Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit jos saisit palata 30-vuotiaaksi?

Vierailija
15.09.2025 |

Mitä tekisit? Minä opiskelisin uuden ammatin, en ostaisi omistusasuntoa vaan retkipakun

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläisin. 

Vierailija
42/56 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin avioliiton väliin ja ostaisin niitä bitcoineja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin nyt 29-vuotias, en ottaisi asuntolainaa enkä ostaisi asuntoa sieltä missä nyt asun, vaan olisin muuttanut ulkomaille (olen aiemmin asunut lyhyen aikaa ulkomailla), koska uskon, että siellä olisi ollut parempia työmahdollisuuksia. Jos en olisi pitänyt ulkomailla asumisesta, olisin aina voinut muuttaa takaisin Suomeen.

Vierailija
44/56 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin nyt kolmekymppinen niin elämä olisi paljon nykyisellään tylsempää kuin silloin joskus menneisyyden kolmekymppisenä.

Naiset olivat silloin himokkaita eikä heillä ollut kaiken maailman kriisejä ja neurooseja saati romahtanutta minäkuvaa.

Nykyään kolmekymppiset naiset ovat edelleen himokkaita, mutta kasetti tahtoo olla hajallaan vähän jokaisella. Traumaa, neuroosia, ahdistusta, masennusta, jne. jne.

Vierailija
45/56 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä en tekisi:

Lihoisi.

Vierailija
46/56 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä haluaisi palata! Olen sen jälkeen tehnyt ihan hulluna töitä saadakseni elämäni raiteilleen ja vakkarityön. En tahtoisi tehdä kaikkea uudelleen. 

Vierailija
47/56 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä tulisiko silloin 2004-2005 tehtyä mitään toisin.

Vierailija
48/56 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappaisin Hitlerin

Vierailija
49/56 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattaisin lapseni paremmin,

miettisin kaksi kertaa muuttoa nykyiselle asuinpaikkakunnalle ja asumismuotoa myös,

miettisin mitä oikeasti haluan tehdä työkseni, enkä kouluttautuisi uudelleen niin heppoisin perustein kuin lähitulevaisuudessa saisin päähäni tehdä, 

miettisin parisuhdettani vakavasti, olisi ollut paljon helpompi erota tuolloin kuin nyt, vaikka vois kai sitä toisaalta nauttia enemmän siitäkin että kaikki oli vielä suht hyvin,

pitäisin itsestäni parempaa huolta,

ylipäätään nauttisin elämästä, tekisin siitä hyvää ja sellaista, ettei tarviis nyt neljäkymppisenä tuntea, että kaikki on myöhäistä ja ohi.

Vierailija
50/56 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostaisin omaan hyvinvointiini ja terveyteen. Hoitaisin hampaitani ja kasvojen ihoa paremmin sekä söisin terveellisemmin.

Vierailija
51/56 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli 2020. Se oli kyllä elämäni oudoin vuosi. Jatkuvaa panikointia korona-uhan takia. Ainakin yrittäisin elää sen ajan uudelleen ilman ahdistusta.

Vierailija
52/56 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33 ja tekisin tismalleen kuten olen nyt tehnyt 

Muutin 30v ulkomaille, erosin, otin lopputilin koska olin ajamassa itseäni elämäni toiseen burnoutiin. Käytin töiden sijaan aikaani traumoja hoitaen.

Nyt 33,5v ja tuntuu että nyt taas elämä lähtee rullaamaan ja ekaa kertaa hyvään suuntaan

Vierailija
53/56 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin mukavaa elämää. Olin eronnut esikoisen isästä ja elin parivuotiaan lapseni kanssa ystäväni nurkissa. Sain ADHD diagnoosin ja lääkityksen 

Aloitin panosuhteen nykyisen mieheni kanssa. Yhdessä on oltu 15v. Ensimmäisiin viiteen vuoteen olisi saanut jättää. Toki silloin en olisi saanut erittäin rakasta kuopustani. 

Vierailija
54/56 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin avioliiton väliin ja ostaisin niitä bitcoineja.

No Bitcoineihin olisi voinut kyllä sijoittaa vaikka opintolainan

Vierailija
55/56 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukisin eläinlääkäriksi - niillä on aina töitä ja palkka on miltei se, mitä vaan kehtaa pyytää.

Lisäksi eläimiä olisi hauskempi hoitaa, kuin ihmisiä, joita päädyin hoitamaan. 

Vierailija
56/56 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittyisin liikuntaan, luontoretkeilyyn, luoviin harrastuksiin sekä itseni kehittämiseen opiskelulla. Kiertäisin tietyn miehen kaukaa, hänet, josta tuli lapseni isä.