Pitäisi saada oma elämä
Miehestä riippumattomat tulot ja oma koti. T. Valis
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ollut. En mä jaksa laihduttaa.ap
Eihän siinä siitä ollutkaan kyse vaan siitä, että joku haki huomiota juurikin sillä että sai taaas kerran aseteltua ihmiset vastakkain haukkumalla laihoja.
No, minä en hauku laihoja.ap
No sitten menet sinne "johonkin" konserttiin, etkä vaan valita.
Toisaalta voi käydä niin, että valitat sitten siitä konsertistakin. Tiedän nimittäin yhden sun kaltaisen valittajan, joka valittaa ihan joka paikassa, ihan joka asiasta. Ja toki se on aina muiden vika...
Vierailija kirjoitti:
No sitten menet sinne "johonkin" konserttiin, etkä vaan valita.
Toisaalta voi käydä niin, että valitat sitten siitä konsertistakin. Tiedän nimittäin yhden sun kaltaisen valittajan, joka valittaa ihan joka paikassa, ihan joka asiasta. Ja toki se on aina muiden vika...
Kyllä mä uskon, että olen ihan onnellinen, jos jonnekin konserttiin pääsen.ap
Naisen tulee aina saada jotain jostain. Ei koskaan käy mielessäkään että se on itsestä kiinni. Jos vihjaakin että katsohan peiliin, niin itkupotkuraivarihan sieltä tulee.
Kannattaa olla onnellinen siitä, mitä jo on. Tai sitten tehdä jotain sen eteen, mikä tekee onnelliseksi. Mahdollisuuksiensa mukaan. Kuluu se elämä tietysti valittaenkin.
Vierailija kirjoitti:
Naisen tulee aina saada jotain jostain. Ei koskaan käy mielessäkään että se on itsestä kiinni. Jos vihjaakin että katsohan peiliin, niin itkupotkuraivarihan sieltä tulee.
Miten niin naisen? Kyllä niitä on kuule semmoisia miehiäkin, jotka valittaa ja kulkee naama rutussa.
Ja kaikki on tosiaan vaimon, naapurin, ulkomaalaisten, poliitikkojen, sään tai kenen syytä milloinkin...
Pitäiskö sitten tehdä asioille jotain, häh?
Eli olet käynyt ja sitten et olekaan käynyt😂😂😂😂😂😂? Ai, mutta välillä...Missähän välissä🙄
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö sitten tehdä asioille jotain, häh?
Tottakai pitäisi. Kun vaan tietäisi, että mitä, kun mikään ei onnistu.ap
Turha ehdottaa, mutta pyydät siltä mieheltäsi konserttilipun lahjaksi.
Nyt mä kyl yritän kaikkeni, et se mummo huomais mut, ku oma äiti ei koskaan huomannu muaaa!!! Ja nyt mä vedän vaan pyörälläni ympyrää...eikä se vieläkään kattonu!!!