Miksi ulkona sataa jatkuvasti?
Kommentit (60)
Tämä on raamatullinen vedenpaisumus.
Nyt o n 4 päivää satanut ja säätiedot näyttää että sataa seuraavan 10 päivän aikana 8 päivää.
Tervetuloa syksyyn. Ne tuppaa olemaan sateisia.
En huolestuisi siitä kun ulkona sataa. Sitten jos sataa sisällä saa huolestua ja kiroilla. Erityisen huolestunut saa olla silloin jos sadepilvi seuraa sinua sisälle.
Vierailija kirjoitti:
En huolestuisi siitä kun ulkona sataa. Sitten jos sataa sisällä saa huolestua ja kiroilla. Erityisen huolestunut saa olla silloin jos sadepilvi seuraa sinua sisälle.
Tuu kasvotusten sanomaan
Hurjaa on ollut sade. Viikkoon yksi millimetri tullut.
Vierailija kirjoitti:
Mun piti just kirjottaa jotain samanlaista;) Ja sillä pahoinpitelyllä Ap saa kaiketi linnatuomion mutta pysyypähän sitte pois kunnon ihmisten jaloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mua se vasta vituttaa, koska olen maanviljelijä.Puinnit on hiukan kesken,rehua pitäs vielä tehdä,oljet paalata ja kerätä...että repikää siitä jos teillä pelkkä ulkoilu sateessa vituttaa.
Maatalon kasvattina näitä murehtinut ja lisäksi vielä, jos jatkuvasti sataa niin miten saadaan perunat nostettu pelloilta.
Jos ne teidän lehmät ei röyhtäilisi ja piereskelisi metaania ilmakehään, niin ei olisi tätä ilmasto-ongelmaa.
Vaikka olen ollut Maatalon kasvatti, niin ei vaatehuoneeseeni lehmää mahdu. Haaveillut kyllä olen, ei tarvitsisi kaupasta maitoa kantaa.
Vaikkei maapallolla olisi yhden ainoata sään ennustajaa, ulkona sataisi silti syksyllä jatkuvasti. Ennustettuna tai yllärinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mua se vasta vituttaa, koska olen maanviljelijä.Puinnit on hiukan kesken,rehua pitäs vielä tehdä,oljet paalata ja kerätä...että repikää siitä jos teillä pelkkä ulkoilu sateessa vituttaa.
Maatalon kasvattina näitä murehtinut ja lisäksi vielä, jos jatkuvasti sataa niin miten saadaan perunat nostettu pelloilta.
Jos ne teidän lehmät ei röyhtäilisi ja piereskelisi metaania ilmakehään, niin ei olisi tätä ilmasto-ongelmaa.
Vaikka olen ollut Maatalon kasvatti, niin ei vaatehuoneeseeni lehmää mahdu. Haaveillut kyllä olen, ei tarvitsisi kaupasta maitoa kantaa.
Kiva tuttu maaseudun haju kotikomerossa ;D
Kuka haluaisi, että ulkona olisi vain aurinkoista ja kuivaa?
Ukkonen meni ohi ja taas paistaa aurinko.
Vierailija kirjoitti:
Mee roskiin!
Niin, eihän tällaisilla säillä varmasti ole mitään tekemistä sen ilmastonmuutoksen kanssa. Aina on syksyisin satanut ja kesällä ollut hellettä! Sinänsä ihmetyttää että juuri maajussit eivät ole niitä äänekkäimpiä ilmastekojen vaatijoita, vaikuttavathän nämä ääripään säät eniten näin katastrofin alkuvaiheessa juuri heidän lompakkoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee roskiin!
Häh? On melkein kaksi tuntia paistanut jo.
Olen ollut jo kolme minuuttia hengittämättä, ja nyt alkaa pilvipeite repeillä...
Enemmän olisin huolissani jos sisällä sataisi.
Aurinko täällä porotta täysillä, olen saaristomerellä veneesä ja helle sisällä.
Nyt on syksy. Kesällä olikin aika sateetonta.