Ymmärtävätkö naiset halatessaan että mies tuntee samalla rinnat
Jatketaan samasta aiheesta.
Tämä on todella hauska aihe ja keskustelu.
Hippaleikkiä eikös juu. 😉
Kommentit (50)
Ei rintojen tarvitse olla mitenkään erityisen suuret jotta ne tuntee, mikäli nainen painautuu kunnolla rintakehään kiinni.
Näin miehenä en pidä sellaisesta halauskulttuurista, jossa halaillaan niin tutut kuin vieraat, tullen mennen. Koen, että halaus on kahden välinen lämmin ja huomaavainen tapa jakaa yhteenkuuluvuutta, jota voi jo olla ja toki syntyä mitä moninaisemmissa tilanteissa. Tähän pohjaten siinä on useimmiten jonkinlainen tunne mukana. Oman kokemuksen mukaan naiset ovat pääosin intensiivisiä halaajia. Mutta suurinta osaa ihmisistä minulla ei ole halua tai tarvetta halata noin vain.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä en pidä sellaisesta halauskulttuurista, jossa halaillaan niin tutut kuin vieraat, tullen mennen. Koen, että halaus on kahden välinen lämmin ja huomaavainen tapa jakaa yhteenkuuluvuutta, jota voi jo olla ja toki syntyä mitä moninaisemmissa tilanteissa. Tähän pohjaten siinä on useimmiten jonkinlainen tunne mukana. Oman kokemuksen mukaan naiset ovat pääosin intensiivisiä halaajia. Mutta suurinta osaa ihmisistä minulla ei ole halua tai tarvetta halata noin vain.
Minä taas pidän, en vaan kehtaa olla se intensiivinen puristautuja, vaan vain vastaanottaja.
Kerran halasin erästä tuttua miestä mökillämme niin, että annoin kiusallani toisen rintani pulpahtaa ulos löysän kesäpuseron kaula-aukosta. Painauduin miestä vasten samalla kohottaen paljasta rintaani ylöspäin niin että nänni oli jo lähellä hänen suutaan. Miesparka hämmentyi kovin; irtautui halailusta, pyyteli anteeksi ja poistui paikalta:)
Sosiaalisissa halauksissa nykyään nainen useimmiten asemoituu suoraan miehen eteen ja menee sen verran kumaraan että tisulit ja siitä alaspäin eivät varmasti ota kontaktia, työntäen kaulaansa miestä vastaan, hassun näköistä. Ennen oli kuumia tapoja halata.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalisissa halauksissa nykyään nainen useimmiten asemoituu suoraan miehen eteen ja menee sen verran kumaraan että tisulit ja siitä alaspäin eivät varmasti ota kontaktia, työntäen kaulaansa miestä vastaan, hassun näköistä. Ennen oli kuumia tapoja halata.
Löydän netistä yllättävän vähän halaamisesta, mutta tuon halauksen nimi on "the triangle hug", kolmiohalaus: https://www.wikihow.com/Types-of-Hugs
Vierailija kirjoitti:
Typerä tapa. Woke pilasi tämänkin.
Meillä on vähän samanlainen työporukka. Minulla on klittalävistys, ja työkaverit ovat mielellään halunneet sitä kosketella ja hieroa, ihan neutraalisti. Niin miehet kuin naisetkin. Lisäksi olen esitellyt miltä luonnolliset innie-häppärit näyttävät.
Työskentelen kiimaisena poliisina.