Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ymmärtävätkö naiset halatessaan että mies tuntee samalla rinnat

Vierailija
13.09.2025 |

Jatketaan samasta aiheesta.

Tämä on todella hauska aihe ja keskustelu.

Hippaleikkiä eikös juu. 😉

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtävätkö miehet, että naiset tuntevat miehen säälittävän katkaravun?

N.30

Vierailija
22/50 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitilläskin on rinnat kun halaa sua.

Tämä loukkaa naisia joilta on poistettu rinnat esimerkiksi syövän vuoksi.

Toisekseen suurin osa ihmisistä ei ajattele äidistään noin. Ellei sitten asu korvessa ja elä kuten Fatiman olettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtävätkö miehet, että naiset tuntevat miehen säälittävän katkaravun?

N.30

En ole ollut aivan varma, mutta olen toivonut että se tunnetaan. Kiitos kun kerroit tämän.

Vierailija
24/50 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot tissit ja valikoin ketä vasten painan tissini halatessa. Yhden tyypin kanssa todellakin painaudun koko vartalollani häntä vasten, kun himoitsen häntä. Muita miehiä halaan kevyemmin niin, ettei rinnat juuri edes kosketa. Sellainen etunoja. Mutta voi luoja toi yks tyyppi tuntuu niin ihanalta mun vartaloa vasten, voi kun uskaltaisi tehdä isomman peliliikkeen. Hänkin puristaa mut tiukasti ihan itseensä kiinni. Uskaltaisinko olettaa, että kiinnostusta on sielläkin puolella?

Vierailija
25/50 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on halaus erittäin vastenmielistä. Mitä helvettiä varten työkavereiden, lihavien läskitanttojen pitää tulla halaamaan minua, vaikka syntymäpäivänä. Minä miehenä olen melko ahdistunut siitä. On niin hiton teennäistä näyttelemistä. Siinä työporukassa on yksi nainen, josta oikeasti pidän, ja halaus on ok. Millähän sen voisi ilmaista, ettei halua halauksia?

Vierailija
26/50 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo meidän pienirintaisten ongelma. 

Vierailija
27/50 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse edes ajattele ikinä asiaa mitenkään. No harvemmin edes pitää halata ketään, joskus töissä. Puolet on muutenkin nähnyt mun tissit ja koittanut niin siinä ei oo mitään seksuaalista. Joskus ku meillä on sijainen tai joku kuka ei oo koittanut mun tissejä ja pitää mennä ahtaassa oviaukos niiden ohi ku eivät väistä niin tissit hetkeksi painuu niiden käsivarteen silloin vähä hymyilyttää mutta ne ei näytä ajattelevan mitään.

Missä ihmeen ammatissa ja yhteydessä koitellaan työkavereiden tissejä?

No ammatti siihen ei vaikuta, vaan työkaverien läheiset välit ja yhteiset illanvietot. Niin ku sanoin, siinä ei oo mitään seksuaalista vaan se on ihan neutraalia. Mulla on silikonit ja ovat halunneet koittaa ja katsoa miltä luonnolliset sikarit näyttää/tuntuu. On niitä sitten ihmetelly. Muutenkin

Oletteko myös samalla lailla neutraalisti olleet alasti ja kokeilleet, että millä lailla tulee helpoimmin sulle orgasmi tai millä tavoin sperma lentää? Ehkä jopa neutraalisti koittaneet, kuinka pippeli sopii pimppiin takaapäin? Ja tämä ei ole provoa vaan olen ihan aidosti ihastunut tuohon selkeän estottomuuteesi. Olen vain kiinnostunut asiastasi.

Vierailija
28/50 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on halaus erittäin vastenmielistä. Mitä helvettiä varten työkavereiden, lihavien läskitanttojen pitää tulla halaamaan minua, vaikka syntymäpäivänä. Minä miehenä olen melko ahdistunut siitä. On niin hiton teennäistä näyttelemistä. Siinä työporukassa on yksi nainen, josta oikeasti pidän, ja halaus on ok. Millähän sen voisi ilmaista, ettei halua halauksia?

Meillä on sellaisia halailijoita ja ne uusilta kysyy ekalla kerralla mitä ajattelee haleista. vaikka uusi olis nuori mies. Vaikka sanoo ei oo mun juttu ja itse en ainakaan halaa muita ekana niin silti haleja tulee ja ne siedättää ihmiset siihen. Itse en saa niistä haleista mitään, vois jättää välistä enkä itse kyllä halaa ketään oma-aloitteisesti. Se on ihan työpaikan muiden naisten juttu.

Vierailija
29/50 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on isot tissit ja valikoin ketä vasten painan tissini halatessa. Yhden tyypin kanssa todellakin painaudun koko vartalollani häntä vasten, kun himoitsen häntä. Muita miehiä halaan kevyemmin niin, ettei rinnat juuri edes kosketa. Sellainen etunoja. Mutta voi luoja toi yks tyyppi tuntuu niin ihanalta mun vartaloa vasten, voi kun uskaltaisi tehdä isomman peliliikkeen. Hänkin puristaa mut tiukasti ihan itseensä kiinni. Uskaltaisinko olettaa, että kiinnostusta on sielläkin puolella?

Siksi puristan takaisin kun tunnut niin ihanan pehmeältä 😊

Vierailija
30/50 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halaa miehiä. Juurikin tästä syystä. En paina tissejä ketään vasten.

Vierailija
31/50 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo meidän pienirintaisten ongelma. 

Niin, jollakin miehelläkin voi olla suuremmat.

Vierailija
32/50 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On miehiä jotka osaavat halata niin etteivät koske rintoihin, ja on miehiä jotka rutistavat tarkoituksella niitä vasten. Jälkimmäiset ovat vähemmistössä. Ja kyllä, sen huomaa, ja omasta mielestäni on niljakasta oli mies komea tai ei. Toki olen melko lyhyt ja b-kuppinen, että halaaja saa kyllä nähdä vaivaa että tuntee rintani itseään vasten, pitemmällä ja rehevämmällä naisella varmaan helpommin enemmän tuntumaa.

On myös naisia, jotka tuuttaavat tissinsä tiukasti miehen rintaa vasten, vaikka ilman tissikontaktiakin voi halata. Ensimmäiset ovat vähemmistössä, mikä on kyllä kovin valitettavaa. ;)

Vierailija
33/50 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kiinnostusta on, olethan sen huomannut. Ja puristan sut itseeni kiinni, kun tunnut niin hyvältä.

Vierailija
34/50 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halatessa tuntee kädellä millaiset liivit on naisella. Onko selän puolella kapeaa vai leveää liivii. Isot rinnat ja kapeet liivinselkämykset avot -M52-

Vierailija
35/50 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vastaan tuli entinen työkaveri ja halattiin... Pikkuisen ehkä tiukempaa otin otteeseen kun tissit alkoi minua vasten painautua. Upea mutta harmillisen lyhyt hetki. 

Vierailija
36/50 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko pitkä ja isorintainen ja olen huomannut, että miehet tykkäävät halailla minua. Yleensä kyllä he tekevät sen ihan asiallisesti, mutta pari tuttua rutistaa tiukasti itseään vasten. Se on hieman huvittavaa, mutta en pahastu siitä. 

Vierailija
37/50 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen isot rinnat tuntuu halatessa erittäin selvästi omaa rintakehää vasten. Ja tuntuu todella hyvältä. 

Vierailija
38/50 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halasin kerran aika spontaanisti ihanaa työkaveriani. Venytin halausta normia pidemmäksi ja sitten tunsin kuinka ote tiukkeni kummallakin ja naisen nännit kovettuivat. Aivan huumava hetki.

Vierailija
39/50 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän nainen kumartuu eteenpäin halatessaan, sitä vähemmän hän haluaa rintojensa koskettavan miestä ja sitä vähemmän hän on seksuaalisesti kiinnostunut miehestä. Ja päinvastoin.

Vierailija
40/50 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän nainen kumartuu eteenpäin halatessaan, sitä vähemmän hän haluaa rintojensa koskettavan miestä ja sitä vähemmän hän on seksuaalisesti kiinnostunut miehestä. Ja päinvastoin.