Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannustajaa ja kannustettavaa kaivataan

10.04.2007 |

Heips! Olisiko kellään halua kimppalaihdutukseen? Täällä on jo monia rykelmiä, niihin tuntuu hankalalta hypätä mukaan, kun vasta eilen päätin, että nyt saa mässäys riittää. Itselläni ei mitään hirmumääriä pudotettavaa ole, mutta kuitenkin sen verran, että ärsyttää oikeesti. Olen aikoinaan laihduttanut Painonvartijoissa ihan menestyksekkäästi ja tänään kaivoin vanhat pistetaulukot esiin. Myös Kiloklubissa olen surffaillut tutustumiskoodilla. Ajattelin kuitenkin napata sekoituksen molemmista tavoista ja syödä paljon kasviksia ja juoda vettä...Haluaisin pudottaa 65kilosta 60-tai jopa 59kiloon, pituutta on 161cm.

Jos kiinnostaa, voisimme tsempata toisiamme. Kovin usein en koneella surffaile, mutta jokunen viesti viikossa voisi olla ihan kiva. Vaikka ihan kotikoneellekin jos niin sovitaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mukana milloin missäkin ryhmässä, mutta tämä kevät on mennyt niin tahmeasti etten ole saanut aikaiseksi ilmoittautua kuukausiin.

Mulla olis hyvinkin samat lukemat kuin sulla, eli painoa n.65kg, tavoite n.58kg (ei ole ollut paino alle 60kg viiteentoista vuoteen) ja pituutta 160cm.

Painonvartijoiden ohjeilla meinasin taas aloitella, ryhmää ei ole lähistöllä ja millään en raaskisi rahojani hassata nettiohjeistuksiin.

Joten alettaisko toisiamme tsemppaamaan vaikka viikottain tällä palstalla tai käy sähköpostikin. Olen myös laiska netin käyttäjä, joten välillä voi mennä päiväkausia vastauksiin.

Vierailija
2/5 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiskö vielä kolmaskin mukaan? Kiloja ei mullakaa reilusti ole, mutta oloni on huomattavasti parempi muutamaa kiloa hoikempana. Mulla on pituutta vain 154cm, ja painoa nyt 57. Tavoite olis saada 5 kiloa pois...

Itse olen kokeillut keventäjiä ja painonvartijoita. Molemmista hyvät kokemukset. Mutta nyt taas on salakavalasti hiipinyt kilot takaisin, joten mun tavoite olisi pudotettujen kilojen ohella pysyvämpi elämänmuutos. Löytää perheeltä ja töiltä aikaa liikuntaan, sekä lopettaa (tai ainakin vähentää reilusti) herkkujen syöntiä.

Tänään olisi maanantai, joten mikä loistavin päivä aloittaa?

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Kuulostaa hyvältä! Mä olen nyt 6 päivää pitänyt omaa " kuuriani" ja olen tiputtanut 800g. Tuntuu hienolta jo tämä pieni pudotus. Mutta jotta pääsisimme paremmin juttuun, on oma sähköpostiosoitteeni terhi.jormalainen@elisanet.fi Mun viestiini vastasi tänään myös nimim. Nutty, ja ajattelin, että jos ei sinua häiritse, voisimme kolmisin pitää yhteyttä sähköposteihimme, tämä palsta on musta vähän vaivalloinen..Joten laitan tämän saman viestin hänelle ja toivon saavani viestiä omaan postiin tällä viikolla. Voitais sopia vaikka joku tietty päivä viikossa, jolloin ilmoittaudutaan pääsääntöisesti - ja tietysti muulloinkin jos tuntuu siltä :) Nyt lähden jumppaan, toivottavasti kuulen teistä pian - tsemppiä ja aurinkoista iltaa!

Terhi

Vierailija
4/5 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Kuulostaa hyvältä! Mä olen nyt 6 päivää pitänyt omaa " kuuriani" ja olen tiputtanut 800g. Tuntuu hienolta jo tämä pieni pudotus. Mutta jotta pääsisimme paremmin juttuun, on oma sähköpostiosoitteeni terhi.jormalainen@elisanet.fi Musta tällainen kolmen kimppakin kuulostaisi hyvältä. Tämä palsta on musta vähän vaivalloinen, joten laitan tämän saman viestin nimim. Sapataalle, joka ensin vastasi mulle ja toivon saavani viestiä omaan postiin tällä viikolla. Voitais sopia vaikka joku tietty päivä viikossa, jolloin ilmoittaudutaan pääsääntöisesti - ja tietysti muulloinkin jos tuntuu siltä :) Nyt lähden jumppaan, toivottavasti kuulen teistä pian - tsemppiä ja aurinkoista iltaa!

Terhi

Vierailija
5/5 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin näette, ystäväiseni, olen näköjään vielä tumpelompi koneen käyttäjä kuin kuvittelinkaan - molempien viestithän tulivat tähän samaiseen keskusteluun näytille...Joten toivoisin niitä sähköposteja, niin en toistelisi itseäni ainakaan ihan aina :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä