Onko tänä syksynä myynnissä koronarokotetta kelle vain?
Viime syksynä oli tarjolla yksityisillä. Missään ei ole mainittu mitään tänä vuonna.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi voi, vieläkö joku niitä ottaa? Tiesitkö että riskisi kuolla nousee huomattavasti jokaisen ottamasi koronapiikin jälkeen? Vasta 3 vuoden kuluttua riski on laskenut samalle tasolle. Japanissa tutkittiin äskettäin. Mitä useamman otat sitä nopeammin kuolemanriskisi on huipussaan.
Näistä on tullut enemmän vakavia haittoja kuin mistään rokotteesta näitä ennen. Mitä tarkoitusta varten niitä edes haluat? Koronatauti on vähemmän vaarallinen kuin nämä piikit. Ja vaikkei olisi, niin nämä piikithän on lähes täysin tehottomia.
Mene vttuun puuttinisti-qaanoni noine teorioinesi
Mitä jos sinä perehtyisit asiaan mihin trollaat tuota paskaasi. Kyseessä ei ole mitkään teoriat, vaan tutkimustiedot. Moneenko olet tutustunut vai suollatko vain sitä, mitä trollikeskus on käskenyt vastata? Milloin alkaa linkkispämmäys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko saatavilla ei-riskiryhmille tänä syksynä.
Olen melkein, mutta en ihan riskiryhmää.
Ei ole. Yli 75-vuotiaat rokotetaan ensin ja sitten riskiryhmiin kuuluvat.
Saako rahalla ostaa tänä syksynä koronarokotuksen, kuten viime vuonna?
Aika surkeaa on ollut tiedotus koronarokotteista. Minulla on astma ja olen sen myötä riskiryhmään kuuluva. Olen aikaisempina vuosina ottanut suositellut rokotteet, mutta silti sairastanut koronan vaikeana jo kahdesti. En tiedä oliko rokotuksista hyötyä. No, ainakin hengissä vielä.
Vierailija kirjoitti:
280 000 influenssarokotetta on kateissa. Eli, hoitajat, lääkärit, ym ovat pistäneet tutuilleen. Miten paljon hviää lääkkeitä? Ei uskalleta kertoa. Eihän vanhuslaitoaten potilaat, eikä sairaalassakaan tiedä mitä hoitaja tuo eteesi.
Olisivatko menneet vanhoiksi eikä uskalleta tunnustaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
280 000 influenssarokotetta on kateissa. Eli, hoitajat, lääkärit, ym ovat pistäneet tutuilleen. Miten paljon hviää lääkkeitä? Ei uskalleta kertoa. Eihän vanhuslaitoaten potilaat, eikä sairaalassakaan tiedä mitä hoitaja tuo eteesi.
Olisivatko menneet vanhoiksi eikä uskalleta tunnustaa
Pari miljoonaa sinne tai tänne , ei ihme ettei rahat riitä.
On se jännä. Onkohan Suomi ainoa maa, jossa totuutta ei saa vieläkään kertoa? Tuokin alkuperäinen viesti poistettu.
Mitä jos yrittäisitte poistattamisen sijaan perustella kantanne argumenteilla ja todisteilla? Ei, kun tulee vain putinistiqanonpelleä...
Tiedoksi, että en usko minkään tahon propagandaa, ei kiinnosta putlerit eikä magat eikä canonit, eikä sen enempää zelet tai globot tai weffiläiset. Ainoastaan tutkimukset ja asiantuntijalausunnot sekä suomalainen itsenäisyys.