Pitäisi saada oma elämä
Miehestä riippumattomat tulot ja oma koti. T. Valis
Kommentit (52)
Miksi sitten aiemmin väitit, että olit hyvä lukuaineissa ja mietit niitä avoimen yliopiston kursseja? Tosin puhut välillä muistakin asioistasi niiiin ristiin, että huh heijaa! Äläkä höpise siitä matematiikasta. Sen osaamattomuus ei vielä tee ihmisestä tyhmää. Tai ainakaan kokonaan tyhmää.
Haet tuolla "tyhmyydelläsi" jotain huomiota yms.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten aiemmin väitit, että olit hyvä lukuaineissa ja mietit niitä avoimen yliopiston kursseja? Tosin puhut välillä muistakin asioistasi niiiin ristiin, että huh heijaa! Äläkä höpise siitä matematiikasta. Sen osaamattomuus ei vielä tee ihmisestä tyhmää. Tai ainakaan kokonaan tyhmää.
Olen hyvä lukuaineissa, mutta en osaa melkein yhtään matikkaa. Eli en päässyt lukion lyhyttä matikkaa läpi. Enkä päässyt merkonomiksi, koska siellä on myös monet aineet liian vaikeita. Lukion reaaliaineet oli mulle helppoja.ap
Jos olet hyvä lukuaineissa, et voi väittää että et pärjää "missään".
Opinnoissa pärjäävät ihan kehitysvammaisetkin. On katsos saatavilla erilaista tukea niihin opintoihin. Kyse on sun kohdalla saamattomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hyvä lukuaineissa, et voi väittää että et pärjää "missään".
Opinnoissa pärjäävät ihan kehitysvammaisetkin. On katsos saatavilla erilaista tukea niihin opintoihin. Kyse on sun kohdalla saamattomuudesta.
Kyllä mä olen saanut paljon tukea opiskeluissa. Olen yrittänyt kaksi kertaa opiskella erityisammattikoulussakin.aö
Ap taitaa olla trolli, vaikka aina muuta väittää.
Vierailija kirjoitti:
Haet tuolla "tyhmyydelläsi" jotain huomiota yms.
Pelkkä huomioh*orahan ap onkin. Muuhun siitä ei koskaan tule olemaan.
Mä jo katselen joulukonserttien hintoja. Diandralla oli viime jouluna tunnin konsertti kirkossa, 42 euroa. Eli liian kallis minulle. Mutta johonkin seurakunnan ilmais joulukonserttiin voisi mennä.ap
Vierailija kirjoitti:
Mä jo katselen joulukonserttien hintoja. Diandralla oli viime jouluna tunnin konsertti kirkossa, 42 euroa. Eli liian kallis minulle. Mutta johonkin seurakunnan ilmais joulukonserttiin voisi mennä.ap
Paskan marjat. Sinä nyt et saa sitä persettäs ylös penkistä vaikka joku tulisi rautakangen kanssa kampeamaan. Että jatka vaan tätä huomiohåårailuasi ja valheiden keksimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskan marjat. Sinä nyt et saa sitä persettäs ylös penkistä vaikka joku tulisi rautakangen kanssa kampeamaan. Että jatka vaan tätä huomiohåårailuasi ja valheiden keksimistä.
Miksi en saisi? Olenhan mä välillä jossain käynyt.ap
Säästä niistä taksirahoista. Ja palkkaahan sä kuitenkin saat.
Vierailija kirjoitti:
Säästä niistä taksirahoista. Ja palkkaahan sä kuitenkin saat.
Niin saan. On vain kuitenkin menoja, niinkuin muillakin ihmisillä. Esim teinin synttärit ennen joulua, jouluun menee muutenkin rahaa. Kaikenlaista. ap
Luuletko tosissasi, että ihan kaikilla muilla on varaa käydä ihan missä vaan? Jos nyt edes olet ollenkaan tosissasi näissä jutuissasi.
Kaikilla ei ole edes ruokaa, lääkkeitä tai edes kattoa päänsä päällä. Kyllä, Suomessakin on kodittomia. Ja jos provoilet, katso peiliin!
Oliko se eilinen "Laihuusko tuo onnen"- aloitus Valiksen? Jos oli, ei ollut tervettä se kirjoittelu!!
Vierailija kirjoitti:
Oliko se eilinen "Laihuusko tuo onnen"- aloitus Valiksen? Jos oli, ei ollut tervettä se kirjoittelu!!
No ei ollut. En mä jaksa laihduttaa.ap
Missä sä nyt sitten olet käynyt? Vai tarkoitatko kauppaa ja lääkäriä...Käymistähän nekin toki on😄
Vierailija kirjoitti:
Luuletko tosissasi, että ihan kaikilla muilla on varaa käydä ihan missä vaan? Jos nyt edes olet ollenkaan tosissasi näissä jutuissasi.
Kaikilla ei ole edes ruokaa, lääkkeitä tai edes kattoa päänsä päällä. Kyllä, Suomessakin on kodittomia. Ja jos provoilet, katso peiliin!
En tietenkään luule, että kaikilla on varaa käydä missään. Monella ikäiselläni vaan tuntuu olevan.ap
Vierailija kirjoitti:
Missä sä nyt sitten olet käynyt? Vai tarkoitatko kauppaa ja lääkäriä...Käymistähän nekin toki on😄
En mä nyt olekaan käynyt missään. Mutta jouluna voisi edes käydä jossain joulukonsertissa. ap
Sitä koulutuksen hankkimistahan mä useamman kerran yritin. Ei vaan onnistunut mun kohdallani. Olen liian tyhmä enkä pärjää missään opinnoissa. ap