Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtävätkö naiset halatessaan että mies tuntee samalla rinnat

Vierailija
13.09.2025 |

Jatketaan samasta aiheesta.

Tämä on todella hauska aihe ja keskustelu.

Hippaleikkiä eikös juu. 😉

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse edes ajattele ikinä asiaa mitenkään. No harvemmin edes pitää halata ketään, joskus töissä. Puolet on muutenkin nähnyt mun tissit ja koittanut niin siinä ei oo mitään seksuaalista. Joskus ku meillä on sijainen tai joku kuka ei oo koittanut mun tissejä ja pitää mennä ahtaassa oviaukos niiden ohi ku eivät väistä niin tissit hetkeksi painuu niiden käsivarteen silloin vähä hymyilyttää mutta ne ei näytä ajattelevan mitään.

Missä ihmeen ammatissa ja yhteydessä koitellaan työkavereiden tissejä?

No ammatti siihen ei vaikuta, vaan työkaverien läheiset välit ja yhteiset illanvietot. Niin ku sanoin, siinä ei oo mitään seksuaalista vaan se on ihan neutraalia. Mulla on silikonit ja ovat halunneet koittaa ja katsoa miltä luonnolliset sikarit näyttää/tuntuu. On niitä sitten ihmetelly. Muutenkin

Meillä on vähän samanlainen työporukka. Minulla on klittalävistys, ja työkaverit ovat mielellään halunneet sitä kosketella ja hieroa, ihan neutraalisti. Niin miehet kuin naisetkin. Lisäksi olen esitellyt miltä luonnolliset innie-häppärit näyttävät.

Työskentelen kiimaisena poliisina.

Vierailija
42/50 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rintojen tarvitse olla mitenkään erityisen suuret jotta ne tuntee, mikäli nainen painautuu kunnolla rintakehään kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä en pidä sellaisesta halauskulttuurista, jossa halaillaan niin tutut kuin vieraat, tullen mennen. Koen, että halaus on kahden välinen lämmin ja huomaavainen tapa jakaa yhteenkuuluvuutta, jota voi jo olla ja toki syntyä mitä moninaisemmissa tilanteissa. Tähän pohjaten siinä on useimmiten jonkinlainen tunne mukana. Oman kokemuksen mukaan naiset ovat pääosin intensiivisiä halaajia. Mutta suurinta osaa ihmisistä minulla ei ole halua tai tarvetta halata noin vain.

Vierailija
44/50 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä en pidä sellaisesta halauskulttuurista, jossa halaillaan niin tutut kuin vieraat, tullen mennen. Koen, että halaus on kahden välinen lämmin ja huomaavainen tapa jakaa yhteenkuuluvuutta, jota voi jo olla ja toki syntyä mitä moninaisemmissa tilanteissa. Tähän pohjaten siinä on useimmiten jonkinlainen tunne mukana. Oman kokemuksen mukaan naiset ovat pääosin intensiivisiä halaajia. Mutta suurinta osaa ihmisistä minulla ei ole halua tai tarvetta halata noin vain.

Minä taas pidän, en vaan kehtaa olla se intensiivinen puristautuja, vaan vain vastaanottaja.

Vierailija
45/50 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran halasin erästä tuttua miestä mökillämme niin, että annoin kiusallani toisen rintani pulpahtaa ulos löysän kesäpuseron kaula-aukosta. Painauduin miestä vasten samalla kohottaen paljasta rintaani ylöspäin niin että nänni oli jo lähellä hänen suutaan. Miesparka hämmentyi kovin; irtautui halailusta, pyyteli anteeksi ja poistui paikalta:)

Vierailija
46/50 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh 

Vierailija
47/50 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisissa halauksissa nykyään nainen useimmiten asemoituu suoraan miehen eteen ja menee sen verran kumaraan että tisulit ja siitä alaspäin eivät varmasti ota kontaktia, työntäen kaulaansa miestä vastaan, hassun näköistä. Ennen oli kuumia tapoja halata.

Vierailija
48/50 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisissa halauksissa nykyään nainen useimmiten asemoituu suoraan miehen eteen ja menee sen verran kumaraan että tisulit ja siitä alaspäin eivät varmasti ota kontaktia, työntäen kaulaansa miestä vastaan, hassun näköistä. Ennen oli kuumia tapoja halata.

Löydän netistä yllättävän vähän halaamisesta, mutta tuon halauksen nimi on "the triangle hug", kolmiohalaus: https://www.wikihow.com/Types-of-Hugs

Vierailija
49/50 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä tapa. Woke pilasi tämänkin.

Vierailija
50/50 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintaisen naisen intiimihalaus tuntuu erittäin hyvältä.