En ole ikinä tajunnut mitä ihmiset saavat kisojen katsomisesta
On se sitten koripallon, jääkiekon tai jalkapallon... Ihan hemmetin tylsää! Sama kuin katsoisi maalin kuivumista. Eihän siinä ole mitään jännittävää. Mitä väliä voittaako Suomi tai ei? Sitten kun voittaa käyttäydytään kuin eläimet, revitään paita ja mennään torille? Siis... en vain ymmärrä.
Kommentit (33)
Kauniita lihaksikkaita nuoria ihmisiä, joita voi katsoa häpeilemättä. Siinä yksi syy. Lisäksi tosi taitavia, nopeita, notkeita.
jos katson , niin alkaa nukuttaa, varmaan siksi kun ei kiinnosta pätkääkään kuka voittaa minkäkin lajin, sillä ei ole mulle mitään merkitystä eikä käsittääkseni muillekaan, vain sille urheilijalle joka tekee työtään palkkansa eteen. Ei kiinnosta katsoa kenenkään töiden tekemistä. Sen verran kilpailuhenkinen olen että itseni pitää voittaa omassa työssäni ja olla paras joukosta. Siitä saan varmaan samaa tyydytystä kuin nämä jotka katsoo sitä muiden työn tekoa.
Mieluummin kauniita katsoo kuin sumopainia nakkikiskan jonossa.
Raahe
Vierailija kirjoitti:
Kauniita lihaksikkaita nuoria ihmisiä, joita voi katsoa häpeilemättä. Siinä yksi syy. Lisäksi tosi taitavia, nopeita, notkeita.
Eli homojen hommaa koko penkkiurheilu?
Ap haluis katsoa muuta mutta köyhällä perheellä on vain 1 telkku.
(Tanssii tätien kanssa?)
Ikävää, mulla nimittäin on 4 taulutelkkua neljässä huoneessa. Asun yksin. Yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehetkö siellä sun mielestäsi siis vain urheilee? Mä katson naisia.
Hetero
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että homo haluaa katsoa 'Tanssii tätien kanssa" (MTV3)
Urheilu on samalla tavalla viihdettä, kuin tv-sarjat, elokuvat, teatteri jne.
Vierailija kirjoitti:
Ap haluis katsoa muuta mutta köyhällä perheellä on vain 1 telkku.
(Tanssii tätien kanssa?)
Ikävää, mulla nimittäin on 4 taulutelkkua neljässä huoneessa. Asun yksin. Yhyy.
Miksi sulla on vain 4 huonetta ja telkkaria? Ootko köyhä?
Vierailija kirjoitti:
Sama. Koirat on paljon kiinnostavampia.
Haisevat koirat. Ketä voi kiinnostaa.
Ei ole vieruskaveria. Laitoin sumotorin kuerrätykseen