Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsiperheen lomamatka etelään. Ehdotuksia minne?

Vierailija
15.09.2025 |

Mikä olisi hyvä ja huoleton etelänmatkakohde perheelle jossa pieni lapsi?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua enää itse matkustaa noihin kohteisiin, joissa kärsitään liikaturismista, kuten Kanariansaarille tai Venetsiaan. Matkata haluan mutta haitat huomioiden. Turismin määrääkin täytyy säädellä. 

Lapsen kanssa ollaan kesällä reissattu paljon Baltiassa. Talvella tietty sitten toinen juttu.

Vierailija
62/66 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua enää itse matkustaa noihin kohteisiin, joissa kärsitään liikaturismista, kuten Kanariansaarille tai Venetsiaan. Matkata haluan mutta haitat huomioiden. Turismin määrääkin täytyy säädellä. 

Lapsen kanssa ollaan kesällä reissattu paljon Baltiassa. Talvella tietty sitten toinen juttu.

En halua paikkoihin, joissa minun rahani ei kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan Kreikkaa.

Vierailija
64/66 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naantali.

Vierailija
65/66 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Playa blanca Lanzarotella. Toimivaa, siistiä ja turvallista. Flamingo beach resort on hyvä valinta hotelliksi. 

Vierailija
66/66 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsiraukat pitää raahata ulkomaille. Suomessakin on nähtävää. Kerkiävät sitten aikuisinakin ulkomaille.

Mitä helevatan nähtävää syyssateisessa koleassa Suomessa muka on ja missä? Ihan täyttä paskaa paskan perään.

Sinä olet täyttä paskaa paskan perään.

Ah kassikko. Haiseva vajaaälyinen imbesilli ei pystynyt keksimään yhtään argumenttia, niin piti hyökätä henkilöön. Suoranainen klassikko. 

No olisiko tarjolla yhtään sellaista asiaa, mikä syyssateisessa koleassa Suomessa ei olisi paskaa paskan perään? Sellaista et pystynyt esittämään.