Juotko kahvin kahvina vai ohessa jotain naposteltavaa?
Kommentit (26)
Hui, kuinka moni juo pelkän kahvin! Kahvihan on mielestäni tosi pahaa ilman mitään, joten itsellä pitää olla aina jotain kahvileipää. Jos joutuisin tilanteeseen, ettei edes näkkileipää olisi, puhumattakaan pullasta, joisin mieluummin teetä. Siihen en tarvitse edes sokeria, mikä kahvissa on ensiehto.
Enimmäkseen pelkkä kahvi. Iso kuppi mihin yksi lusikallinen sokeria. Oikea määrä sokeria kahviin on sen verran että siitä menee kitkeryys. Tarkoitus ei ole makeuttaa. Aamulla menee leipiä kahvin kanssa. Joskus mä innostun ja teen esim. suklaakakun. Sellainen ei kauan vanhene siitä voi kahtena päivänä saada palan kahvin kanssa.
Nytkin minä juon nyt kahvia.
Normipäivänä pelkkä kahvi + maito, sekä aamulla että iltapäivällä. Jos on joku juhlatilaisuus tai palaveritarjoilu, niin kakkupala maistuu kahvin kanssa. Pullaa tai keksejä en syö, ja jos syön esim. leipää valkkaan makupariksi mieluummin teen kuin kahvin.
Vierailija kirjoitti:
Kahvin sekaan laitan vähän rasvatonta mölöä.
Vai mölöä sä laitat kahviin. Sua on pikkusen katsottukkin peth testin silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä kahvi mustana maistuu. Kohta lähden sukulaiseni luo kylään. Se tuputus on ihan hirveää. Vuosikaudet olen sanonut etten tykkää kahvipullista ja silti se hyminä, ihmettely ja tuputus maista nyt.
Sitten se limsan, vichyn ym tuputus. Ikinä en niitä ole hänen luonaan juonut. Itkiskö vai nauraisko.
Kohteliaisuudesta on hyvä ottaa edes jotain, kun tarjotaan. Vanhemmat ihmiset loukkaantuvat, ja ajattelevat ettet pidä heidän tarjoiluistaan.
Kahvin sekaan laitan vähän rasvatonta mölöä.