suuttuisiko teidän mies jos teillä ei päällä vihki/kihlasormus? Uskomaton juttu
kun kaverini tämmöistä heitti. Olen ollut ilman sormusta 3-4 viikkoa kun hieman ihottumaa ollut ja hän kyseli tätä minulta. Olin aivan öö:nä, ei kai nyt joku mies niin dorka ole että semmoisesta suuttuisi, ei kai suhde ole kiinni siitä kävelenkö päivittäin sormet ilmassa näyttämässä että " mullapa on sormus" . En oikein tajunnut pointtia mutta. Puhumattakaan siitä että mies tästä jotain sanoisi - sit vasta suuttuisin kunnolla että olisi niin ääliö.
Kommentit (23)
vasemman nimettömän iho on huonosa kunnossa, joten sormuksia en ole pitänyt. Ei oo tullu mitään kommenttia.
Yleensä ulos mennessä laitan sormukset, jos muistan. Kotona en käytä niitä koskaan, enkä esim. uimarannalla tai mökillä.
Itse olen hoitoalalla töissä ja mies " käsityöläinen" , joten sormukset ovat jääneet korurasioihin jo 13 vuotta sitten kummallakin. Itse en jaksa jatkuvasti puunata sormus sormeen - sormus pois -systeemiä töiden takia, enkä kotonakaan pidä siitä, että sormuksen alla on aina vähän kosteaa käsien pesun yms. jälkeen. Mieskään ei ihan turvallisuussyistä voi työssää sormusta pitää, joten varsin perusteltua olla ilman sormusta.
Mulle on joskus ravintolassa minusta kiinnostuneet miehet jopa hieman närkästyneinä ihmetelleet sormuksettomuuttani :) Kokevat sen petkuttamiseksi. No, kuka sitä tässä maailmanajassa enää luottaa mihinkään pelkän sormuksen tai sen puuttumisen perusteella? Aika naiivia mielestäni.
Jos minulla olisi jokin ihana useaman ISON timantin sormus olemassa, saattaisin sormusta pitää joissain juhlissa jne. Toistaiseksi liikun ilman sormusta ja hyvä niin :)