Mitä aiot tehdä vielä tänään?
Kommentit (33)
Kuivakakku uunissa. Sauna kaljat jääkaapissa. Ei muuta suunnitelmia. Kahvit laitan vielä kohta valumaan.
Vierailija kirjoitti:
Lepään nyt tunnin, sitten katetaan tortillat pöytään. Sen jälkeen neulon Nipsun aarre sukkia loppuun ja katson Avaraa luontoa ja Masked singeriä. Mies menee saunaan, mä jätän tänään väliin.
Onpa ankea elämä.
Rypälehillo kiehumassa. Kaverin kanssa torkutaan lehtimajassa, nautitaan kun ei tarvitse tehdä mitään. Illalla ulos syömään.
Vierailija kirjoitti:
Kuivakakku uunissa. Sauna kaljat jääkaapissa. Ei muuta suunnitelmia. Kahvit laitan vielä kohta valumaan.
Mikähän sullakin valuu, kun yhdyssanoja et edes osaa. Kakkukin vissiin ihan halvatun kuiva.
Yritän rauhoittua. V*tun danske bankin mobiilipankki. Ensin kysyi äidille 6 numeroista tunnusta ja kun vihdoin saatiin se muokattua joku aika sitten, niin taas pyytää monivaiheista kirjautumista. Miksei voi vaan toimia sillä 6 numeron pinnillä. STANAAAAAAA!
Auto pesty ja tallissa lämpiämässä, maalaan kiveniskemät ja yhden naarmun. N53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän sullakin valuu, kun yhdyssanoja et edes osaa. Kakkukin vissiin ihan halvatun kuiva.
Helevetin puhelin autokorraa sanat ja annan mennä silleen. Kamala kun sulla meni päivä pilalle. Eiku oli mulla myös peruskoulusta äikkä 6 tai 7, selittää sekin. Tululuu. PS. Niinku kirjoitin,kahvi valuu.
Olen kipeenä, joten lepäään, nukun, katson youtubea, telkkua tms.
Tehdä vatsalihasliikkeitä selän kuntoutukseen. Syödä mandariineja, löysin tosi herkullisia! Jotakin tv-sarjaa voisi katsella illemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Rypälehillo kiehumassa. Kaverin kanssa torkutaan lehtimajassa, nautitaan kun ei tarvitse tehdä mitään. Illalla ulos syömään.
kuulostaa ihanalle <3
Löhöön sohvalla, googlailen hotelleja, otan nokoset, syön illallista ja taas löhöön. Olen flunssassa ja kuumetta. Tylsää.
Lepään nyt tunnin, sitten katetaan tortillat pöytään. Sen jälkeen neulon Nipsun aarre sukkia loppuun ja katson Avaraa luontoa ja Masked singeriä. Mies menee saunaan, mä jätän tänään väliin.