykseni on, että niiden kohdalla on tuotekehitys onnistunut. Näyttävät niin sympaattisilta, ei niitä kuulemma häiriköidä. Saavat toimittaa asiansa rauhassa.

Vierailija
30/67 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on pieniä ja sieviä ja kilttejä.

Vierailija
31/67 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nöyryys ja ahkeruus on ihmisistä hellyttävää. Jos nämä laitteet olisivat isoja, näyttäviä ja menisivät auton nopeutta, niin tuskin monikaan pitäisi söpönä. 

Mut eihän mikään söpöys tai vilpittömyys ole muodissa.

Nurkan takaa saat kuraa, p-sC aa ja potkun persuksiin. Tolle nauretaan. 😛

Vierailija
32/67 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun kohtaan robotin, alan lässyttää sille jotakin. Itseänikin asia huvittaa. 

Vierailija
33/67 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä jotkut kiusaa niitä enkä voi ymmärtää miksi.

Vierailija
34/67 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nivalassa  noitakin söpöjä ruokarobotteja juntit mopopojat kiusasi. Ajoivat sellaisen ympärillä, niin ettei se päässyt liikkumaan ollenkaan :(

No ei tuollaisessakaan tilanteessa mun sitä robottia käy sääliksi, vaan ärsyttää sen puolesta joka joutuu odottelemaan ostoksiaan.

Vierailija
35/67 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinpä. Välillä on näkynyt kun ne menee ihme siksakkia kävelytien laidasta laitaan, mikseivät voi mennä vaan suoraan oikeaa laitaa, kun esteitäkään ei ole tiellä...

Vierailija
36/67 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ne on herttasen säälittäviä. Kerran oli 2 parkkeerattuna s-marketin seinustalle. Tänään näin 4 kiitämässä jalkakäytävällä, valot päällä. Väkisinkin hymyilyttää.

Vierailija
37/67 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nivalassa  noitakin söpöjä ruokarobotteja juntit mopopojat kiusasi. Ajoivat sellaisen ympärillä, niin ettei se päässyt liikkumaan ollenkaan :(

Hyi! Todella junttia. 

Vierailija
38/67 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun kohtaan robotin, alan lässyttää sille jotakin. Itseänikin asia huvittaa. 

Minä moikkaan ja toivotan hyvää päivää. 

Vierailija
39/67 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on suunniteltu söpöiksi. Tästä oli juttu, muistaakseni Ylellä.

Vierailija
40/67 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö ole mukavaa että robotit on söpöjä? Ihmiset tykkää söpöistä asioista. Olisihan sekin että olisi kunnon haistapaska robotteja jotka vilkuttaa valoja ja soittaa räikköjä kun paloauto. Kuka sellaisia haluaa?

Niin totta ja jos vielä huutaisivat yhtä rumia lauseita kun niiden kannet avaa kuin tällä palstalla mölistään.