Millainen ihminen tekee tällaista, että lähestyy tahallisesti riidanhaastuu aikeissa humaltuneena?
Kysymyksessä ihan aikuinen ihminen joka on usein ajautunut tappeluihin ja riitatilanteisiin baarissa ja tahallisesti liatsoo ja synnyttää niitä.
Hän myös kerran ajoi polkupyörällä tahallisesti baarin terassin viereen vielä senkin jälkeen, kun oli saanut jo porttarin. Ilmeisesti taas humalassa, hän pysähtyi terassin eteen ja alkoi huudella, että onkos täällä ketään paikalla joka haluaisi mätkäistä minua turpiin. Ilmeisesti haki, että onko paikalla vanhoja vihamiehiä, joita voi ärsyttää. Sitten hän pyöri siinä hetken ja huuteli, että hänellä on polkupyörä koittakaas saada kiinni. Ikään, kuin yritti saada jonkun ajamaan häntä takaa. Millainen aikuinen ihminen haluaa harjoittaa tällaista toimintaa?
Kommentit (5)
No sellainen jolla on geneettinen "rähinäviinageeni" esimerkiksi. Se on suomalaisilla suht yleistä. https://yle.fi/a/3-6816012
Yhtä tyhmä kuin ihminen, joka tekee tällaisen aloituksen.
Millainen ihminen? Sellainen, josta minä en halua nähdä, kuulla tai keskustella mitään. Täysin yhdentekevä ihminen minulle.
Millainen-hullut taitaa olla avohoidossa.
Täysi pösilö