Yh-mamma, miksi olet yh?
Kommentit (24)
Lapsi on hankittu puhtaasti sitä varten, että voi sitten somessa uhriutua yksinhuoltajan vaikeasta arjesta. Elämme rappioyhteiskunnassa
No ei ollut suunniteltu juttu ja oli aika aborttiin, mutta en uskaltanut mennä sinne.
Teki lapset pettävän häntäheikin kanssa joka osasi lipevästi esittää kelpo miestä?
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on hankittu puhtaasti sitä varten, että voi sitten somessa uhriutua yksinhuoltajan vaikeasta arjesta. Elämme rappioyhteiskunnassa
Kukaan vähänkään itsekunnioitusta omaava ei uhriudu missään somessa tuollaisia tai yhtään mistään muutenkaan :D
En ole yh, mutta ystäväni on. Yksi ystävä. Hänellä mies sairastui, mielenterveys meni. Ei mies halua lapsiaankaan enää paljon tavata. Tässä tilanteessa yksinhuoltajuus oli ehdottomasti parempi valinta kuin yhteis.
Joku kusipää kaahasi ja menetti auton hallinnan ja tappoi mieheni ja lasteni isän. Nyt varmaan kaahailee tuolla seuraavaa uhria hakien.
Koska aiheutin häpeän miehelleni. Kysyin hänen työpäivän jälkeen, että teenkö sinulle voileivän (ikäänkuin olettaisin että hän olisi sen itse joutunut tekemää, enkä edes teititellyt), ei olisi sitä virhettä pitänyt tehdä. Pojat hän otti luokseen asumaan, tyttäremme jäi minulle.
Yksinhuoltaja-äitini kertoi aikanaan, että erosi miehestään koska kyseisestä kaverista muodostui perheenlisäyksen jälkeen täysi vätys kaikissa kotihommissa eikä häntä voinut ystävillekään esitellä kun oli niin kiivas mielipiteissään. Toki vanhempani olivat myös sisaruksia keskenään mutta ei siitä sen enempää
Kukaan ei ole tullut noutamaan minua. Anyone?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan vähänkään itsekunnioitusta omaava ei uhriudu missään somessa tuollaisia tai yhtään mistään muutenkaan :D
Enpä ole itseäänkunniottavaa yksinhuoltajaa itse tavannut
Mieheni päätti itse päivänsä, jäin leskeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole naisten syytä.
On se usein omaakin tyhmyyttä, vaikka ei sille enää mitään siinä vaiheessa enää voi jos lapsi on jo olemassa.
Ainoa mitä voi on keskittyä hyvään, olla toistamatta samaa virhettä ja puhua rehellisesti eli ei niin etteikö nainen voisi itse vaikuttaa esim. miesvalintoihinsa. Minun on vaikea kokea oikein mitään sympatiaa no, ensinnäkin tietysti luuserimaisia ihan aikuisia miehiä kohtaan ja myös tyhmiä aikuisia naisia kohtaan jotka tekee lapsen selvästi huonon isäaineksen kanssa. Lapsia nuissa kuvioissa ei mietitä yhtään, ja toinen mitä en arvosta on aikuiset jotka kannustavat esim. teinejä jatkamaan raskautta. Sellaisiakin on konservatiiveissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole itseäänkunniottavaa yksinhuoltajaa itse tavannut
Itselläni taas ei ole piireissä naisia, jotka uhriutuisivat somessa..
Vierailija kirjoitti:
Koska aiheutin häpeän miehelleni. Kysyin hänen työpäivän jälkeen, että teenkö sinulle voileivän (ikäänkuin olettaisin että hän olisi sen itse joutunut tekemää, enkä edes teititellyt), ei olisi sitä virhettä pitänyt tehdä. Pojat hän otti luokseen asumaan, tyttäremme jäi minulle.
Marttyyri.
Koska näin on niin mukavaa. Mihin kukaan sitä miestä tarvii? Lapset vaan kärsii turhakkeen läsnäolosta.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole tullut noutamaan minua. Anyone?
Pituus, paino, ikä ja lasten määrä?
M57
Parisuhteessa oleva, miksi olet sen piereskelevän sohvan nurkassa istuvan isän irvikuvan kanssa joka ei tee yhtään mitään muuta kuin vie tilaa ja aikaasi?
koska en osaa olla yksin yhyyy vaan tarvitsen miehen yhyyy
eikö tuo ole selvä juttu, perheestä on tullut itsestään selvyys, eivät sitä ymmärrä tahi kunnioita, ei ole naisesta lapsen elättäjäksi, mies tekee työt ja pitää kuria yllä huus hollissa, imetys hommatkin voi nykyjään korvata valmis jauheilla, huonoksi on menny mailma,