Telia, Elisa vai DNA?
Tulee aika ensi kuussa jolloin vuosia kestänyt Telian asiakkuus tulee päätökseen. Telia kyllästyttää. DNA.prepaideista minulla on kokemuksia ja ne ovat toimineet moitteettomasti kun niitä on tarvittu.
Onko täällä ketään, joka on tyytyväinen Elisan asikas? Tulen tarvitsemaan siis nettiliittymän, puhelinnumeron sekä hyvän reitittimen pöytäkoneelle. Puhelimesta en haluaisi maksaa kuukausimaksuja, koska sillä soittelen ehkä 3 kertaa vuodessa.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
kannattaa kilpailuttaa. itse käytän DNA:ta kaikissa muodoissa. jos nettiä käytät koneelta niin Telia ja DNA olleet yhtä hyviä. Elisalla on ollut ongelmia kuulemien perusteella vähän joka osa-alueella
Mitä ongelmia Elisalla on? Ihan tyytyväinen olen, mulla netti kotona, Elisa viihde ja Elisan puhelinliittymä - kaikki toimii.
Ota MOI, itse otin.
En jaksa juosta tarjousten perässä joka vuosi.
Riippuu asuinalueesta, kaikki liittymät eivät toimi hyvin joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu asuinalueesta, kaikki liittymät eivät toimi hyvin joka paikassa.
Mikä toimii parhaiten korvessa reitittimellä, joka ottaa yhteyden lähimpään mastoon? Reitittimestä lähtee perinteinen kaapeli pöytäkoneeseen. HD suoratoistot ei kiinnosta.
Mulla on DNA nettipaketti kännykässä ja Elisan viihde paketti kotona. Yhteensä noin 50 euroa ja hyvin on pelittänyt.
Riippuu täysin missä käytät puhelinta. Jos haluat varmaa toimintaa ulkomailla silloin tiputat DNA pois. Muuten vaan vertaat hintaa oman käyttösi perusteella, ominaisuuksia ja kuuluvuusalueita.
Vierailija kirjoitti:
Ota MOI, itse otin.
Toimiiko tää korvessa?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu täysin missä käytät puhelinta. Jos haluat varmaa toimintaa ulkomailla silloin tiputat DNA pois. Muuten vaan vertaat hintaa oman käyttösi perusteella, ominaisuuksia ja kuuluvuusalueita.
En käytä puhelinta missään. Ainoastaan reitittimellä pöytäkonetta. Puhelin on perheenjäsenille ja nettipankille ainoastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota MOI, itse otin.
Toimiiko tää korvessa?
Käyttää DNA:n verkkoa, katso kuuluvuusalue niiden sivuilta.
Vierailija kirjoitti:
Ota giganttimopiili.
Sikakallis, ja kallis jo ekana vuotena.
Telia ja DNA on ainoat, jotka toimii kunnolla pohjoisessa . Vaihdoin Telian DNA;han ja ei mennyt kuin pari tuntia siitä, kun liittymän aktivoin niin Telialta tuli meiliin alta 20 euron kuukausimaksutarjous ja bonuksena lidlin lahjakortti.
Peruin vaihdon. Tämä hemmetin vaihtoveivaus pitää tehdä yleensä kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Ota MOI, itse otin.
Mitä se tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Telia ja DNA on ainoat, jotka toimii kunnolla pohjoisessa . Vaihdoin Telian DNA;han ja ei mennyt kuin pari tuntia siitä, kun liittymän aktivoin niin Telialta tuli meiliin alta 20 euron kuukausimaksutarjous ja bonuksena lidlin lahjakortti.
Peruin vaihdon. Tämä hemmetin vaihtoveivaus pitää tehdä yleensä kerran vuodessa.
Minä en asu pohjoisessa, mutta asun silti korvessa. Mastoja on joka puolella. Mutta niin on rinteitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein jaksais veivata hintojakaan. 20-30€ netti ja puhelinliittymä, joka olisi voimassa vaikka 10 vuotta. En jaksa kilpailuttaa muutamien eurojen takia. Naurettavaa trouhua. Tärkeintä on että netti ei pätki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota MOI, itse otin.
Mitä se tarkoittaa?
Pitävät sen hinnan minkä olet sopimuksessa tehnyt eivätkä lisäile kaikenmaailman automaattikorotuksia ja väkisin keksittyjä lisiä.
MOI on paras.
Minä asun korvessa ja minulla on Globetelin minuuttihinnoiteltu perusliittymä. Tulee halvaksi kun en juuri soittele enkä tekstaile. Siinä on lisänä perusdatapaketti 3eur/kk. Taloon tulee valokuitu, joten kotona käytän sitä myös puhelimessa, datapaketti on kodin ulkopuoliseen käyttöön.
Globetel käyttäö Telian verkkoa, joten kuuluvuus on sama kuin Telialla.
kannattaa kilpailuttaa. itse käytän DNA:ta kaikissa muodoissa. jos nettiä käytät koneelta niin Telia ja DNA olleet yhtä hyviä. Elisalla on ollut ongelmia kuulemien perusteella vähän joka osa-alueella