kertokaa hupaisia kokemuksia synnytyksessä?
itselläni nyt kuopusta synnyttäessä oli älyttömän kipeet supistukset ja pyysin epiduraalia suunnileen heti kun olin päässyt synnytyssaliin sisälle... no kätilö sanoi että ootellaan vielä hetki.. meni noin tunti ja ja totetsin että nyt kyllä haluan jotain muuta kuin pelkkää ilokaasua... no kätilö siinä hieman ihmetteli että nytkö ihan varmasti sen haluat.. et näytä yhtään siltä että sulla olis kipuja :) no sain sen sitten kuiteskin :) tuo kätilön kommentti oli jotenkin niin hölmö.. olisko pitäny huutaa sit kivusta et uskoo että ne supparit sattuu :) ?
Kommentit (3)
kun kätilö oli ollut pois huoneesta. miestä alkoi ilokaasun oton jälkeen naurattaa hirveästi. kätilön palatessa ja kysyessä jotain oli mies revennyt ja nauraa räkättänyt vaan kaikelle....oli siinä sitten yrittänyt käsillään peittää suutaan.
lukemiseen menee tosin päiviä...
http://www. vauva-lehti. fi/keskustele/tm. asp?m=429431&p=&mpage=1&tmode=1&smode=1&key=&language=
en tiedä onko tämä kovin hupaisaa, mutta itseä hiukan " nolotti" . Olin hengitellyt ilokaasua ripeällä tahdilla parikymmentä minuuttia, kun supistukset tulivat todella tiheästi. Silloin tietenkin saliin tulee joku belgialainen kätilöopiskelija ja haluaa esittäytyä englanniksi. Voi elämä sitä mongerrusta, mitä mun suusta tuli. Ei siitä varmaan mitään tolkkua saanut :)