Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisopiskelu on helpompaa jollain tavalla..

Vierailija
15.09.2025 |

Aikuisopiskelu on helpompaa kun häiriötekijöitä vähemmän. Kuten nuoruuden sekoilut viinan kans opiskeluaikoina oli normi settiä. Ja etsittiin parisuhdetta jos sitä ei ollu tai tapeltiin parisuhteessa jos se oli. Nyt ei oo niitä ongelmia.

Voi keskittyä oleelliseen. Siihen että opiskelee aikataulussa. Ja kenties vielä saisi työpaikan jos hyvä tuuri kävisi. Viikonloput voi istua koneella ja tehdä tehtäviä tai muuta. Kukaan ei kysele mukaan bileisiin..

Vai mitä ootte mieltä?

Toki välillä oppiminen itellä voi olla hitaampaa aikuisena yli 40v. Mut mihinkä sitä on kiire kunhan tulee ajallaan tehtyä hommat. Jakelu toimii silti. Vaikka välil lyö tyhjää. Myöhemmin sit hokaa asioita usei että näin se menikin. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on välillä tehnyt muutakin kuin opiskellut niin siihen osaa asennoitua ihan eri tavalla. 

Vierailija
2/6 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun ei enää seksi ja parisuhteet kiinnosta, niin opiskelu on mielekästä puuhaa. Kiva harrastus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minullakaan noita ongelmia, vaikka olen 27v ja ihan perusopinnoissa kampuksella.

Vierailija
4/6 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aikuisopiskelu on helpompaa, koska on kehittynyt oppijana niin paljon ja on oppinut ottamaan enemmän vastuuta. Itse kyllä varmaan biletän enemmän kuin parikymppisenä.

Vierailija
5/6 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minullakaan noita ongelmia, vaikka olen 27v ja ihan perusopinnoissa kampuksella.

Jaa, itse olen saman ikäinen, ja mua kiinnostaa enemmän naiset ja paneminen.

Vierailija
6/6 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Opiskelua häiritsee aika paljon moni muu tekijä aikuisopiskelijana. Esim. Työt, koska ei ole varaa vain opiskella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi