Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maailmanynpärikävelijä nainen. Ero.

Vierailija
14.09.2025 |

No enpä ihmettele yhtään. Kuka mies alkaa odottaa jonkun neljä viisi vuotta yksinään kun nainen huitelee pitkin maailmaa neljä tai viisi vuotta edes käymättä välissä kotona. Minusta todella itsekästä tuollainen haihattelu.

Kommentit (302)

Vierailija
141/302 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapa millä toi eron somessa julki vähän tuntuu siltä että halusi siitä juurikin raflaavan. En vaan tiedä miksi. Nythän se valittaa siellä miten on saanut kakkaa niskaansa.

No toisaalta jos olisi "salannut" sen ja olisi sitten tullut julki muuta kautta, olisiko syytetty entistä pahemmasta tekopositiivisuudesta?

Ainakin tän ketjun perusteella tuntuu, että olisi.

Vierailija
142/302 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mut ei enää kyllä esitä, että kaikki olisi ihanasti. On aidosti myöntänyt, että tilanteet ovat pelottaneet jne.

Tosiaan on varmasti vuoren kokoinen kynnys luovuttaa, mut kyl hän on pannut itsensä tiukemmalle kuin olisi tarvinnut - olisi sääntöjen puitteissa esimerkiksi voinut levätä paljonkin enemmän, mutta heti puskee eteenpäin kun ei ole ihan pää kainalossa. Aidosti kova menijä.

Olisi se puolikas tai neljäsosa maapalloakin kova suoritus. Onhan triathlonissakin varttimatkoja. Itsekin juoksin tänään vain puolimaratonin, en kokonaista.

Vertaus oli toki kömpelö, mutta toivottavasti koko maailman kiertäminen ei ole Tainalle epäterveellä tavalla pakkomielle. Hintaa hän maksaa jo, kuten erouutinenkin kertoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/302 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mut ei enää kyllä esitä, että kaikki olisi ihanasti. On aidosti myöntänyt, että tilanteet ovat pelottaneet jne.

Tosiaan on varmasti vuoren kokoinen kynnys luovuttaa, mut kyl hän on pannut itsensä tiukemmalle kuin olisi tarvinnut - olisi sääntöjen puitteissa esimerkiksi voinut levätä paljonkin enemmän, mutta heti puskee eteenpäin kun ei ole ihan pää kainalossa. Aidosti kova menijä.

Olisi se puolikas tai neljäsosa maapalloakin kova suoritus. Onhan triathlonissakin varttimatkoja. Itsekin juoksin tänään vain puolimaratonin, en kokonaista.

Vertaus oli toki kömpelö, mutta toivottavasti koko maailman kiertäminen ei ole Tainalle epäterveellä tavalla pakkomielle. Hintaa hän maksaa jo, kuten erouutinenkin kertoo.

Ei me tiedetä, mikä suhteen tila oli ennen matkalle lähtöä. Eiköhän hän itse osaa punnita tilanteen.

Ei kai joku nojatuolipatikoitsija oikeasti luule voivansa arvioida itse kävelijää paremmin, kannattaako keskeyttää ihan vaan, kun kaikki ei ole enää täydellistä ja kun onhan se neljäsosakin jo saavutus?

Vierailija
144/302 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi kävellä maapallon ympäri kun on meret välissä

Kävelihän Jeesuskin vetten päällä.

Vierailija
145/302 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tää ero olla pelkkä julkisuustemppukin. Säälirahaa virtaa tilille virtanasn 

Vierailija
146/302 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan tää ero olla pelkkä julkisuustemppukin. Säälirahaa virtaa tilille virtanasn 

Olis aika karua kyllä. Mut eihän sitä tietysti me ulkopuoliset varmaksi tiedetä.

Vierailija
147/302 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekästä miten? Ei parisuhde ole mikään vankila, jos ei ole alaikäisiä huollettavia niin on vapaa lähtemää ihan minne lystää. Miksi joku aina triggeröityy niin kovin muiden tekemisistä?

Jos menee naimisiin ja sitoutuu, niin minusta kuuluu ottaa vastuu myös puolison hyvinvoinnista, vai ovatko ihmiset muuttuneet niin itsekkäiksi, että minä minä minä... Viis puolisosta.  Sellaisten "minä saan tehdä mitä tykkään" ihmisten pitää elää yksin, eikä missään nimessä pariutua.

Vierailija
148/302 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa naista mies paljon kiinnosti, kun vuosiksi eroon halusi muutenkin. Win-win.

Ihmisillä on oikeus toteuttaa unelmiaan. Kun ei ole alaikäisiä lapsia hoidettavana, on vapaa menemään.

Tainaa kiinnosti varakas mies joka elätti. Millä mahtaa nyt elää kun ei käynyt töissä vai onko eläkkeellä?

Taitaa olla minä minä ja minun unelmat nainen.

56v ei ole eläkeiässä ja tuskin on sairaseläkkeelläkään. Suomi ei muuten enää maksa eläkkeitä Espanjaan.

Vierailija
149/302 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa naista mies paljon kiinnosti, kun vuosiksi eroon halusi muutenkin. Win-win.

Ihmisillä on oikeus toteuttaa unelmiaan. Kun ei ole alaikäisiä lapsia hoidettavana, on vapaa menemään.

Tainaa kiinnosti varakas mies joka elätti. Millä mahtaa nyt elää kun ei käynyt töissä vai onko eläkkeellä?

Taitaa olla minä minä ja minun unelmat nainen.

56v ei ole eläkeiässä ja tuskin on sairaseläkkeelläkään. Suomi ei muuten enää maksa eläkkeitä Espanjaan.

Kansaneläkkeitä! Työeläkkeen saa minne päin maailmaa vaan

Vierailija
150/302 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nainen miljonääri vai millä se elää.

Mitä se meille kuuluu. 

Itsepä tuo on tullut julkisuuteen

Vierailija
151/302 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähänlainen suhde on ollut alunperinkään, jos mieleen tulee että voisi lähteä neljäksi vuodeksi kävelemään. Ehkä tämä oli nyt konkreettisesti kävelyä pois avioliitosta. Toivottavasti Taina jatkaa, eihän eroilmoitus sinällään muuta hänen tilanteessaan mitään siellä tien päällä. Toivottavasti on muita ihmisiä hoitamassa rahan keruuta. Enemmän sponsoreita saisi kyllä olla, ei välttämättä vain someseuraajien lahjoituksilla pääse maaliin. 

Mielestäni kyllä kuulostaa hyvältä ja turvalliselta suhteelta, jos on alunperin voinut unelmoida ja toteuttaa tuollaista. Enemmän minua kuumottaisi suhteessa jossa mustasukkainen kyttää kassakuitista kauanko meni ajaa Prismalta kotiin, vai kävikö panemassa matkalla.

Jos oma mieheni tuollaiseen lähtisi, niin kannustaisin vaan ja auttaisin. Tuskin häntäkään haittaisi jos lähtisin.

Ottamatta kantaa ensimmäiseen sairaaseen Prisma vaihtoehtoon, niin teillä on siis etäinen kaverisuhde. Asutte kenties yhdessä, mutta molemmilla on oma elämä, jossa toisen näkemisellä ei ole väliä. Voihan sitä joskus soitella ja kysellä kuulumisia?

Vierailija
152/302 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän jos mies lähtisi tuollai. Nyt hänen suurin osa faneista näyttää olevan naisia. Mitähän nää samat naiset olisi mieltä jos jonkun mies lähtisi samaan ja jättäisi vaimon yksin selviämään.

Sehän olisi nykyään törkeä sika semmoinen mies.

Vierailija
153/302 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekästä miten? Ei parisuhde ole mikään vankila, jos ei ole alaikäisiä huollettavia niin on vapaa lähtemää ihan minne lystää. Miksi joku aina triggeröityy niin kovin muiden tekemisistä?

Jos menee naimisiin ja sitoutuu, niin minusta kuuluu ottaa vastuu myös puolison hyvinvoinnista, vai ovatko ihmiset muuttuneet niin itsekkäiksi, että minä minä minä... Viis puolisosta.  Sellaisten "minä saan tehdä mitä tykkään" ihmisten pitää elää yksin, eikä missään nimessä pariutua.

Kenties ahdistustasi lievittää, että nämä eivät itse asiassa olleet naimisissa. Avoliitto.

(En muutenkaan tiennyt, ettei esimerkiksi kaksi "minä saan tehdä mitä tykkään" -ihmistä saisi pariutua keskenään, vaikka voisivat solmia miten onnellisen ja tasa-arvoisen suhteen.)

Vierailija
154/302 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
155/302 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidin häntä ihan asiallisena ja mielenkiintoisena tapauksena. Seurasin jonkin verran. Aika yllättävä tää ero ja miten nyt näköjään uhriutuu somessa. Myös lueskelin jotain menneitä juttuja ja tuleekin aika eri käsitys tästä naisesta 

Oli virhe laittaa erovideo julkisuuteen, olisi vaan ollut hiljaa ja jatkanut matkaansa. Kamalan paskamyrskyn sai vaan aikaan. Seiska-lehdessäkin uutisoidaan asiasta. 

Samaa mietin että miksi teki sen noin?

Toivoiko paskamyrskyä Karille? Saikin sen itse.

Vierailija
156/302 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti eihän hän olisi voinut voittaa tuossa. Jos ei olisi kertonut erosta itse mitään julkisuuteen, olen ihan varma että olisi syytetty ärsyttäväksi ulkokultaiseksi feikiksi joka ei koskaan suostu myöntämään, että mikään on huonosti.

Vierailija
157/302 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoo tuossa Hesarin jutussa, ettei yllättynyt erosta itse.

Tuskin suhde ihan huippukunnossa siis oli silloinkaan, kun reissuun lähti.

Vierailija
158/302 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä mies vastusti reissua alusta asti ja siksi ei ero ollut Tainalle yllätys. Mies mukavuudenhaluinen kaveri.

Vierailija
159/302 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä mies vastusti reissua alusta asti ja siksi ei ero ollut Tainalle yllätys. Mies mukavuudenhaluinen kaveri.

Näin saattaa olla. Ja meillä jokaisella on vain yksi elämä, ja ehkä Tainalle tässä elämässä oli tärkeämpää toteuttaa suuri haaveensa kuin turvata yhdeksänvuotisen suhteensa jatkuminen mukavuudenhaluisen kaverin kanssa. Mielestäni tässä ei ole ongelmaa, eivätkä nämä tiedot, mitä meillä on, tee kenestäkään tarinan osapuolesta pahaa ihmistä.

Vierailija
160/302 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy