Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

työtön miksi et vain ota töitä vastaan!!

Vierailija
15.09.2025 |

kyllä tekevälle töitä löytyy ja ahkeruus palkitaan

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noku ei JAXXAAA!!

Vierailija
2/21 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka työn olen ottanut vastaan.

10 vuotta duunia 5 vuotta työttömyyttä.

6 vuotta opiskelua 6 vuotta kotimutsina.

Kyl sii sit o kaikkee enempi ko työttömyyttä.

Koitapa apee saada aikaan niitä tulevaisuuden veronmaksajia. Niin ei tarvi kiinaksi jutella vanhainkodissa. Robotin pestessä takamusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kyllä. Vastaan aina jokaiseen kieltävään valintapäätökseen: "Kiitos, tiesin että päädytte minuun. Tulen allekirjoittamaan työsopimuksen huomenna". 

Toisinaan olen oikeastikin mennyt virastoon ja lopulta vartiat ovat saattaneet minut pihalle. En käytä väkivaltaa. Olen rauhan mies. Ja kova työmies ennen kaikkea.

Vierailija
4/21 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole tullut kotiin tarjoamaan tarpeeksi helppoa ja hyväpalkkaista työtä.

Vierailija
5/21 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole tullut kotiin tarjoamaan tarpeeksi helppoa ja hyväpalkkaista työtä.

mitä haluaisit tehdä ja millä palkalla?

Vierailija
6/21 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vastaan? Siis mitä työtä? Kaikki tähän mennessä tarjotut työt olen ottanutkin vastaan. Nyt niitä ei vain kukaan tarjoa, vaikka kuinka hakisi.

Vierailija
7/21 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin yhden kerran suoraan McDonaldsin kassalle ja aloin tekemään töitä. Pian jo tulikin vartija ja talutti ulos. Ei pysty ymmärtämään olivatko ne työnteko-vastaisia henkilöitä, vai miksi noin kävi... Onneksi ei kuitenkaan jäänyt täysin tyhjin käsin vaan ehdin syödä pari happy mealia ennenkuin työkeikka loppui.

Vierailija
8/21 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että miten väsyneitä nää provot on nykyään. Ei oo hauskoja, ei saa ketään uskomaan aloitukseen, ei oo mitään, mikä tekis tästä yhtään minkään arvoisen.

Vierailija
9/21 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ap tarjota. Muita "tarjouksia" ei nimittäin ole näkynyt.

Vierailija
10/21 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että miten väsyneitä nää provot on nykyään. Ei oo hauskoja, ei saa ketään uskomaan aloitukseen, ei oo mitään, mikä tekis tästä yhtään minkään arvoisen.

kultaseni pidä pikku breikki AV-palstalta!

Vierailija
11/21 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No melkein pitäis. Mut joskus, ja tarkoitan todellakin joskus, joku julkaisee tänne jotain keskustelemisen arvoista.

Vierailija
12/21 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä voi sulle hitsariksi , lääkäriksi , insinööriksi, luukkuvahdiksi , prosessi johtajaksi muuttua ilman koulutusta ja koulutus maksaa ..jos haluaisin realistisesti opiskella ei olisi varaa vuokraan. Ai omalta alalta ..joo no ei ole ammattia ku olin koulussa amiksessa viisi kertaa ja kaikki jäi kesken ku en osannut.. siis olen autisti ja adhd ja lukihäiriö..en yksinkertaisesti keksi mitä voisin tehdä . Tai opiskella..

Mutta jos pääsen ilman koulutusta niin menen heti jos joku vaan huolii mut

Vierailija
13/21 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä jaksa mä pierasen

Vierailija
14/21 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nyt edes vastaanotettavaa tarjoais!

Vierailija
15/21 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:kin voisi pitää, sellaisen vuoden parin breikin.

Vierailija
16/21 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä alkaen on tullut tämä, että jotkut katsovat asiakseen neuvoa ja ohjeistaa muita kansalaisia, ikään kuin olisivat määräysvalta-asemassa. Oikeasti ajatteleeko ap siten että on hänellä on oikeus tai jopa velvollisuus puuttua täysin tuntemattomien kanssaihmisten elämään. Aivan hirveää.  

Vierailija
17/21 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALOITTAJA, sun kysymys on outo... Sun kysymys siis tarkoittaa sitä, että joku tarjoaa työtä, mutta sitä ei oteta mukamas vastaan. Sitten kuitenkin kirjoitat. Kyllä tekevälle työtä LÖYTYY!

Aha!

No, sen kun rupeat tarjoamaan... katotaan sitten otetaanko vastaan vai ei, kukaan ei ole tässä viime aikoina tarjonnut mitään. Ja vaikka hakis ei vastaustauksia tule hakemuksiinkaan.

Vierailija
18/21 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi hei aloittaja, tässä vastaus, su kysymyksen veroinen vastaus:

Menen torille kädet levälläni seisomaan ottamaan töitä vastaan, ehkä niitä rupee tippumaan kun siellä seison!

Vierailija
19/21 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja miksi et vain tarjoa työttömälle töitä!!

Vierailija
20/21 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ammattiani vastaavaa työtä niin otan, ei 2v kokemus vaatimuksia kiitos! Terv labra alalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan