Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutto Englantiin, kun mies ei EU-kansalainen. Miten?

10.04.2007 |

Asutaan Suomessa, mutta itsella kova ikava Englantiin. Olen asunut siella aiemmin, mutta tulin takaisin Suomeen mieheni takia. Tapasimme siis Suomessa. Nyt meilla on 2 pienta lasta ja Suomi-ahdistus on kasvanut kovemmaksi kuin koskaan. Miten hoitaisin kaikki kaytannon jarjestelyt, tyopaikan, asunnon ja lasten hoitopaikkojen hankkiminen seka miehelle oleskelu- ja tyolupa? Onko kukaan ollut samassa tilanteessa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä miehesi saa asua EU maissa jos on kimpassa EU kansalaisen kanssa. Riippuu varmaan pitkälti mistä miehesi on kotisin... Mun mies on uusi-seelantilainen ja kun viisumi meni umpeen, sai jäädä mun varjolla ja ei olla naimisissa. Tiedän monia tosin jotka ovat menneet naimisiin kun ei EU kansalinen puoliso on ollut karkoitusuhalla

Vierailija
2/3 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry Milkgalore etta nu££!n pilkkua mutta tarkoitit varmaan kaannytysta et karkoitusta kun jos on paalla deportation ( karkoitus ) niin siihen ei kylla oikeen mikaan auta mutta jos on removal ( kaannytys ) niin naimisiin meno voi auttaa, sekaan ei tietty aina ole varmaa.

Mut jep, ap ei muuta kun visa vetamaan ja tanne sumun sekaan;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa yhteytta Home Officeen, tai kay Home Officen nettisivuilla. Sielta loytyy asiasta varmasti tietoa, oikea tieto, eika valikaden tietoa.

Talla on alettu nyt kiristamaan eu;n ulkopuolelta tulevien viisumeja koska maa pullistelee pakolaisista ja ulkomaalaisista. Mutta jos otatte yhteytta heti Home Officeen viisumin saaminen on helpompaa. (vinkki)

Laitan tahan viela osoitteen: http://www.homeoffice.gov.uk/

Tsemppia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan