Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ihan rehellisesti - kuka tiesi charlia kirkin ennen ampumista?

Vierailija
13.09.2025 |

Tämä uutisointi osoittaa Suomen olevan USAn vasalli-.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti nimeltä, mutta "Suomi on venäläinen"-pöljäilyt oli jäänyt mieleen ja kun nyt sai osakseen maksaa ns pientä hintaa pyssykkävapaudesta, totesin "ai tää heppu, no sattuipa sopivasti".

Vierailija
22/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tiesin ja seurasin viikoittain. Olen kristitty oikeistokonservatiivi itsekin ja huomasin heti, että tällä kaverilla on kutsumus ja intohimo edustamaansa asiaan.

Hänellä oli potentiaalia nousta vaikka korkeimpaan virkaan saakka. Kommunikoijana ainutlaatuinen.

Iso menetys meille, mutta ilakointiin ei vastustajien kannata tuudittautua. Tolkun ihmiset eivät halua olla salamurhaajan puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varsinaisesti nimeltä, mutta "Suomi on venäläinen"-pöljäilyt oli jäänyt mieleen ja kun nyt sai osakseen maksaa ns pientä hintaa pyssykkävapaudesta, totesin "ai tää heppu, no sattuipa sopivasti".

Kunnon vassari. Normaali ihminen olisi halunnut Kirkin tutustumaan Suomeen sillä hän oli tyyppi joka kyllä varmasti oli avoin keskustelemaan siitä onko Suomi venäläinen vai ei, ja korjaa tietojaan. Yhdysvaltalaisille Suomi on kärpäsenlika jossain venäjän reunalla joten ei voi olettaa että kaikki ovat kovin hyvin kartalla Suomesta ja suomalaisuudesta.

Vierailija
24/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luin juuri edellisenä iltana hänen twiittejään. En seuraa häntä, mutta silloin tällöin hänen twiitit on näytölle ilmestyneet. Hemmetin älykäs väittelijä hän oli. Eikä todellakaan suoltanut mitään vihapuhetta, vaikka hänen mielipiteensä monessa asiassa minun mielipiteistä erosi.

Minkälaiseksi puheeksi sitten määrittelet sen, että hän ei halunnut äänestysoikeutta osalle ihmisistä?

Äänestysoikeus amerikkalaisissa vaaleissa kuuluu vain amerikkalaisille.

Ehei! Äänestäminen siellä on tehty niin hankalaksi, että moni luovuttaa niin sanotusti kättelyssä.

Vierailija
25/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tiesin. Olin katsonut joitain hänen debattivideoitaan ja sitten jonkin haastattelun, mutta en muista, missä podcastissa. Saattoi olla Triggernometryssä tai sitten Jordan Petersonin haastattelu. Minusta hän vaikutta miellyttävältä ihmiseltä, vaikka olin varmasti enemmän eri kuin samaa mieltä hänen kanssaan monessa asiassa. Jäi tuon haastattelun pohjalta todella positiivinen kuva hänestä.

Charlie Kirk ei ollut minun mielestäni mitenkään miellyttävän oloinen. En ole mikään Taylor Swift-fani enkä kuuntele hänen biisejään, mutta olen nähnyt videon missä Charlie Kirk ja kolme muuta aikuista miestä haukkuvat Tayloria aika rumasti. Kutsuivat häntä esimerkiksi narsistiksi ja rumaksi. Tuli ihan kiusaajavibat näistä miehistä.

Laitapa linkki niin katsotaan.

Vierailija
26/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli äärioikeiston kannattaja pitää täysin normaalina kaikenlaisia ideologioita jotka tukevat heitä?

Vierailija
27/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin vuosia. Teille tolloille joka ikinen ulkomaalainen on hirvitys koska ette tunne yhtäkään. 

Vierailija
28/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse yllätyin, kuinka vahvasti tämä salamurha on vaikuttanut minuun, vaikken häntä edes seurannut. Jotenkin tämä on ollut niin järjenvastainen ja turha teko. Kyseinen heppuhan vain keskusteli ja väitteli ihmisten kanssa!

Nojaa. Aatukin vain meuhkasi puhujapöntössä, eikä koskaan henk.koht. tap panut ketään.

Vierailija
29/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudattiin minkä uskonnon mukaan heti .  Juudas . 

Vierailija
30/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en enkä tiedä vieläkään. En ole nähnyt kuin otsikot.

Vierailija
31/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse yllätyin, kuinka vahvasti tämä salamurha on vaikuttanut minuun, vaikken häntä edes seurannut. Jotenkin tämä on ollut niin järjenvastainen ja turha teko. Kyseinen heppuhan vain keskusteli ja väitteli ihmisten kanssa!

Nojaa. Aatukin vain meuhkasi puhujapöntössä, eikä koskaan henk.koht. tap panut ketään.

Mooses miehen pahat teot kostetaan sen pojalle Mooses .  

Vierailija
32/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon vassari. Normaali ihminen olisi halunnut Kirkin tutustumaan Suomeen sillä hän oli tyyppi joka kyllä varmasti oli avoin keskustelemaan siitä onko Suomi venäläinen vai ei, ja korjaa tietojaan. Yhdysvaltalaisille Suomi on kärpäsenlika jossain venäjän reunalla joten ei voi olettaa että kaikki ovat kovin hyvin kartalla Suomesta ja suomalaisuudesta.

Vaikuttiko Charlie sinusta tyypiltä, joka myöntäisi, ettei tietäisi asioista ja olisi valmis muuttamaan mielipiteitään?

Vierailija
33/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Kirk ole juutalainen nimi sulttaanihaaremi. 

Vierailija
34/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai aivopesemään maata kuin maata jotta "meidän" tavoitteet ylittyvät?

Vierailija
35/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karttoja on väärennetty .  Katsokaas. Kun tosta mentiin kerran Viipurista junalla Moskovaan niin  kyllä teitä on huijattu. 

Vierailija
36/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietarin kaupungista tuli Suomeen rikollisia ja moniuskintoja shamaaneja . Hellareissa vapareissa kuin luterilaisiin mitä soluttautui Mooses jengiä .  Shamaaneja kaatamaan gurun voimalla. Rahaa kerää.  Oppi on saatu Intian Ganges joelta. Ei Jordan vaan Ganges gurut.  

Vierailija
37/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabeja ja Aasian bordellit. Venäjällä. Huumejengit ne on Venäjältä Aasiasta ja Arabiasta.  Jopa Meksikossa ovat arabeja ja faaraoita. 

Vierailija
38/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Chaplin ollut blondi oikeasti . Teatteri peruukki päässä. Tekoviikset. 

Vierailija
39/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka järkevää on puhua varmoja totuuksia asiasta mistä ei tiedä yhtään mitään?

Vierailija
40/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiennyt ennen uutisointia. Tapahtumien jälkeen katsoin pari klippiä jotta tajuaisin mikä tyyppi tää on. Toisessa puhui jossain yliopistolla nuorille naisille ja sanoi suoraan että miehen ja lasten hankkiminen pitäisi olla naisen elämän ykköstavoite ja naisille pitäisi olla enemmän tutkintoja joissa voisi keskittyä noihin tavoitteisiin. Totesin että ei oo mun tyyppi tämä. Ja toki sitten tämä Taylor Swiftille osoitettu kommentti jossa Taylorin pitäisi alistua Travisille. 

Mutta joo, myönnän että videoissaan hän vaikutti myös tosi mukavalta ja sanavalmiilta, sääli että mielipiteensä olivat tuollaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme