Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö lastenne vanhempainilloissa?

Vierailija
16.09.2025 |

Mietin menisikö vaiko ei. Olen kerran ollut ja oletus oli että siellä olisi kaikkien vanhemmat, mutta ei ollut juuri ketään 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn. Joskus jättänyt väliin, jos jo tuttua asiaa. Esim. ajattelisin, että kannattaa käydä, kun lapsi ekaluokalla, seiskaluokalla ja lukion ekalla/ammattikoulun ekalla. Muutenhan on aika samaa asiaa esim. alakoulun vanhempainilloissa.

Ja välillä yläkoulussa vanhempainilta ollut sellainen yksi iso massatapahtuma, jossa ei mennä edes luokkiin ja siellä ollut jotain niin yleistä asiaa, etten  ole mennyt. Mutta nyt esim. kun lapsi  aloitti lukion, niin olipas kyllä tarpeellinen tuo vanhempainilta.

Vierailija
22/24 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni ensimmäisen luokan vanhempainilloissa kävin ja yhden lapsen yhdessä yläkoulun vanhempainillassa. Mies ei käynyt näissä koskaan mutta hän olikin opettajana samassa alakoulussa, jota lapsemme kävivät, joten oli hyvin selvillä asioista. Minä kävin vanhempainvartit. Kyllä noissa ekaluokan vanhempainilloissa oli aina paljon porukkaa. Tunsin kaikki koulun opettajat, joten uskalsin itsekin arkajalkana niihin mennä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies onneksi pääosin hoiti meillä kaikki vanhempainillat. Vanhempainvarteissa oltiin yleensä molemmat.

Vierailija
24/24 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Kyllä minua sen verran oman lapsen koulunkäynti kiinnostaa.

Sama. Kertoo aika paljon nykyvanhempien yleisestä asenteesta, ettei vaivaudu niissä käymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi