Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on kaksi työtä, tuleeko karenssi jos irtisanoudun toisesta?

Vierailija
14.09.2025 |

Olen siis samalla työkkärin asiakkaana jotta saisin liitolta soviteltua päivärahaa. Minulla on 10 tuntinen sopimus sekä tarvittaessa töihin kutsuttava sopimus toiseen paikkaan. Haluaisin tuosta tuntisopparista eroon mutta napsahtaako sitten karenssi? Ja joo odotan yhteydenottoa työkkäristä mutta siinä kestää useampi viikko joten ajattelin kysellä jos jollain on kokemusta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hain paikkaa alunperinkin vain sen takia että on pakko hakea 4 paikkaa kuukaudessa. Työpaikka on kaukana ja mulla menee bensaan ihan liikaa rahaa, lisäksi töitä on nyt alkuun ollut paljon enemmän kuin 10 viikossa koska on tasoittumisjakso jne. En myöskään pidä työpaikan ilmapiiristä ja työ on liian stressaavaa päälleni. Ilman tätä työtä saisin myös tehtyä enemmän vuoroja tuohon toiseen työpaikkaan jossa viihdyn hyvin. 

Ap

Osa-aikatyöhön hakemalla täytät 0 kpl hakuvelvoitteita.

Pakko oli tarttua tähänTäällä missä asun (kuitenkin yliopistokaupunki) saa ihan tosissaan kääntää kaikki kivet että löytää neljä työpaikkaa joihin hakea ja kokoaikatyötä ei vain yksinkertaisesti ole tarjolla. Joten pakko hakea noita ripirapituntisia töitä. 

Ap

Vierailija
22/22 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et olis tehnyt huonoa työsopparia.

Jep, ei olisi pitänyt tuota työtä ottaa vastaan mutta siinä hetkessä se tuntui hyvältä ajatukselta. Mistäpä sitä kukaan tietää mitä työ ja työyhteisö käytännössä ovat ennen kuin hommat saa alkuun. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla