Riittääkö keto + pätkäpaasto + treeni 4-5 krt vko? Suuri painonpudotus.
Keto on täydellinen ruokavalio minulle. Viikossa lähtenyt viisi kiloa (nestettä, tiedän) ja voin valtavan hyvin. Nälkä alkanut hiipumaan. Syön kaksi kertaa päivässä hyvän täyspainoisen aterian, juon vettä ja yhden kupin rasvakahvia.
Liikun tunnin päivässä 4-5 krt vkossa hikiliikuntaa crosstrainerilla, nautin siitäkin.
Pätkäpaastoan 16-19 h kroppaa kuunnellen.
En ole yhtään rasittunut, voin erinomaisesti! Painoa pitäisi saada pudotettua useita kymmeniä kiloja.
Kommentit (14)
No tuntuu toimivan jos voit hyvin ja paino tippuu. Eli riittää. Muista levätä myös.
Just noin ne kilot lähtee. Tee tuosta toimiva tapa itsellesi, niin pysyt myös hoikkana ja terveenä kun kilot ovat sulaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vedin vielä tunnin lenkin. Tekipä hyvää. Ihanaa kun on viileää ja hämärämpää ulkona. - ap
Miten pystyt juoksemaan tunnin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedin vielä tunnin lenkin. Tekipä hyvää. Ihanaa kun on viileää ja hämärämpää ulkona. - ap
Miten pystyt juoksemaan tunnin?
Reipas kävelylenkki. - ap
Mihin pitäisi riittää ja kenelle? Kaipa sinun itse pitäisi tietää.
Vaikea tietää kun et kertonut mihin pitäisi riittää.
Keto-dieetissä vältellään hedelmiä? Sen osalta ei kuulosta hirveen hyvältä, itselle ainakin hedelmät tuovat hyvää oloa ja ovat todella terveellisiä.
Miten ajoitat liikunnan ja syömiset?
Hyvältä kuulostaa, itse olen laihduttanut juuri tuolla metodilla onnistuneesti. Mikään muu mulla ei sitten tunnukaan toimivan. Lisäsin vielä 24 h paaston kerran kahdessa-kolmessa viikossa. Treenin pyrin ajoittamaan paaston loppuun aina kun vain pystyin.