Maailmanynpärikävelijä nainen. Ero.
No enpä ihmettele yhtään. Kuka mies alkaa odottaa jonkun neljä viisi vuotta yksinään kun nainen huitelee pitkin maailmaa neljä tai viisi vuotta edes käymättä välissä kotona. Minusta todella itsekästä tuollainen haihattelu.
Kommentit (302)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nainen miljonääri vai millä se elää.
Varmaan aikoo elää matkasisällön tuottamisella someen ja säästöillä, kuten noi yleensä tekee.
Jospa kaikki jättäisi tilaamatta tuon feedin.
Mihin ne sponsorit katosi, eivätkö enää halunneet jatkaa?
Ei sillä ole ollutkaan monia sponsoreita. Tai aiemmalle Espanja-Suomi-kävelylle sai ilmeisesti jostain syystä paremmin niitä.
Maailmanympärireissulle on saanut lähinnä jotain tavaroita, ei rahasponsoreita juuri mitään.
Ei ole tarpeeksi sexy. Brändit haluavat positiivista näkyvyyttä ja se tarkoittaa tietynlaista mediaseksikkyyttä. Aika moni keski-ikäinen tekee isoja suorituksia mutta heitä ei palkita ellei ole mediaseksikkyyttä itse kaupallistaa itseään. Voihan tuokin nainen kirjoittaa vaikka kirjan ja saada siitä rahulia sitten.
Ymmärtäisin vielä jos olisi tuo rahoitus puoli jotenkin kunnossa. Mutta kun koko ajan on jotain minkä takia suurinpiirtein kerjätään rahaa seuraajilta. Vai huijaako se vain että ihmiset maksaa ylimääräistä.
En millään ilkeäisi elää niin että kerjään rahaa ihmisiltä vain omaan käyttööni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nainen miljonääri vai millä se elää.
Varmaan aikoo elää matkasisällön tuottamisella someen ja säästöillä, kuten noi yleensä tekee.
Jospa kaikki jättäisi tilaamatta tuon feedin.
Miksi? ketä se tarkalleen ottaen palvelee ettei tämä(kään) nainen saisi toteuttaa unelmiaan? Hyvä että tekee budjetista ja sponsoreista viis. Niin se elämä etenee. Karavaani kulkee ja koirat haukkuvat. Hau hau, piski.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin vielä jos olisi tuo rahoitus puoli jotenkin kunnossa. Mutta kun koko ajan on jotain minkä takia suurinpiirtein kerjätään rahaa seuraajilta. Vai huijaako se vain että ihmiset maksaa ylimääräistä.
En millään ilkeäisi elää niin että kerjään rahaa ihmisiltä vain omaan käyttööni.
Miksi? Jos tuottaa mielenkiintoista sisältöä niin hyvin voi pyytää. Ei ole pakko seurata jos ahdistaa.
Onko luvallista mainostaa somessa esim tilinumeroaan ja mobilebaytaan. Näitä mainostetaan koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän se voi etsiä uutta sieltä maailmalta.
Mikä ihmeen tarve olettaa aina että tarvitsisi ketään rinnalleen? Jos näin olisi, niin tuskin nainen olisi lähtenyt edes koko matkalle. Hienoa on se, että toteuttaa rohkeasti unelmiaan, eikä lompsi samantien kotiin kun ukko kitisee. Turvallista ja seikkailuntäyteistä matkaa hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän se voi etsiä uutta sieltä maailmalta.
Mikä ihmeen tarve olettaa aina että tarvitsisi ketään rinnalleen? Jos näin olisi, niin tuskin nainen olisi lähtenyt edes koko matkalle. Hienoa on se, että toteuttaa rohkeasti unelmiaan, eikä lompsi samantien kotiin kun ukko kitisee. Turvallista ja seikkailuntäyteistä matkaa hänelle.
Taisi tarvita melkein kymmenen vuotta sitä miestä Fugessa että pystyi elämään Suomessakin kovasti mainostamaansa melko mukavaa elämää.
Jos mies olisi maailmalla niin täällä tuomittaisiin silti se nainen joka ei kotona odottanut viittä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Onko luvallista mainostaa somessa esim tilinumeroaan ja mobilebaytaan. Näitä mainostetaan koko ajan.
Lähinnä taitaa naivit seuraajat mainostaa idolinsa puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän jos mies lähtisi tuollai. Nyt hänen suurin osa faneista näyttää olevan naisia. Mitähän nää samat naiset olisi mieltä jos jonkun mies lähtisi samaan ja jättäisi vaimon yksin selviämään.
Eiköhän kuka tahansa liki kuusikymppinen selviä yksin, ei siinä kannata puhua mitään yksin selviämään jättämisestä. Silloin kannattaisi, jos pariskunnalla olisi alaikäisiä lapsia, joista huolehtiminen jäisi pelkästään toisen harteille. Ihmiset eroaa erilaisista syistä, ulkopuoliset ei koskaan perimmäisiä syitä ja seurauksia tiedä.
Mahtava nainen tämä Leikari! En ole itse somessa, niin en ollut hänestä kuullut aiemmin, mutta nyt kävin lueskelemassa lehtijuttuja. Jos poliisit Kazakstanin kaltaisessa maassa ovat Leikarin erosta kuultuaan menneet häntä tsemppaamaan ja tarkistamaan että kaikki on hyvin, niin totta helvetissä me täällä Suomessa voidaan asennoitua samalla inhimillisellä tavalla.
N58
Ei se tule onnistumaan. Kaatuu rahaan ellei nyt joku hemmetin miljonääri tsekkaa sitä ja ryhdy rahoittamaan. Ei se nyt neljää vuotta voi lypsää pelkkiä someseuraajat.
Vierailija kirjoitti:
Jos lahjoittajat aktiivisesti katsaovat sen kontenttia, he saavat videon lähes joka päivä. Ja jos ihminen on valmis maksamaan vaikka suoratoistopalvelun sisällöstä kuukausittain, näen sinänsä ihan perustelluksi että tollekin muutaman euron kuussa heittäisi vastineeksi siitä, mitä saa. Mä olen nyt kerran laittanut 2€.
Toivottavasti kukaan ei tee mitään oikeasti suuria lahjoituksia pienestä eläkkeestä tms.
Koska jos miettii, että hänellä on 30k seuraajaa ja jos jokainen laittaisi edes sen euron-kaksi, kertyisi jo muhkea potti... No tiedän ,ettei oikeasti useimmat laita.
IL jutun mukaan 9 vuotinen suhde heillä oli. Niin onko kumma ettei toinen jaksa odottaa jos tuostakin on kävellyt jo melkein puolet ekaksi Espanjasta kotiin ja tätä jo vuoden niin ei paljon ole yhteistä elämää ollut. Varmaan näitten kävelyiden järjestelyä koko ajan.
Eikös heillä ole lapsia? Miehensä käytännössä on yh. Muija huitelee maailmalla.
Vierailija kirjoitti:
Eikös heillä ole lapsia? Miehensä käytännössä on yh. Muija huitelee maailmalla.
Ei kai ne tämän miehen lapsia ole. Sillä on kai takana Suomessa jo joku ero.
Tarviiko muuten tuollaisesta koskaan maksaa mitään veroja. Jos viisikin vuotta ansaitsee tiedä kuinka paljon sillä että seuraajat elättää.
Pitäskö sitten seuraajien maksaa jokaisesta seuraamastaan tilistä somessa ?
Mä itse annoin kenkää aviopuolisolle vähän samasta syystä. Halusin neljäkymppisenä kiertää reppuselässä maailmaa kun vielä jaksaa. Hän halusi maata sohvalla. Eikä siinä mitään, jokaisella omat mielenkiintonsa. No hän jäi sohvalle, mä lähdin maailmalle eikä ole vielä 15 vuoden jälkeen kertaakaan kaduttanut että lähdin. Täysin päinvastoin. Vaikka liitto oli hyvä ja rakkautta riitti niin kyllä mä elän täällä toteuttaakseni omia en muiden unelmia, enkä ikinä jättäisi asioita tekemättä siksi että joku toinen ei halua tehdä. Yli kymmenen vuotta matkustelin pallia ympäri, sit löysin paikan johon rakastuin ja jäin tänne palmun alle. Pois en vaihtaisi.
Vierailija kirjoitti:
Mä itse annoin kenkää aviopuolisolle vähän samasta syystä. Halusin neljäkymppisenä kiertää reppuselässä maailmaa kun vielä jaksaa. Hän halusi maata sohvalla. Eikä siinä mitään, jokaisella omat mielenkiintonsa. No hän jäi sohvalle, mä lähdin maailmalle eikä ole vielä 15 vuoden jälkeen kertaakaan kaduttanut että lähdin. Täysin päinvastoin. Vaikka liitto oli hyvä ja rakkautta riitti niin kyllä mä elän täällä toteuttaakseni omia en muiden unelmia, enkä ikinä jättäisi asioita tekemättä siksi että joku toinen ei halua tehdä. Yli kymmenen vuotta matkustelin pallia ympäri, sit löysin paikan johon rakastuin ja jäin tänne palmun alle. Pois en vaihtaisi.
PALLOA ympäri siis. 😂😂😂 Pallit ei kiinnosta missään määrin. 😂
Tänään Iltalehdessä juttu vissiin eron takia mutta muutenkin.
On kyllä vaikea ymmärtää miten ihminen nautti tuollaisesta vai mikä ajaa tuollaiseen.