Nyt kaikki ottaan tatuointi, hep!
Ei oo enään steitment, vaan ihan on luonnollista:
Tatuoinnit näkyvät nyt kaulassa ja kasvoilla suomalaiset ovat hylänneet piilottelun | Kotimaa | Yle
Kommentit (17)
Palstan tatuointihullulla taas alkaa keulimaan. 3...2..1.
Tämä naama on aivan tarpeeksi ruma ilmankin 😅
Jokainen ihan itse vapaasti päättää tatuoinnin ottamisesta, siihen ei tartte moukkien ulinoita.
Vierailija kirjoitti:
Huh! Rumia.
Sinun mielipide. Jonkun toisen mielestä just hyviä. Ei kukaan ajattele mitä joku on mieltä , he ottavat ne itselleen. Tämä on tätäpäivää.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ihan itse vapaasti päättää tatuoinnin ottamisesta, siihen ei tartte moukkien ulinoita.
Vai on sitä heti moukka jos ei halua ottaa yhtäkään tatuointia :D
Ei vähempää voisi kiinnostaa ottaa tatuointi.
Jotkut on tosi hukassa itsensä kanssa, huoh.
Tietysti käyttävät jotain Temu-värejä ja sööpä on varma. Itse en uskaltaisi. Miksei ulkomailla joku Henna-tatska voisi olla mukava. Tosin ovat tutkineet Espanjassa et lepakon kakasta ja rotanmyrkyistä saa hyviä värejä. Mutta ovat paljon edullisempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh! Rumia.
Sinun mielipide. Jonkun toisen mielestä just hyviä. Ei kukaan ajattele mitä joku on mieltä , he ottavat ne itselleen. Tämä on tätäpäivää.
Minkä hintaisia teillä on koko kaulan ympäri menevät? Kuvassa pitäisi olla Elvis ja taustalla LasVegas?
Vierailija kirjoitti:
Yle, ei mulla muuta ku yäk🤮🤮🤮
Oli pakko kuitenkin osallistua!
Noo mene vaan takas maikkarille tissipylly-osastolle.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on tosi hukassa itsensä kanssa, huoh.
Kyllä. Ja tarkemmin sanottuna ne, joiden itseytyminen on jäänyt niin vaillinaiseksi, että henkisen tyydytyksen tärkeimpänä lähteenä on muiden henkilökohtaisiin asiohin puuttuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai on sitä heti moukka jos ei halua ottaa yhtäkään tatuointia :D
Ei missään sanottu niin. Jokainen saa ihan vapaasti haluta ottaa tai haluta olla ottamatta. Moukkia ovat tässäkin asiassa ne, jotka ulisevat muiden haluamisista.
Tässä tavallinen tatuointia haaveillut "normikaveri"
On se hienoa, kun saa kuulua joukkoon.
Linkki jäi poies
https://yle.fi/a/74-20176003