Miksiköhän Mika Moring peittää kasvonsa oikeudessa kun kaikkihan tietävät miltä hän näyttää?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siitä kovin tuoreita kuvia ole julkaistu. Mä olen ainakin nähnyt joka jutussa vaan sen yhden ja saman kuvan, joka ei taida kovin tuore olla.
On kaksikin eri kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mika on jännis!
Tulee saamaan vankilaan valtavasti kirjeitä rakastuneita naisilta.
Tästä höpötyksestä tunnistaa tyhmän ihmisen.
Kyllähän se on tunnettu tosiasia, että murhaajat kiehtovat joitakin naisia. Esim Breijvik ja Sten Christenseen. Ja muitakin on.
Ja miehiä, jotka suureksi osaksi puhuvat heistä ja pyörittävät kaiken maailman Minfoja.
Aina joku kadehtii näitä höpönaisia, jotka innostuu sekomiehistä. Se on ärsyttävää. Miksei lähde itse ko. naikkosten perään?
Ehkä on rupsahtanut pahasti sitten edellisten mediassa julkaistujen kauniiden otosten.
Muistanko oikein, että tämä sai vankilassa turpaan siltä tyypiltä joka karkotetaan, en nyt muista nimeä?
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän => miksihän!
Niinköhän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mika on jännis!
Tulee saamaan vankilaan valtavasti kirjeitä rakastuneita naisilta.
Tästä höpötyksestä tunnistaa tyhmän ihmisen.
Kyllähän se on tunnettu tosiasia, että murhaajat kiehtovat joitakin naisia. Esim Breijvik ja Sten Christenseen. Ja muitakin on.
Ja miehiä, jotka suureksi osaksi puhuvat heistä ja pyörittävät kaiken maailman Minfoja.
Aina joku kadehtii näitä höpönaisia, jotka innostuu sekomiehistä. Se on ärsyttävää. Miksei lähde itse ko. naikkosten perään?
Kyllä murhamiesten bändärit ihmetyttävät, mutta he eivät ole tyttiskamaa, paitsi niille murhamiehille hetkeksi. Miksi heidän perään olisi normaali-ihmisten lähdettävä?
Vierailija kirjoitti:
Muistanko oikein, että tämä sai vankilassa turpaan siltä tyypiltä joka karkotetaan, en nyt muista nimeä?
Jaffa latoi saadakseen sympatioita ja varmaan saikin.
Ei halua näyttää tuntemuksiaan, eleitään. On piilossa jne.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän huvitti se kun radion aamu-uutisten juontaja lausui nimen "Mika Muuring", kuulosti aivan Mika Muuriselta.
:D
Vierailija kirjoitti:
Ei halua näyttää tuntemuksiaan, eleitään. On piilossa jne.
Tai sit on vaan paskat housuissa.
Vierailija kirjoitti:
Hän peittää kasvonsa siksi että häntä hävettää.
Uskooko joku oikeasti noin?
Ei kai siitä kovin tuoreita kuvia ole julkaistu. Mä olen ainakin nähnyt joka jutussa vaan sen yhden ja saman kuvan, joka ei taida kovin tuore olla.