Olenko ainoa? Ihastuin mieheen jonka kanssa ei ole mitään saumaa mihinkään, mutta silti hän saa minut aivan sekaisin? :(
En tajua miksi minulle on käynyt näin. Ihastuin itseäni lähemmäs 10 vuotta nuorempaan mieheen, jolla on ikäeron lisäksi aivan erilaiset kiinnostuksenkohteet ja ajattelutavat kuin minulla. Olemme varattuja molemmat eikä pettämisaikeita ole ainakaan minulla, joten se jo sulkee ovet pitemmälle menemiseltä. Mutta kaiken lisäksi vielä tämäkin, ettei hän ole minun tyyppiäni! Huumorintaju on ehkä samanlainen ja kunnioitamme toisiamme, mutta muuten...
Kyllähän sitä ihastuksia tulee ja menee, mutta en käsitä miksi tämä juttu vaikuttaa minuun niin syvästi. Leijun pilvissä, itken ikävääni, ajattelen häntä yötä päivää. Kai tämä jotain tarvetta minussa sitten täyttää. Olen kyllä alkanut satsata avioliittoonikin ja se varmasti " riittäisi" minulle, jos ei tarvitsisi nähdä tätä toista miestä. Mutta en pysty häntä täysin välttämään ja sekoan aina hänet nähdessäni. Olen itselleni vihainen siitä, että se mies merkitsee minulle enemmän kuin haluaisin.
Olenko ainoa näin säälittävä aikuinen ihminen maailmassa?
Kommentit (10)
Ihastuin itseäni nuorempaan mieheen ja tavattiin salaa muutaman kerran. Mies saa minut itkemään, nauramaan, tuntemaan jotain sellaista jota en ole tuntenut koskaan ennen.. Itkin ikävää ja mietin mitä pitäis tehdä. Olin siis parisuhteessa itse sillon, eli petin! No asiat johti toiseen ja kerroin miehelleni että minulla on suhde. Nyt olen tämän nuoremman miehen kanssa ja lapsikin tulossa. Olemme aivan erillaisia ja noin niinkun älyllisestikkin ihan eri luokkaa keskenämme. Mutta mutta, se ihana tunne ja se että tämä on se mies joka saa vieläkin polvet veteliksi, se pitää meidän suhteen koossa. Ja tietysti huumorintaju, se on yhteinen meillä.
Jos olet niin kaikkea hyvää tästä eteenpäin.
ap
Minulla oli huono suhde exsäni kanssa, nyt tunnen vihdoin eläväni jos näin voi sanoa. En voi edes verrata nykyistä rakkauden ja intohimon tunnetta siihen entiseen suhteeseeni.
Toki jos sinulla hyvä avioliitto niin ei varmaan kannata " vaihtaa miestä" , mutta eiköhän tuo sinun pettäminen ole jo merkki siitä ettet ole onnellinen liitossasi.
-4-
Tunnistan kyllä joitakin tarpeita, joita tämä ihastus saattaa täyttää, mutta en vaihtaisi miestäni todellakaan toiseen.
ap
ei niin mitään saumaa, mutta yötä päivää on mielessä...
Olen kertonut asiasta miehellenikin, mutta luottaa minuun täysin.
Kyllä tämä toinen mies saa minut voimaan pahoin ja sydän hakkaa aina todella lujaa, kun tavataan. Flirttailemme joka kerta, kun näemme.
Mies haluaisi nähdä useammin, mitä vähän toppuuttelen. Ollaan siis työn merkeissä tekemisissä.
Ihana mies, jossa näyttäis olevan lähes kaikki kohdallaan. Jos olisin vapaa, olisin ajat sitten ollut vietävissä. Hyvää aviomiestäni en kyllä hevillä vaihda.
harvoin tähän saa ymmärtämystä, yleensä vaan moralisointia. Toisaalta niin ihanaa, toisaalta kärsimystä...
Meillä on mun ihastuksen kanssa ns. kemiat kohdallaan, ollaan hyviä ystäviä. Mies on vapaa, minä naimisissa ja lapsia. Suhdetta en aloita, koska monestakin syystä lapset kärsisivät siitä erittäin paljon... mutta en mene vannomaan ettenkö tilaisuuden tullen hyppäisi syliin, vaikka muuta olisin päättänyt. Oma liitto on siinä pisteessä että eroa harkitaan ja tähän soppaan en suhdetta halua sotkemaan...
oma teksti vaikuttaa tosi sekavalta :D ei, juu, ehkä, sittenkin, varmasti, ei....
t. 8
Pari sellaista tilannetta on matkan varrella tullut, etten olisi estellyt jos mies olisi tarttunut kiinni. Eli ainakin teoriassa olisin saattanut mokata tässä mielessä. Tällä hetkellä järkeni juoksee jo paljon paremmin.
ap