Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä aiot tehdä vielä tänään?

Vierailija
13.09.2025 |

Itse en tiedä :)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepään nyt tunnin, sitten katetaan tortillat pöytään. Sen jälkeen neulon Nipsun aarre sukkia loppuun ja katson Avaraa luontoa ja Masked singeriä. Mies menee saunaan, mä jätän tänään väliin. 

Vierailija
22/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivakakku uunissa. Sauna kaljat jääkaapissa. Ei muuta suunnitelmia. Kahvit laitan vielä kohta valumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lepään nyt tunnin, sitten katetaan tortillat pöytään. Sen jälkeen neulon Nipsun aarre sukkia loppuun ja katson Avaraa luontoa ja Masked singeriä. Mies menee saunaan, mä jätän tänään väliin. 

Onpa ankea elämä.

Vierailija
24/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypälehillo kiehumassa. Kaverin kanssa torkutaan lehtimajassa, nautitaan kun ei tarvitse tehdä mitään. Illalla ulos syömään.

Vierailija
25/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivakakku uunissa. Sauna kaljat jääkaapissa. Ei muuta suunnitelmia. Kahvit laitan vielä kohta valumaan.

Mikähän sullakin valuu, kun yhdyssanoja et edes osaa. Kakkukin vissiin ihan halvatun kuiva.

Vierailija
26/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän rauhoittua. V*tun danske bankin mobiilipankki. Ensin kysyi äidille 6 numeroista tunnusta ja kun vihdoin saatiin se muokattua joku aika sitten, niin taas pyytää monivaiheista kirjautumista. Miksei voi vaan toimia sillä 6 numeron pinnillä. STANAAAAAAA!

Vierailija
27/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto pesty ja tallissa lämpiämässä, maalaan kiveniskemät ja yhden naarmun. N53

Vierailija
28/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän sullakin valuu, kun yhdyssanoja et edes osaa. Kakkukin vissiin ihan halvatun kuiva.

Helevetin puhelin autokorraa sanat ja annan mennä silleen. Kamala kun sulla meni päivä pilalle. Eiku oli mulla myös peruskoulusta äikkä 6 tai 7, selittää sekin. Tululuu.  PS. Niinku kirjoitin,kahvi valuu.

Vierailija
29/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kipeenä, joten lepäään, nukun, katson youtubea, telkkua tms.

Vierailija
30/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdä vatsalihasliikkeitä selän kuntoutukseen. Syödä mandariineja, löysin tosi herkullisia! Jotakin tv-sarjaa voisi katsella illemmalla. 

Vierailija
31/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rypälehillo kiehumassa. Kaverin kanssa torkutaan lehtimajassa, nautitaan kun ei tarvitse tehdä mitään. Illalla ulos syömään.

kuulostaa ihanalle <3

Vierailija
32/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen dildobingoon

Vierailija
33/33 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löhöön sohvalla, googlailen hotelleja, otan nokoset, syön illallista ja taas löhöön. Olen flunssassa ja kuumetta. Tylsää.