Onko soveliasta lähestyä naista flirttimielessä marja-/sienimetsällä?
Välillä näkyy noita yksin sienestäviä naisia, niin ajattelin, että siinähän meillä olisi heti yhdistävä harrastus.
Kommentit (48)
No eipä sitä kukaan voi estääkään. Anna mennä vaan.
Olen myös miettinyt asaa. Olen tullut siihen tulokseen että ei juuri kannata flirttailemaan alkaa, ellei nainen itse tee aloitetta.
Nainen voi kokea olonsa turvattomaksi yksin metsässä ja joku "köriläs" antaa viitteitä jostain muustakin kuin vaan ihan yleisestä keskustelusta, säästä, marjamääristä jne.
Itse en missään tapauksessa halua lisätä kenenkään turvattomuuden tunteita.
Mielellään tatti kädessä karhuasussa voi rupatella kasuaalisti mättäistä sienestäessä.
No enpä enää mene keräämään sieniä ja marjoja jos sielläkään ei saa olla rauhassa.
Poimit marjoja Zen-tilassa. Flown keskeyttää köhäisy ja kröhäys.
Mulle tuli mieleen, että pitää kysästä, onko teikäläisellä mahdollisesti aikaa ja mielekiintoa vaivautua joku kerta höpöttelemään niitä ja näitä kahvikupin tai jonkun muun vastaavan sivuseikan äärelle?
Apua. En ikinä mene keräämään mitään!
Hyvä ajatus. Yhteinen sieniretki olisi loistava tilaisuus tutustua ja hengailla yhdessä. Älä kuitenkaan ala lähentyä siellä metsässä, se olisi vähän kriipiä.
Mä menen metsään keräämään marjoja, en flirttailemaan kenenkään kanssa!
Muutamalle sienestäjälle olen antanut pyynnöstä tattia persseeseen ex tempore. Kyllä niitäkin naisia metsissä pyörii.
Kaipaatko muuta kuin seksiä? Jos et, niin parasta suoraan ehdottaa sitä, muista kertoa painokkaasti mitä haluat, naiset ei aina ymmärrä. Tässä iso riski menettää kasvonsa joten suosittelen kommandopipoa.
Ei kait sinkku marjastaja pahakseen laittaisi, jos ok mies tulisi vastaan ja mättäällä kävisi "sillain".
Mulla on yleensä mies mukana ja hän saattaa tintata sinua naamaan jos alat lähentelemään.
No jossain metsän uumenissa saattaa molemmille tulla paniikki. Mutta parkkipaikalla vaihtaa ajatuksia siitä, onko kaikki sienet syötäviä.
Minun ihanteeni oli nuorempana tavata ihana mies metsän keskellä. Siinä molemmat ihastelemassa marjamaita ja sienipaikkoja.
Sain ekan miehen, se ie osannut edes kävellä metsässä, piti olla asvalttitie.
Toinen, tämä hyvä mies, kyllä tuli mielellään metsään, mutta nyt ei kykene kävelemään risukoissa.
Hän keräsi kaikki myrkkysienet kun niitä oli niin paljon. No kompostiin ne sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mä menen metsään keräämään marjoja, en flirttailemaan kenenkään kanssa!
Olet tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yleensä mies mukana ja hän saattaa tintata sinua naamaan jos alat lähentelemään.
No ei perheellisestä ollut kyse ollenkaan. Mikä lie turvamies sinulla.
Mieti ensin sitä, että jos joku on mennyt yksin metsään, niin ehkä hän silloin haluaa rauhaa muista ihmisistä?
M35
Olisi ihanaa, jos joku tuntematon mies ryhtyisi flirttailemaan ja ehkä heittämään kaksimielisiä vitsejä, kun olen yksin metsässä.