Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla lihava puoliso/kumppani

Vierailija
14.09.2025 |

Tekeekö koskaan mieli hyväkroppaista ja hoikkaa naista/miestä? Harmittaako kun oma nainen/mies on lihava, vai onko hän ollut sitä aina? 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa ja osittain siksi erosimme. Aloitin seurustelemaan hyvä kroppaisen ja halukkaan naisen kanssa, erosin lähes tuplasti painavammasta ja melkoisen haluttomasta naisesta.

Vierailija
22/30 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä vertailusta, mutta pakko myöntää, että minullakin tekee mieli välillä kaivata exää. Hän oli seksuaalisesti aktiivinen, ja hyvä siinä. Ihanan kurvikas ja naisellinen. Ylipainoa oli kyllä, mutta kantoi sen upeasti.

Nykyinen hoikka ja timmi vartaloinen naiseni on paljon epävarmempi itsestään, miettii sitä aivan liikaa ja ei omaa samanlaista seksidriveä kuin minä. Lähinnä siis vi..ttaa hänen houkutteleva visuaalinen olemus, jota en saa kuin harvoin. Ja silloinkin kovin hillitty meno. On hänkin vapautunut tässä vuosien varrella, mutta ei se into seksiin mihinkään taida muuttua. On tyytyväinen ja minäkin, kunhan en mieti asiaa tämmöisen keskusteluiden takia liikaa. Muut puolet korvaavat paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmu ongelma tehty lihavista ihmisistä.

Itsekin olen ylipainoinen, mutta naimaan ei pääse, koska naiset lähinnä haluaa sellaisen Vin Diesel tyyppisen äijjän. Hei meilläkin tekee mieli ja miten sitä pitäisi sitten saada naintia jos ei nainen siihen suostu?

juuri siksi näitä erilaisia maksullisia tulee kun aidot ihmiset ei vaan lähde seksiin, koska toinen on lihava?

Vierailija
24/30 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa ja osittain siksi erosimme. Aloitin seurustelemaan hyvä kroppaisen ja halukkaan naisen kanssa, erosin lähes tuplasti painavammasta ja melkoisen haluttomasta naisesta.

Sinissa ei toki ollut mitään vikaa!

Vierailija
25/30 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma rouva on nykyään lihava. Näkyy lähinnä mahassa, ei siis ole hehtaarin takapuoli tms. Mutta housujen resori jää roikkuvan vatsan alle piiloon ja jos kävelisi päin seinää, niin vatsa osuu ennen rintoja vaikka onkin suuri rintainen.

Kyllä tämä minua häiritsee. Mutta ei mikään laiheliinikään miellytä, jotain siitä väliltä.

Vierailija
26/30 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo taitaa olla jonkun kilon minua painavampi, tosin pituuseroa on hyväkseni noin 20 senttiä. Minä myös liikun noin 10 tuntia viikossa + arkiliikunta. Toisen liikunta taas koostuu kävelymatkasta autolle ja autolta työpaikan ovelle.

Ehkä tästä voi jo päätellä vähän meidän kehonkoostumusta.

Kyllä minua ärsyttää, kun se mahalaukku venyy sinne emättimen päälle ja kun koittaa klittaa etsiä, täytyy ensin siirtää läskejä pois tieltä. Läheskään kaikki asennot eivät onnistu, kun läskit ovat tiellä. Samoin heikko yleiskunto rajoittaa sekin mitä puoliso jaksaa tehdä. 

Eipä paljon seksihommat tällä hetkellä kiinnosta tällaisen tapauksen kanssa. Petitouhut ovat kuitenkin aika fyysisiä hommia. 

Vierailija
27/30 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo taitaa olla jonkun kilon minua painavampi, tosin pituuseroa on hyväkseni noin 20 senttiä. Minä myös liikun noin 10 tuntia viikossa + arkiliikunta. Toisen liikunta taas koostuu kävelymatkasta autolle ja autolta työpaikan ovelle.

Ehkä tästä voi jo päätellä vähän meidän kehonkoostumusta.

Kyllä minua ärsyttää, kun se mahalaukku venyy sinne emättimen päälle ja kun koittaa klittaa etsiä, täytyy ensin siirtää läskejä pois tieltä. Läheskään kaikki asennot eivät onnistu, kun läskit ovat tiellä. Samoin heikko yleiskunto rajoittaa sekin mitä puoliso jaksaa tehdä. 

Eipä paljon seksihommat tällä hetkellä kiinnosta tällaisen tapauksen kanssa. Petitouhut ovat kuitenkin aika fyysisiä hommia. 

Kannattaa palata peruskouluun ja biologian tunneille, jos luulet että mahalaukku  (ruoansulatuskanavan osa jossa entryymit ja mahaneste muokkaa ja sulattaa ruokaa) roikkuu emättimen (naisen sukupuolielinten sisäinen osa joka yhdistyy kohdunkaulan kautta kohtuun) päällä, tai että mitään pitää siirtää klitoriksen löytääkseen (siihen kun riittää yleensä jalkojen haara-asento ja henkilön anatomiasta riippuen häpyhuulten raottaminen). Nekin joilla vatsanalueen läskit roikkuu ne tuskin roikkuu jalkovälissä vaan edessä korkeintaan peittäen häpykummun.

Vierailija
28/30 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on lihonut avioliittomme aikana n. 30kg,  55-->85kg. Kiihotun edelleen hänen kanssa ja rakastellessa ylipaino ei juurikaan häiritse minua. Muulloin kyllä mietin monesti hyväkroppaisia naisia nähdessä että kunpa vaimonikin olisi tuollainen. Ja kyllä tekee mieli hyväkroppaisia naisia. 

Vierailija
29/30 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakipano on pullukka. Punaiseksi naitu pimpsa ympäröivien lihojen keskellä näyttää sexyltä vaalean mäihän alkaessa valua tummille karvoille ja alas kohti välilihaa ja pakaroiden väliä. Hoikalla naisella vastaavat valumat ei näytä yhtä hyviltä. M46

Vierailija
30/30 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan elämässäni olut niin alhaalla, pohjamudissa, että minulla olisi ollut rumapainoinen nainen.

Voi olla ettet ole ollut naisen kanssa koskaan, kunhan pullistelet täälä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi