Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mulle välillä tulee tunne että kaikki tietää mun asiat, terveystiedot yms

Vierailija
15.09.2025 |

Asun kaupungissa jossa 100 000 asukasta. Onko muilla tälläistä? 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap hanki elämä. Surullista että mun elämä on niin kiinnostavaa että pitää oikein keskustelupalstalle tulla näistä asioista keskustelemaan.

Mistä tiedät etteikö jotain tuollaista voisi tapahtua monillekin? Joku katkeroitunut ihminen vuotanut tietoja jostain, mikä tietenkin indikoisi sitä että henkilökunta on hullumpaa kuin potilaat.

Vierailija
22/32 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soten ammattilaisia jää yllättävän usein kiinni luvattomasta tietojen katsomisesta. Kyse välillä sadankin ihmisen tiedoista. Lehdistähän näitä voi lukea. 

Sossutantat ja sairaanhoittajat lukee surutta - juorujen takia - vaikka kenenkä tietoja. Omalle kohdalle kun sattui, niin oli kuulemma työasiaa, että vieraalla paikkakunnalla yli 50 km:n päässä minulle täysin tuntemattomat tantat luki mun ja mun lapsen tietoja. Ja kas kummaa, oli sattumalta sama paikkakunta, josta mun yksi esimies oli kotoisin, ja kys. esimieheltä sain potkut vähän ajan päästä tuotannollisiin ja taloudellisiin syihin vedoten. Mutta sitä ennen esimies yritti ekaksi alistaa mua vaikka mihin, esim. puolittamaan palkkani, mutta en suostunut, sanoin että irtisano ennemmin. Jos hän tiesi yksityiselämän vaikeuksistani, ymmärrän että helposti saattoi luulla, että tuota on nyt helppo kyykyttää ja käyttää hyväksi. Ei ollut. Töissä en ollut kertonut lainkaan teinini hölmöilyistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olollesi ei ole mitään perusteita, niin kuulostaa lähinnä vainoharhalta. Jos taas olet lukenut omia asioitasi jostain, esimerkiksi joltain hämärältä alustalta, tai ihmiset ovat puhuneet sinulle näistä, vaikka heidän ei pitäisi tietää niistä mitään, niin siinä tapauksessa asia on eri. Tällöinkään tuskin kaikki tietävät asioitasi, vain jotkut rikokseen syyllistyneet. On erittäin vakava asia murtautua terveystietoihin puhumattakaan että levittelisi niitä jossain

No siis mulla on skitsoaffektiivinen häiriö diagnosoitu. Liittyy varmaan siihen. Mutta miten saisi itselleni rauhan ettei muut tiedä asioitani. Osaksi varmaan tällä palstalla oleilu vaikuttanut myös siihen. Tullut vainoharhaiseksi että kaikki ihmiset on pahoja

Ap

Skitsofrenia sinulla on.

Vierailija
24/32 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin...itsellänikin tuli sellainen tunne kerran. Koulun terkka tiesi, että meille tullut vauva, vaikkei kukaan lapsistamme ollut kertonut hänelle! Mieleen tuli onko katsonut ilman lupaa tietojani, ihme kyylä. Tuohan on rikos jos noin olisi.

Meillä koulun terkka tiesi meidän vanhempien erosta, ja tenttasi luvatta lastani erostamme. Hän oli mieheni asianajajan kavereita. Näin naiset hoitaa hommia. Helv..n kantturat.

Vierailija
25/32 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olollesi ei ole mitään perusteita, niin kuulostaa lähinnä vainoharhalta. Jos taas olet lukenut omia asioitasi jostain, esimerkiksi joltain hämärältä alustalta, tai ihmiset ovat puhuneet sinulle näistä, vaikka heidän ei pitäisi tietää niistä mitään, niin siinä tapauksessa asia on eri. Tällöinkään tuskin kaikki tietävät asioitasi, vain jotkut rikokseen syyllistyneet. On erittäin vakava asia murtautua terveystietoihin puhumattakaan että levittelisi niitä jossain

No siis mulla on skitsoaffektiivinen häiriö diagnosoitu. Liittyy varmaan siihen. Mutta miten saisi itselleni rauhan ettei muut tiedä asioitani. Osaksi varmaan tällä palstalla oleilu vaikuttanut myös siihen. Tullut vainoharhaiseksi että kaikki ihmiset on pahoja

Ap

Yllätä ne!

Vierailija
26/32 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki osaavat lukea ajatuksiasi kuin avointa kirjaa.

Vierailija
27/32 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku päivä voi olla niin, että kaikki tietävät halutessaan kaikkien tiedot. Ei olisi nytkään ihan mahdotonta  Älkää olko naiveja.

Vierailija
28/32 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Skitsofrenia sinulla on.

Mitä sitten vaikka olisikin? Ap kuulostaa joka tapauksessa harhaiselta tai sitten terävänä trollaa jotain skitsofreenikkoa. Mutta sinä saat nautintoa ihmisten alaspainamisesta, sitä kannattaisi miettiä. 

Vierailija
29/32 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

<

Se alaspainaminen oli täysin sinun pääsi sisällä.

Vierailija
30/32 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se vasemmistoliittoa teettää.

Vierailija
31/32 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuollaisia alaspainajat ovat. Ei oteta vastuuta mistään. Hyvälläkö väität kirjoittaneesi että ap:lla on skitsofrenia? Miksei skitsoaffektiivinen kelpaa? Et sinä nettitohtori ainakaan lääkäri ole.

Vierailija
32/32 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin äsken tietojasi Apotista ja alkoi huolestuttamaan miten noin mielenvikainen voi olla vapaana. Tein saman tien M1-pakkohoitolähetteen ja virka-apupyynnön poliisille. Kannattaa varmaan alkaa pakkaamaan tavaroita kun poliisisedät tulevat tuossa tuokiossa hakemaan sinut osastolle jotta saadaan psykopaatti pois kadulta. T: Lääkäri

Kumpihan yössä on sairaampi, aloittaja vai sinä?

Vastaus: sinä!

Ohis