Helsinkiläisten bensa-autoista tyhjennetty viime päivinä renkaita ja ikkunaan on jätetty viesti jossa varoitus: Bensasyöppösi tappaa
tempauksen takana on kansainvälinen ilmastonmuutosta vastustava ryhmä
Kommentit (62)
Eikö ollutkaan Venäjä tällä kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Paholaisen villitsemät pässit tuhoaa toisten omaisuutta.
Tarkoitus pyhittää keinot
Ovatko Ohisalon ja Haaviston citymaasturit suojeluksessa?
Vierailija kirjoitti:
Tämän voi välttää hankkimalla sähköauton
Ei tämä porukka tunnista sähköautoja bensa autoista
Vierailija kirjoitti:
Ei voi välttää. Lue se niiden laseihin jättämän läpyskän loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi välttää. Lue se niiden laseihin jättämän läpyskän loppu.
No niinpä näyttää olevan. Sitten en hyväksy tempausta
Jaa, että joku ulkomaalainen ryhmä riehuu, ja äkkiä syyllisiä on Ohisalo, Haavisto ja kaikki vihervassarit.
Kunnon persuketju.
Ovatko taas ruotsalaiset terroristit asialla, joko nyt saadaan Ruotsin vastainen raja kiinni ja ruotsinkielinen eliitti ulos Suomesta ja suomenkieli ainoaksi pääkieleksi?
Ilmastonmuutos yllätti autoilijat Helsingissä
Oikein. Toivottavasti alkavat tuhoamaan ja varastamaan laajemminkin kokoomusäänestäjien omaisuutta.
Jo0s näen tällaista, vedän välittömasti päähän ja mahdollisesti puukotan renkaiden tyhjentäjää, tervetuloa kokeilemaan!
T: Ent thainyrkkeilijä, nykyinen salimies, 192 cm ja 110 kg, vihervassaritervetuloa kokeilemaan!
Vierailija kirjoitti:
Jo0s näen tällaista, vedän välittömasti päähän ja mahdollisesti puukotan renkaiden tyhjentäjää, tervetuloa kokeilemaan!
T: Ent thainyrkkeilijä, nykyinen salimies, 192 cm ja 110 kg, vihervassaritervetuloa kokeilemaan!
Tämän alapeukuttaja, laitappa nimesi ja osoitteesi, tulen aloittamaan tämän sinusta, koska jos sinulla on mielestäsi oikeus tuhota minun omaisuutta, minulla on vastavuoroisesti oikeus tuhota sinut!
T Sama.
Näin kaksi oliota tyhjentämässä auton kumeja. Hakkasin ne melkolailla pahasti. Pääsivät pilliruokintaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin kaksi oliota tyhjentämässä auton kumeja. Hakkasin ne melkolailla pahasti. Pääsivät pilliruokintaan.
Ja sit heräsit kun äiti tuli herättelemään aamupalalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän alapeukuttaja, laitappa nimesi ja osoitteesi, tulen aloittamaan tämän sinusta, koska jos sinulla on mielestäsi oikeus tuhota minun omaisuutta, minulla on vastavuoroisesti oikeus tuhota sinut!
T Sama.
Hehehh. Siellä on 160 cm kynäniska koneen äärellä, jota äiti pyytää kohta kattamaan pöytää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ollutkaan Venäjä tällä kertaa?
Taustalta löytyy, kuten muussakin paskassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T Sama.
Hehehh. Siellä on 160 cm kynäniska koneen äärellä, jota äiti pyytää kohta kattamaan pöytää.
Laitappa nimesi sitten, jos uskallat, kun esität tällaista?
-Ja tulen hakkaamaan sinulta silmät päästä, jos uskallat laittaa nimesi, kovanaama!
PS Uskallat tyhjentää kumeja keskellä yötä, kun ketään ei ole paikalla, olet todella rohkea ja tarpeellinen yhteiskunnalle..
Toivottavasti erehtyvät puhkomaan liian kovapaineisen renkaan ja lähtee urpolta henki :D