Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäpä Sinulle tänään mahtaa kuulua? Vol 2

Vierailija
14.09.2025 |

Saapi kertoa.

Edellinen pitkä ketju lukittiin, niin aloitetaan uusi.

Minä täällä loikoilen sohvalla ja mietin maailmanmenoa.

Kommentit (1931)

Vierailija
1721/1931 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä s...anan samaa jankkaustako täällä taas on!

Huomattiin jo aiemmin muutos ketjun ilmapiirissä. Joltain puuttuu sosiaaliset taidot. Ei osaa keskustella. Alkaa joka asiasta ikävällä tavalla vääntämään. 

Joku neuvoi, ettei kannata reagoida, niin hän jättää rauhaan. Ei auttanut sekään, etsi uuden uhrin. Ja taas riita päälle.

En ihmettele, jos jotkut suuttuu. 

Lisään tähän itse, etten siis tarkoita tuota vääryyksistä valittavaa, vaan sitä vääryyksien tekijää, ketjun pilaajaa, joka jatkaa samalla linjalla. 

Vierailija
1722/1931 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tulit tänne kiroilemaan?  Viesti edellä. Kerro kuulumisia.

Minä kerroin eilen ja laitan täs päivän mittaan taas omiani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1723/1931 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin täälläkin aurinkoinen päivä ainaisten lumisateiden jälkeen. Aivan kuin heräisi jostain talviunesta, ja alkaisi tarkastella aktiivisemmin paikkoja niin sisältä kuin pihaltakin. Tuli syynättyä ja hoidettua huonekasvit, vielä ei sentään ole aika mullan vaihdoille. Joulukukista voisi jo luopua, mutta sypressin voisi jättää ja laittaa ulkokasviksi myöhemmin. 

Ulkona rusakot ovat tehneet tuhojaan ja piha täynnä niiden jättämiä polkuja. Olivat repineet pikkutalviot kukkapenkeistä, pensaita jyrsitty sieltä täältä. Eipä ihme, että jänikset näyttävät niin hyvin syöneiltä.  Täytyy kokeilla niiden karkotukseen valkosipulia ja laittaa verkkoja puskien ympärille lisää. 

Lumen lakaisua riittää kaikkialta ja pudottelin lopuksi kattolumiakin alas, onneksi ovat vielä kevyitä. Potkukelkassa tarkeni istahtaa hetken ja nauttia melkeinpä keväisestä auringosta.  Kohta voisi laittaa seinustalle puutarhatuolinkin. Sitten vaan takaisin sisälle lämmittelemään ja tuli takkaan.

Vierailija
1724/1931 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein eilen myöhään illalla roskat. Lumivaippa peitti pihan ja hiutaleita leijui hiljaa. Lähitaloissa nukuttiin, ei valon pilkahdustakaan. Yksinäiset jäniksenjäljet talon seinustalla. Täydellinen hiljaisuus ja rauha. Hetken siellä sitä ihmettelin. Kuin joulun ihmemaa tammikuussa. Luonto tarjosi yllätyksen keskellä arkista askaretta.

Vierailija
1725/1931 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä s...anan samaa jankkaustako täällä taas on!

Huomattiin jo aiemmin muutos ketjun ilmapiirissä. Joltain puuttuu sosiaaliset taidot. Ei osaa keskustella. Alkaa joka asiasta ikävällä tavalla vääntämään. 

Joku neuvoi, ettei kannata reagoida, niin hän jättää rauhaan. Ei auttanut sekään, etsi uuden uhrin. Ja taas riita päälle.

En ihmettele, jos jotkut suuttuu. 

Lisään tähän itse, etten siis tarkoita tuota vääryyksistä valittavaa, vaan sitä vääryyksien tekijää, ketjun pilaajaa, joka jatkaa samalla linjalla. 

Vierailija
1726/1931 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Olen opiskellut 7 vuotta hoitajaksi ja nyt olen työtön. Hyvinvointialueen asiat persiillään ja koko Lapissa yksi määräaikainen työpaikka auki. Aattelin että on varma työ kun tälle alalle lähdin entisen pitkän työttömyyden jälkeen. Mitähän sitä sitten opiskelisi.

Vierailija
1727/1931 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Doris kiroilee aina kun suuttuu, niin nytkin.

Pieleen meni! En ole Doris. Ei innosta kuulumisia kirjoittaa, kun tämä iänikuinen jankkaus jatkuu.

Oletpa. Sama tyyli ja vihaisuus. Miksi joku muu puuttuisi Doriksen häikäilemättömään kiusaamiseen puolustamalla vääryyksiä? Olet Doris, tai SH, tai Bloggari tai joku muu Doriksen sivuprofiili! 

Vierailija
1728/1931 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kohta on taas koossa niin paljon trollausta ja poistoja, että saadaan D:lle bannit taas. Jatkakaa vielä !  D-raukka ei tajua tätä vedätystä taaskaan!

Vierailija
1729/1931 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, kohta on taas koossa niin paljon trollausta ja poistoja, että saadaan D:lle bannit taas. Jatkakaa vielä !  D-raukka ei tajua tätä vedätystä taaskaan!

D taitaa naureskella itsekseen, jos tätä ketjua edes vilkaiseekaan.

Kostaja punaisessa vihassaan hehkuu, ei vois vähempää kiinnostaa ketään...

Vierailija
1730/1931 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole ennenkään tajunnut, on lähtenyt heti haukkumaan ja jankkaamaan. Tyhmä. 

Vierailija
1731/1931 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää. Olen opiskellut 7 vuotta hoitajaksi ja nyt olen työtön. Hyvinvointialueen asiat persiillään ja koko Lapissa yksi määräaikainen työpaikka auki. Aattelin että on varma työ kun tälle alalle lähdin entisen pitkän työttömyyden jälkeen. Mitähän sitä sitten opiskelisi.

Siis viisas isäni sanoi vanhimmalle lapselleen: ruokaa tarvitaan aina, mieti ammattisi sen mukaan. Seuraavalle sanoi: sairaita riittää aina.

Ja: molemmille riitti aina töitä.

En saata ymmärtää, miten sairaanhoitajia voi olla työttömänä, väki vanhenee. Tsemppiä:)

Vierailija
1732/1931 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole ennenkään tajunnut, on lähtenyt heti haukkumaan ja jankkaamaan. Tyhmä. 

Älkää ny, sentään puutarhuri ja kaljankaataja!  Vai onko niitäkään.

Vierailija
1733/1931 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täällä on kyllä ihan joku muu luupin alla.

Vierailija
1734/1931 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on seonnut lopullusesti kostajaraasu.

Syytökset taas ihan hutiin

Noloa. Lopettaisit jo !

Luin aiempia kuulumisketjuja. Kummallista toisten nimissä kirjoittelua. Jonkun reissut vaihdettiin seksikuulumisiin. Kukkakimpun nimissä kirjoitettiin törkyä. D:tä syytettiin kiroilusta yms. Hahmo ei niin tehnyt. Sitten tähän ketjuun linkataan menneet. Täälläkin D:tä syytetty tämän ketjun pilaamisesta. Kysytty, monesti, viestin numeroa. Eipä näy. Timanttityttöä solvattiin.

Kostaja ei väsy, vaikka on aseeton. Narri. Tolvana. Toki ketjuja seuranneet tietääkin. Joku untuvikko saattaa hetken uskoa. Ehken.

Nimittelet tässä viestissä muita kirjoittajia sanoilla narri ja tolvana. Kirjaa itse ylös, niin muistat. 

Vierailija
1735/1931 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieleen meni! En ole Doris. Ei innosta kuulumisia kirjoittaa, kun tämä iänikuinen jankkaus jatkuu.

Oletpa. Sama tyyli ja vihaisuus. Miksi joku muu puuttuisi Doriksen häikäilemättömään kiusaamiseen puolustamalla vääryyksiä? Olet Doris, tai SH, tai Bloggari tai joku muu Doriksen sivuprofiili! 

Sama tyyli ja vihaisuus? Kysytääs taas esimerkkejä: missä tämän ketjun viestissä todistat d:n vihaisuutta? Niinpä... vaikea löytää. Viha on päässäsi. Vainoharhoineen. Hae apua.

Vierailija
1736/1931 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis viisas isäni sanoi vanhimmalle lapselleen: ruokaa tarvitaan aina, mieti ammattisi sen mukaan. Seuraavalle sanoi: sairaita riittää aina.

Ja: molemmille riitti aina töitä.

En saata ymmärtää, miten sairaanhoitajia voi olla työttömänä, väki vanhenee. Tsemppiä:)

Syy on ihan yksinkertainen. Sairaanhoitajia ei palkata sen mukaan, paljonko on sairaita, vaan sen mukaan, mihin rahat riittävät. Se, mihin ne riittävät, on taas poliittinen arvovalinta.

Vierailija
1737/1931 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka uskoo sanaakaan erikoismiehen trollausta? Ehkä ne, joille ei ole tuttu ilmestys jo monesta ketjusta nais-miesroolistaan? Hevosmies? Piilaakso?

Ei uskottava enää missään ketjussa. Pilannut maineensa. Polo.

Jatka ihmeessä jankkausta ja riitelyä. Älä anna meidän muiden häiritä.

Vierailija
1738/1931 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko hän se hyvätapainen ja kiroilematon, joka kuuluu eri piireihin, kuin me tavalliset tallaajat?

Ei ihan uskois viestien perusteella.

Vierailija
1739/1931 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko hän se hyvätapainen ja kiroilematon, joka kuuluu eri piireihin, kuin me tavalliset tallaajat?

Ei ihan uskois viestien perusteella.

Kerro toki joku Doriksen kommentti. Itse en löydä ainuttakaan.

Vierailija
1740/1931 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä joku, joka jaksaa valehtelevaa trollaajaa?

Ketju on lukittu.