Telia, Elisa vai DNA?
Tulee aika ensi kuussa jolloin vuosia kestänyt Telian asiakkuus tulee päätökseen. Telia kyllästyttää. DNA.prepaideista minulla on kokemuksia ja ne ovat toimineet moitteettomasti kun niitä on tarvittu.
Onko täällä ketään, joka on tyytyväinen Elisan asikas? Tulen tarvitsemaan siis nettiliittymän, puhelinnumeron sekä hyvän reitittimen pöytäkoneelle. Puhelimesta en haluaisi maksaa kuukausimaksuja, koska sillä soittelen ehkä 3 kertaa vuodessa.
Kommentit (28)
Oman kokemukseni mukaan Elisalla on DNA:ta enemmän kuuluvuusongelmia ihan Helsingin sisällä.
En tiedä mutta kaikki voidaan hakkkeroida.
Esim. mun DNA ei toimi tekstareilla. Very strange in deed.
Suljin kohta jo kaksi vuotta sitten DNA:n liittymäni kun hinta nousi liian kalliiksi. Petyin kun ollessani sulkemassa liittymää en saanut mitään tarjousta halvemmasta liittymästä. Olisin jatkanut tuon liittymän käyttöä, jos olisin saanut jonkun hyvän tarjouksen. Käytän nykyään Telian prepaidia, mutta noissakin on hinnat nousemassa. Nyt pitäisi selvittää, että nousevatko hinnat myös DNA:n prepaidissa ja harkitsen DNA:n prepaidia.
Jos ap ei halua siis puheluita soitella, niin homma prepaid puhelimeen, ihan sama mikä operaattori ja sitten kilpailutat sille reitittimellesi Telian, DNAn, Elisan ja Moin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kannattaa kilpailuttaa. itse käytän DNA:ta kaikissa muodoissa. jos nettiä käytät koneelta niin Telia ja DNA olleet yhtä hyviä. Elisalla on ollut ongelmia kuulemien perusteella vähän joka osa-alueella
Mitä ongelmia Elisalla on? Ihan tyytyväinen olen, mulla netti kotona, Elisa viihde ja Elisan puhelinliittymä - kaikki toimii.
Niin, en tiedä onko ongelma kun yrittävät jo edellisen tarjouskauden puolivälissä myydä seuraavaa kalliimpaa tarjousliittymää jonka hinta pompsahtaa sitten vuoden tarjousajan kuluttua huippuunsa siihen niiden normaalihintaan.
Käyttäisin ainakin siitä jo voimassa olevasta tarjouksesta sen tarjousajan mielelläni ensin loppuun ja sitten vasta jatkaisin jollakin toisella, ehkä tarjouksella.
Aika usein sen uuden tyrkytetyn tarjouksen normaalihinta on huomattavasti kalliimpi kuin saen aiemman normaalihinta.
Puhelimessa lupaavat kyllä vaihdon suorittaa ilman palvelumaksua. Se kohta kannattaa tarkastaa heti sopimusehdoista jotka sähköpostiin toimittavat.
Ota DNA prepaid puhelimeen ja Mobiili prepaid siihen motukkaan. Kokeilet kuukauden ja sitten jatkat tai jätät lataamatta lisää.
Vierailija kirjoitti:
Ota DNA prepaid puhelimeen ja Mobiili prepaid siihen motukkaan. Kokeilet kuukauden ja sitten jatkat tai jätät lataamatta lisää.
Näin taidan tehdä.
Onko se voimassa niin pitkään kuin asiakas elää?