Jarkko Ahola
Uusi kappale.. Ensin luulin että Kari Tapio laulaa, ei mitään uutta 🤔 Miehellä on ääntä vaikka muille jakaa ja sit tälläisiä lässytyksiä. Levyn kannessa masentuneen näköinen mies 🙄
Kommentit (52)
Olin konsertissa ja laulu oli jotenkin epävarmaa ja hapuilevaa. Sanoista ei saanut mitään selvää. En ollut kuullut kappaletta, joten olisi ollut kiva tietää mistä lauletaan. Lopputulos ei säväyttänyt. Koko konsertti oli aika lässähtänyt muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Nykyään itseään pitää tuoda julki kaikenmaailman blogeissa ym. Epävarmuutta se on.
Jarkko katselee paljon laulujen sanoja näytöltä, onko huono muisti kun ei osaa kappaleita joita esittää ilta toisensa jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Tampere talon keikka oli ihan menevää musiikkia, ja miehen ääni kyllä hyvä. Vähän kaipasin että olisi esittänyt edes sen yhden uuden kappaleensa, mutta ehkä olikin tarkoitus esittää samat kun 10 vuotta sitten.
Ohjelmaa on uudistettu liian vähän. Luulisi, että olisi itsestäänkin tylsää aina samat biisit.
Hieno biisi. En meinannut tunnistaa Jiitä kun viimeksi katsonut Tbtä. Hieno laulaja kyllä on. Arvostan.
Ei ole Jarkko ahola tuossa. Joku koveri?
Kyllä siinä itse Jarkko laulaa. Video taitaa olla syksyn My way kiertueelta
Aa ymmärsin väärin. Olenkin jo vanha ihminen. Kai se Jarkko sitten itse on. Hieno laulu ja laulaja.
Uusi kappale kuulostaa livenä paremmalta kuin äänitteenä.