Maailmanynpärikävelijä nainen. Ero.
No enpä ihmettele yhtään. Kuka mies alkaa odottaa jonkun neljä viisi vuotta yksinään kun nainen huitelee pitkin maailmaa neljä tai viisi vuotta edes käymättä välissä kotona. Minusta todella itsekästä tuollainen haihattelu.
Kommentit (302)
Vierailija kirjoitti:
Hänellähän on kolme aikuista lasta ja pari lastenlasta, mutta hän ei koskaan puhu heistä eivätkä he käy katsomassa häntä. Tähänkin on varmaan joku syy, mutta tuntuu vähän omituiselta. Mies sai varmaan tarpeekseen odottamisesta, mitä en ihmettele yhtään.
Yksi pojistaan mielestäni kävi katsomassa häntä jollain matkan etapilla.
Olen seurannut matkaa. Pakko myöntää, ettei Tainan perhe vaikuta järin läheiseltä. Siinä kuvitteellisessa tilanteessa, että oma äitini lähtisi tuollaiselle patikkamatkalle, olen ihan varma että sopisimme koko perheen yhteisiä treffejä edes kerran vuoteen johonkin sopivaan kohteeseen matkan varrelle. Siis niin, että isäni ja me kolme lasta lapsinemme kokoontuisimme yhteen ja viettäisimme kimpassa laatuaikaa hotellissa koko muun vuoden edestä.
Mitään sellaista ei ole Tainan perheellä ollut, vain yksittäisiä vierailuja siellä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut matkaa. Pakko myöntää, ettei Tainan perhe vaikuta järin läheiseltä. Siinä kuvitteellisessa tilanteessa, että oma äitini lähtisi tuollaiselle patikkamatkalle, olen ihan varma että sopisimme koko perheen yhteisiä treffejä edes kerran vuoteen johonkin sopivaan kohteeseen matkan varrelle. Siis niin, että isäni ja me kolme lasta lapsinemme kokoontuisimme yhteen ja viettäisimme kimpassa laatuaikaa hotellissa koko muun vuoden edestä.
Mitään sellaista ei ole Tainan perheellä ollut, vain yksittäisiä vierailuja siellä täällä.
Mulla on jostain hänen vanhoista postauksistaan käsitys että on ollut joku hankala menneisyys ja tämä Espanjaan muutto on jonkinlainen irtiotto siitä. Ei kai tää mieskään josta nyt erosi ole tullut kuvioihin kuin vasta Espanjassa. No en ole varma.
Taitaa taas paeta jotain.
Tapa millä toi eron somessa julki vähän tuntuu siltä että halusi siitä juurikin raflaavan. En vaan tiedä miksi. Nythän se valittaa siellä miten on saanut kakkaa niskaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista päiväkilometreistä ton rinkan kanssa on muuten eliittirouvan someposeeraukset kaukana. Itse en pystyisi murto-osaankaan siitä, mitä tuo muija tekee, vaikka olen paljon nuorempi.
Tämä. Oon seurannut jonkin aikaa ja aluksi Euroopan helpommilla osuuksilla se jatkuva pirteys ja äänestä kuuluva hymy jotenkin hämäsi, että onko vaan poseeraamassa tuolla, vähän tallustelee ja esittää, että kaikki on aina ihanasti. Mutta sittemmin on kokenut VAIKKA MITÄ seikkailuja ja selvinnyt monista paikoista, joissa itse olisin murtunut. On kova nainen, ei mikään turha poseeraaja.
Kyllä se osin esittää. Luulen että on vaikea myöntää että ei olekaan niin coolia. Ja luultavasti luovuttaminen olisi hälle maailmanloppu.
Vain Jeesus voi kävellä maailman ympäri.
No mut ei enää kyllä esitä, että kaikki olisi ihanasti. On aidosti myöntänyt, että tilanteet ovat pelottaneet jne.
Tosiaan on varmasti vuoren kokoinen kynnys luovuttaa, mut kyl hän on pannut itsensä tiukemmalle kuin olisi tarvinnut - olisi sääntöjen puitteissa esimerkiksi voinut levätä paljonkin enemmän, mutta heti puskee eteenpäin kun ei ole ihan pää kainalossa. Aidosti kova menijä.
Vierailija kirjoitti:
No mut ei enää kyllä esitä, että kaikki olisi ihanasti. On aidosti myöntänyt, että tilanteet ovat pelottaneet jne.
Tosiaan on varmasti vuoren kokoinen kynnys luovuttaa, mut kyl hän on pannut itsensä tiukemmalle kuin olisi tarvinnut - olisi sääntöjen puitteissa esimerkiksi voinut levätä paljonkin enemmän, mutta heti puskee eteenpäin kun ei ole ihan pää kainalossa. Aidosti kova menijä.
Mutta miksi tekee sitä. Fanit ylistää miten on rohkea ja onhan se tietysti. Mutta jollain tavoinhan hän pakenee juurikin elämää. Tavallaan tuollainen elämä on helppoa jos rahat ja kunto riittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi tekee sitä. Fanit ylistää miten on rohkea ja onhan se tietysti. Mutta jollain tavoinhan hän pakenee juurikin elämää. Tavallaan tuollainen elämä on helppoa jos rahat ja kunto riittää
No siis... miksi kukaan tekee mitään? Eikö parasta elämää ole tehdä rohkeasti sitä mitä eniten haluaa? Hänhän selvästi aidosti tykkää kävellä, siksi käveli Espanjasta Suomeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sen pitäisi kenenkään muun peppua kutittaa, miksi joku haluaa kävellä maailman ympäri. Jotkut kiipeää vuorille, jotkut kirjoittaa kirjoja, hän tekee tätä.
Mulle sohvaperunalle tuo elämä olisi kyllä kaikkea muuta kuin helppoa.
Kävelisiköhän ellei olisi somea. Kovin näkyy olevan mielellään naamansa kanssa somessa milloin asiasta kuin asiasta.Ennen kävelyitäänkin.
Paljonkohan on haalinut rahaa seuraajiltaan. Aika ovela tapa kerätä rahaa. Ei taida veroja maksella.
Vierailija kirjoitti:
Kävelisiköhän ellei olisi somea. Kovin näkyy olevan mielellään naamansa kanssa somessa milloin asiasta kuin asiasta.Ennen kävelyitäänkin.
Vastasi taannoin tuohon kysymykseen. Sanoi, että kävelisi, mutta että kokee kyllä rikkaudeksi, että voi samalla näyttää maailmaa muillekin. Että kyllä se aavikon auringonlaskun ilo tuntuu vielä suuremmalta, kun voi samalla näyttää sen ihmisille, jotka muuten eivät sitä näkisi.
Itse arvostan, että näyttää. Olen hänen kauttaan nähnyt todella paljon asioita, joita muuten tuskin olisin.
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan on haalinut rahaa seuraajiltaan. Aika ovela tapa kerätä rahaa. Ei taida veroja maksella.
Eihän sillä ole kai mitään tuloja matkansa aikana. Vai onko joku eläke?Joka tapauksessa tuskinpa tolla rikastumaan pääsee. Joka päivä pitää maksaa ateriatkin, joita tuskin koskaan voi kokata edullisesti, vaan valmista pitää ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlainen suhde on ollut alunperinkään, jos mieleen tulee että voisi lähteä neljäksi vuodeksi kävelemään. Ehkä tämä oli nyt konkreettisesti kävelyä pois avioliitosta. Toivottavasti Taina jatkaa, eihän eroilmoitus sinällään muuta hänen tilanteessaan mitään siellä tien päällä. Toivottavasti on muita ihmisiä hoitamassa rahan keruuta. Enemmän sponsoreita saisi kyllä olla, ei välttämättä vain someseuraajien lahjoituksilla pääse maaliin.
Mielestäni kyllä kuulostaa hyvältä ja turvalliselta suhteelta, jos on alunperin voinut unelmoida ja toteuttaa tuollaista. Enemmän minua kuumottaisi suhteessa jossa mustasukkainen kyttää kassakuitista kauanko meni ajaa Prismalta kotiin, vai kävikö panemassa matkalla.
Jos oma mieheni tuollaiseen lähtisi, niin kannustaisin vaan ja auttaisin. Tuskin häntäkään haittaisi jos lähtisin.
Palstailijan suhde vaan paranee, kun toinen lähtee neljäksi vuodeksi kävelemään.
Just joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sillä ole kai mitään tuloja matkansa aikana. Vai onko joku eläke?Joka tapauksessa tuskinpa tolla rikastumaan pääsee. Joka päivä pitää maksaa ateriatkin, joita tuskin koskaan voi kokata edullisesti, vaan valmista pitää ostaa.
No eikös se saa noista somejutuistaan myös hyvät tulot.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että edes teoriassa voisi rikastua reissullaan vasta jos selviää Amerikkaan asti JA sattuu menemään siellä jollain lailla viraaliksi. Se on niin iso markkina, että voisi alkaa saada käytännössä kaiken ilmaiseksi ja samalla eri levelillä seuraajia ja pätäkkää.
Siihen asti lähinnä sinnittelee.
En tiedä oliko hänellä lähtiessä eri haaveet, kenties oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikös se saa noista somejutuistaan myös hyvät tulot.
Miksi saisi niistä mitään tuloja? Eihän Insta eikä Tiktok maksa postauksista mitään, ei ainakaan muutaman kymmenen tuhannen seuraajan tyypille. Yhteistöitä ei ole viime aikoina ollut lainkaan.
Suomalainen Auri rikastui siivousvideoillaan, joo, mutta hänellä seuraajat laskettiin MILJOONISSA.
Aidosti kiinnostaa, mikä on palstailijoiden mielestä OIKEA tapa kävellä yksinään jossain uranperällä alkeellisissa oloissa JA käsitellä ero-uutista tosielämässä?
Tämä. Oon seurannut jonkin aikaa ja aluksi Euroopan helpommilla osuuksilla se jatkuva pirteys ja äänestä kuuluva hymy jotenkin hämäsi, että onko vaan poseeraamassa tuolla, vähän tallustelee ja esittää, että kaikki on aina ihanasti. Mutta sittemmin on kokenut VAIKKA MITÄ seikkailuja ja selvinnyt monista paikoista, joissa itse olisin murtunut. On kova nainen, ei mikään turha poseeraaja.